Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-11-08, 21:59   #51
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Åhhhh - er så sulten....igjen! Følte nettopp jeg spiste meg god og mett på "Himmelsk Gryte"....men det er faktisk 4 timer siden.....som tiden flyr!
Hva skal jeg finne på......tenke tenke!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 11:05   #52
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Æsj - klarte ikke å holde meg unna vekta i dag morges....det burde jeg gjort for den viste 200 gr OPP. Blæh!
Er dette en filleting som jeg snarest bør riste av meg? Jeg er i ketose, spiser ca 15 karber til dagen ...og så var det dette med fettet da.....er ikke sikker på om jeg får nok fett.

Men - legger man på seg hvis kroppen ikke får nok fett?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 14:32   #53
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Rist det av deg, vekta svinger fra dag til dag. Gå på vekta en gang i uka og hold deg til det. Du blir bare fortvila når vekta går opp og da er dagen ødelagt.
Er vann, mensen eller helt andre naturlige ting som gjør at du har gått opp de grammene.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:20   #54
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

I morgen tidlig har jeg veiedag....men jeg vet ikke om jeg tør......
Tenk hvis jeg har gått opp ? Eller ingenting har skjedd.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:23   #55
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Slapp av og senk skuldrene, ikke la vekta bety alt, mål kroppen din og se om du går inn i cm selv om vekta skulle stå stille.
Stress er heller ikke bra for vekta vettu
Det kommer til å gå bra *krysse fingrene*

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 16:50   #56
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

I morges veide jeg meg igjen og det var en skuffelse...kun ned 200 gr....og tilbake til utgangspunktet. Kanskje jeg ser 105 tallet neste uke....det tror jeg nesten jeg må - for motivasjonens skyld.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 16:51   #57
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Hvorfor / hva skjer egentlig når vekta står stille men kroppen allikevel mister cm?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 19:29   #58
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Er det ikke typsik! Nå som jeg skal bli flink og sette bilen fra meg på togstasjonen og gå den siste biten til og fra jobb - jo da går jeg hen og får meg stooooore vannblemmer under den ene foten ! Det gjør skikkelig vondt og jeg klarer nesten ikke trå på foten!!!
Så irriterende! Noen som har gode tips til hvordan jeg skal bli kvitt disse ASAP !!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 21:12   #59
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Si det...! De må vel bare forsvinne av seg selv, antar jeg?
Men, nå må du ikke bli så fortvilt og gå helt i biter for hver eneste ting som skjer! Alt blir bra! Bare trekk pusten og nyt livet og maten!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 21:21   #60
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

De må punkteres, reingjøres og plastres med compeed.
Så kaster du skoene i nærmeste søppeldunk, og kjøper noen bra.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 21:23   #61
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Kjøpe nye tursko,og ha gnagsårplaster på blemmene De fungerer som reservehud,men jeg har kun hatt de på åpne gangsår..

Ellers kjenner jeg meg godt i utålmodigheten din.. Men du må ikke stresse med det. Kanskje du har spist noe mer saltholdig enn ellers,som gjør at du holder på vannet? Hvor du er i sykluset har visst også innvirkning.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 22:24   #62
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Ok - takk for gode råd ! Skal behandle blemmene mine så får jeg se om ikke jeg kan klare gåturen om en dag eller to!

Vil også takke for forståelsen! Så bra at det er rom for en "utblåsning" her inne - greit å få ut litt gørr når man føler at det går litt trått....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 01:32   #63
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Jeg kan komme med et par trimanbefalinger:
Jeg fikk nyheten Diabetes 2 for et år siden, og måtte legge om kosthold og livsførsel.
Fikk beskjed av "vetrinæren" å ta av 4-5Kg, samt mosjonere daglig.

Jeg starta med å gå minimum 20 minutter hver dag. Etter en måneds tid syntes jeg dette blei sykt ensformig. 20år tilbake i tid trente jeg på helsestudio, og tenkte at styrketrening burde fungere fint.
Har hele tiden hatt med meg kona, både i kostplanlegginga og mosjon.
Kjøpte to sett manualer i koffert, sånne med løse vektskiver, fant et program for manualer, og satte igang. Dette kjørte vi anna hver dag, og gikk turer de andre dagene. Fungerte supert. I sommer banka jeg støv av sykkeln, kjøpte etterhvert en ny, og leita frem min urgamle venn, treningsbenken med stang og vektskiver.

Nu trener vi RYP, et helkropps styrkeprogram, tre dager i uka, mandag onsdag fredag, og går de andre dagene (sykkelsesongen er over.

Har også kjøpt gåstaver, noe som fungerer udmerket. (Kona nekter å bruke staver)

Fordelen med styrketrening er at man får fastere kropp, og forbrenner sykt mye.
Så, har du lyst er det lov.

Lykke til

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 19:55   #64
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Er sykt imponert over treningsopplegget deres Runegutt!!!! Og å trene med vekter er jommen ikke dumt - guttungen på 14 fikk et sette med manualer til jul i fjor....kanskje jeg kan tjuvlåne dem litt!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 19:57   #65
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Tidligere i denne tråden ble det nevnt at ketolyse ikke var så bra for folk med lavt stoffskifte - som går på medisin (levaxin). Jeg leser på ketolyse.no at dette ikke er noe problem. Skal uansett til legen i morgen og skal nevne det.......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 21:34   #66
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er sykt imponert over treningsopplegget deres Runegutt!!!! Og å trene med vekter er jommen ikke dumt - guttungen på 14 fikk et sette med manualer til jul i fjor....kanskje jeg kan tjuvlåne dem litt!!!

Anbefaler deg å kjøpe boka på www.iform.nu handler om styrketrening for kvinner som du kan gjøre hjemme
Her er det programmer å bruke etter hvor trent man er og alle øvelsene er nøye forklart med bilder.

Eg har kjøpt boka og fikk endel utstyr til bursdagen så nå trener eg styrke heime mandag, onsdag og fredag. Skal prøve å få snike inn ei økt i helgene som er kortere og som går på spesifikke muskelgrupper
Har vel og merke ikke trent i dag da, men det er fordi eg er blitt sjuk og klarer knapt å løfte vannglasset.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 00:24   #67
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Hm. Det ligger et hantleprogram (Hantle er det samme som manualer) på iform.no.
Det trener ikke beina dine, men ellers fungerer det.

Har du sjanse å trene helkropp, er knebøy og markløft superøvelser for en vakker kropp.
Basisøvelser som disse+benkpress og stående roing med stang, gir alle muskler i hele kroppen trening. Masse oppstramming, masse forbrenning og etterforbrenning, ikke så uhyggelige lange, kjedelige treningsøkter.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 19:20   #68
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Hadde veiedag i dag. Egentlig så er veiedagen min torsdager - men i morgen må jeg opp grytidlig og vil prøve å holde meg til sånoenlunde det samme tidspunktet så derfor ble det i dag.
Vekta viste 105,6. Nedgang på 500 gr siden sist. Er sånn passe fornøyd med det...men jubelen står ikke i taket akkurat....Men,men - ned er bedre enn opp. Nei - ned er MYE; MYE bedre enn opp! *ler*
(Siden jeg har såpass mange kilo å gå ned hadde jeg håpet det skulle gå litt fortere)
Men -jeg må ikke klage! Klaging er for pyser...he he!

Gleder meg VELDIG til vekta går under 100 kg!!!!
Og til den dagen jeg spontant får høre at jeg har blitt slankere!
For en fantastisk følelse det må være!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 22:18   #69
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Åhhh - har spist for mange IFA....."sår" og nummen i munnen....
For første gang etter jeg startet kuren fikk jeg et sånn skikkelig "spise-kick" i kveld...- MÅTTE liksom ha noe å tygge på.....så jeg har vært inn og ut av kjøleskapet / skapet ørten tusen ganger og forsynt meg med hvitost, fenalår, hasselnøtter og bacongull m.m.....til slutt endte jeg opp med en real kopp fløtekakao og da endelig ble jeg liksom "mett". Men spist masse IFA for det om....det er jo så vanskelig å slutte når man først har tatt en.....
Men jeg sysnes jeg har vært flink da - har ikke rørt noe av ungenes/gubbens lørdagssnop - selv om det ligger der å gliser til meg fra kjøleskapet.

Kjenner jeg må variere frokost / kveldsmat litt nå.....har spist egg & bacon i diverse varianter i 3 uker nå.... og begynner å bli lei......
Har Ooopsies i fryseren - kanskje jeg skulle ta opp noen av dem heller......og spise med roastbiff på...nam nam.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 21:03   #70
niacin74
Juniormedlem
 
niacin74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 28
niacin74 er på en erverdig vei

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Hei alle sammen, jeg er også nytt medlem her, og begynte med lavkarbo i begynnelsen av november. Har hatt en enorm fremgang til nå, men det er nok sikkert mest vann vil jeg anta. Nå går det litt tråere med nedgangen, men ikke verre enn at jeg ser litt resultat hver uke. Må si at jeg har begynt å trives godt med maten jeg spiser og tenker ikke så mye lengre på søtsaker, noe som jeg egentlig aldri har gjort men chips har vel vært min store fiende egentlig. Men savner det heldigvis ikke. Målsetningen min med lavkarbo er en kombinasjon av å gå ned i vekt samt få et bedre kosthold. Vekten har aldri plaget meg, men har innsett at det ikke blir lettere med årene, så da var det på tide å gjøre noe.

Anyway, så ser jeg at jeg har mange med meg her, og det gjør det litt lettere

__________________


Min Journal
niacin74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sofakuren Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 22:38   #71
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Åhhh - har spist for mange IFA....."sår" og nummen i munnen....
For første gang etter jeg startet kuren fikk jeg et sånn skikkelig "spise-kick" i kveld...- MÅTTE liksom ha noe å tygge på.....så jeg har vært inn og ut av kjøleskapet / skapet ørten tusen ganger og forsynt meg med hvitost, fenalår, hasselnøtter og bacongull m.m.....til slutt endte jeg opp med en real kopp fløtekakao og da endelig ble jeg liksom "mett". Men spist masse IFA for det om....det er jo så vanskelig å slutte når man først har tatt en.....
Men jeg sysnes jeg har vært flink da - har ikke rørt noe av ungenes/gubbens lørdagssnop - selv om det ligger der å gliser til meg fra kjøleskapet.

Kjenner jeg må variere frokost / kveldsmat litt nå.....har spist egg & bacon i diverse varianter i 3 uker nå.... og begynner å bli lei......
Har Ooopsies i fryseren - kanskje jeg skulle ta opp noen av dem heller......og spise med roastbiff på...nam nam.....

Spiser endel Ifa og läckeröl. Sistnevnte spiser jeg to poser i slengen av.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 08:39   #72
Glajenta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: sørlandet
Innlegg: 5
Glajenta er på en erverdig vei

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Du kjære venn
Ja dette fikk jeg veldig lyst til å svare på! Jeg er bare så fornøyd med den kuren jeg går på nå. Det er Eurodiett. Jeg er en sånn dame som har slanket med i hele mitt voksne liv. Før var jeg slank, men kiloene har bare sneket seg på. Nå var tiden inne for å få fjernet ca 20 kg. En lang veg å gå. Har prøvd det aller meste. Men hver gang går det galt og jeg har lagt på meg noen kilo ekstra. Ei venninne fortalte om eurodiett, og den er helt super. Jeg har gått på den en måned og har tatt av 8 kg! Har ikke en eneste gang hatt vondt i hodet eller vært særlig sulten, Det siste er ikke heeeelt sant akkurat, men det har gått greit. Bouset er en enorm energi. Helt vanvittig energi har jeg fått på kjøpet. dette burde du prøve. Lykke til.
Hilsen fra Sørlandet

__________________
Glajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 08:47   #73
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Er ikke Eurodietten også en ketogen kur?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 13:02   #74
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Lurte på en liten ting.....
Jeg spiser i disse juletider noen porsjoner med Gome til dagen.....noe som resulterer i at jeg mest sannsynlig detter ut av ketose......bør jeg allikevel fortsette med MCT-oljen ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 19:33   #75
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Da var etegildet mitt over for denne gang.....var egentlig litt overdrevet å skrive etegildet for selv om jeg har hatt en sprekk/pause på 2 dager så har jeg ikke tatt helt av....har spist følgende "ulovligheter": en mandarin, en porsjon riskrem m rød saus, en porsjon kald grøt med rød saus, to poteter, litt gulerøtter, brun saus, et stykke sjokoladekake, et glass Cola og en del Gome. Har spist "riktig" i dag og venter nå på å komme i ketose igjen....
Synes selv jeg har vært flink.....*ler*
Håper inderlig ikke denne lille utskeielsen har satt meg tilbake alt for mye.....kjipt å gå opp flere kilo for to dager med mat jeg i grunnen kunne klart meg helt fint uten....
Men må innrømme at potetene smakte UTROLIG godt!!!
Skal veie meg på nyttårsaften så får vi se da.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no