Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

SPREKK! Desperat etter svar ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-04-08, 19:56   #1
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien
Unhappy

SPREKK! Desperat etter svar ...

Huff huff huff.... etter snart tre uker i Ketose, så sprakk jeg i dag. Vet ikke hva som skjedde, ble plutselig så syyykt fysen, stappet i meg en altfor stor sjokolade Klarte ikke kontrollere meg selv...
Har såå dårlig samvittighet,... Hva skjer nå?? er hele dietten bortkastet? Må jeg begynne på nytt med induksjonen??
Eller skal jeg trene ræva av meg i helgen, spise riktig og komme meg inn i Ketose fort som mulig???

Føler meg sikkelig misslykket Har jo søren meg ingen selvdisiplin...

Hadde satt STOOOOR pris på svar..

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:00   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: SPREKK!!! desperat etter svar.....

Tilbake i rett spor, riktig mat og drikke masse vann.... skyll ut dritten

gjort er gjort, ett lite feilskjær,,, ikke en sprekk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:01   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: SPREKK!!! desperat etter svar.....

Du... Snubla slik har de fleste gjort ( inkludert meg selv )
Bare fortsett i vanlig dur, drikk masse vann og ikke vær sint på deg selv for dette. Vi er bare mennesker, og det er menneskelig å feile

Du vil kanskje bli satt litt tilbake, men bare stå på

Husk på følelsen neste gang du føler for å sprekke

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:22   #4
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: SPREKK!!! desperat etter svar.....

Som de over meg har skrevet.. du er absolutt ikke alene om å snuble.. Husk følelsen til neste gang sjokoladen roper på deg, men du skal absolutt ikke føle deg misslykka!!!!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 22:33   #5
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: SPREKK! Desperat etter svar ...

En sprekk er en sprekk, og det kan hende oss alle.
Ingen ting er bortkastet - du er bare en erfaring rikere, og den vil hjelpe deg til å klare dette videre. I morgen står du opp og går i gang med fornyet energi og motivasjon!

lykke til

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 23:59   #6
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien

Sv: SPREKK! Desperat etter svar ...

Takk for all støtte.... I morgen starter jeg på ny

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 10:19   #7
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: SPREKK! Desperat etter svar ...

finnes ikke sprekker....bare dårlige måltid!
Så la neste måltid bli flott!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 11:18   #8
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: SPREKK! Desperat etter svar ...

jeg sprakk etter 2,5 uke.. kjempe kjedelig. er enda ikke i skikkelig ketose, 4 dager etter.. så det blir LENGE til neste gang ja!! jeg som var så godt i gang.. sikkert like greit å sprekke, for det frister ikke å gjøre det igjen.

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 12:43   #9
Dippsey
Juniormedlem
 
Dippsey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 39
Innlegg: 45
Dippsey er ny på veien

Sv: SPREKK! Desperat etter svar ...

Dagen startet med egg, bacon og en halv tomat. Lurer på hvor lang tid det vil ta meg å komme tilbake i ketose...
Greia med å sprekke er at noen ganger så mister jeg kontrollen....Selv om jeg ikke vil, klarer jeg ikke stoppe...skremmende

__________________




Jeg håper så inderlig at jeg klarer det denne gangen...
Dippsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 12:56   #10
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: SPREKK! Desperat etter svar ...

Opprinnelig lagt inn av Dippsey, her.

Dagen startet med egg, bacon og en halv tomat. Lurer på hvor lang tid det vil ta meg å komme tilbake i ketose...
Greia med å sprekke er at noen ganger så mister jeg kontrollen....Selv om jeg ikke vil, klarer jeg ikke stoppe...skremmende

Rart det der.. hvor stor makt "mat" har på oss.. Håper du kommer raskt tilbake i ketose!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 13:07   #11
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: SPREKK! Desperat etter svar ...

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

finnes ikke sprekker....bare dårlige måltid!
Så la neste måltid bli flott!

det skal jeg huske, godt sagt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42
Noen her som er glad i cola? Ikke etter å ha lest dette Kristian Generell ernæringsdebatt 3 14-03-05 05:15
Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse melene Lavkarbo generelt 14 03-09-04 11:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no