Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp, jeg åt pizza

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-10, 20:44   #1
Anwell
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 22
Anwell er på en erverdig vei

Hjelp, jeg åt pizza

Sukk, hadde en innlevering som jeg ikke hadde gjort ferdig, så vert oppe hele natta for å få den ferdig. åt selvfolgelig noe jeg ikke burde, drakk brus også.

Jeg er en trøstespiser, føler jeg kan kontrollere matlysten veldig bra på denne dietten,men det hjelper ikke mot selvsabotøren i meg. Prøvd atkins to ganger før men etter rund en mnd går det altid galt. Nå er det rundt 5 uker og jeg er kjempeskuffet av meg selv. Lovet meg selv jeg skulle klare det denne gangen!

Føler jeg ikke har gått ned noe spesielt mye, men kroppen min er altid så fornøyd når jeg spise slik. Ingen halsbrann, veldig glad og godt humør, nesten aldri sulten. I dag har jeg vert kjempesulten pga de dumme karbohydratene!

Anwell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:51   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hjelp jeg åt pizza

"Børst" det av deg, og gå videre! Ikke la et lite feilskjær spolere! Stå på!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:57   #3
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: Hjelp jeg åt pizza

Ingen grunn til å være sint på seg selv. Vi spiser alle ting vi ikke burde, enten det er planlagt eller på impuls.
Det jeg gjør når jeg skal hente meg inn igjen er å ta meg en treningsøkt. Da forbrenner jeg fortere de karbohydratene jeg har spist og jeg kommer fortere i ketose igjen.

Det er bare til å fortsette

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:03   #4
Ulvemor
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 67
Ulvemor er ny på veien

Sv: Hjelp jeg åt pizza

Gjort er gjort, spist er spist, og det at du har gjort én mindre lur ting i et slitent øyeblikk forandrer ikke at du har tatt tak i kostholdet ditt, i psyken din, og at du er på veien mot et bedre liv! Det var én liten glipp, nå har du kjent hvordan du føler deg etterpå og har kanskje en litt større sperre neste gang. Og har du ikke det, så går du videre likevel.

Ulvemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:29   #5
Anwell
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 22
Anwell er på en erverdig vei

Sv: Hjelp jeg åt pizza

Takk for oppmuntringer Rett tilbake paa dietten eneste svar!
Fikk halsbrann med engang, da. Saa vet jeg er paa rett vei naar jeg spiser lavkarbo. Blir slapp og trott av karbohydrater.

En dag omgangen

Anwell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 09:20   #6
Vega
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Asfaltjungelen-and loving it!
Innlegg: 12
Vega er på en erverdig vei

Sv: Hjelp jeg åt pizza

Jeg var på fest igår og drakk noen drinker med blandevann med sukker i/brus. Har dårlig samvittighet for det, men som alle de andre over her sier: ja, det var en glipp og ja,jeg føler litt på det idag. Spesielt siden jeg ikke har holdt på med dette så lenge.
Så nå skal jeg på spinning i ettermiddag og tilbake på LCHF igjen.
Om ikke annet, har faktisk jernviljen kicket inn igjen. Hurra!

__________________
Vega er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 12:27   #7
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp jeg åt pizza

Jeg fant dette glimrende sitatet på Facebook: ‎

"-Føles hverdagen tøff? Ble ikke dagen helt som du hadde tenkt? Løs problemet som din hannhund ville ha gjort, -kan det ikke spises eller pules, piss på det og gå videre..."

Nemlig.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 13:39   #8
Anwell
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 22
Anwell er på en erverdig vei

Sv: Hjelp jeg åt pizza

Ja dagen etter er verst, ble kjempe sulten jeg. Er så lett å bli fristet i en verden full av sukker!

Vi får bare gå videre. Har ikke tampt kampen før vi slutter å prøve

Anwell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:29   #9
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Hjelp jeg åt pizza

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Jeg fant dette glimrende sitatet på Facebook: ‎

"-Føles hverdagen tøff? Ble ikke dagen helt som du hadde tenkt? Løs problemet som din hannhund ville ha gjort, -kan det ikke spises eller pules, piss på det og gå videre..."

Nemlig.

Hahaha, dette var noe av det beste jeg har hørt på lenge! :-)

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:45   #10
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, jeg åt pizza

Opprinnelig lagt inn av Anwell, her.

Sukk, hadde en innlevering som jeg ikke hadde gjort ferdig, så vert oppe hele natta for å få den ferdig. åt selvfolgelig noe jeg ikke burde, drakk brus også.

Jeg er en trøstespiser, føler jeg kan kontrollere matlysten veldig bra på denne dietten,men det hjelper ikke mot selvsabotøren i meg. Prøvd atkins to ganger før men etter rund en mnd går det altid galt. Nå er det rundt 5 uker og jeg er kjempeskuffet av meg selv. Lovet meg selv jeg skulle klare det denne gangen!

Føler jeg ikke har gått ned noe spesielt mye, men kroppen min er altid så fornøyd når jeg spise slik. Ingen halsbrann, veldig glad og godt humør, nesten aldri sulten. I dag har jeg vert kjempesulten pga de dumme karbohydratene!

5 uker = 35 dager.
Av 35 dager har du glippet en dag. 1 dag! Det var ikke et optimalt lavkarbomåltid, men verre enn som så er det faktisk heller ikke. Det er hva du gjør herfra som er avgjørende. Statistisk sett spiser du sunt hver dag (34 av 35 dager)!!

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 22:29   #11
Anwell
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 22
Anwell er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, jeg åt pizza

Sitat:

5 uker = 35 dager.
Av 35 dager har du glippet en dag. 1 dag! Det var ikke et optimalt lavkarbomåltid, men verre enn som så er det faktisk heller ikke. Det er hva du gjør herfra som er avgjørende. Statistisk sett spiser du sunt hver dag (34 av 35 dager)!!

Hehe når du sier det på den måten, blir det en helt annen sak! sikkert ikke spist så sunt 35 dager i strekk på 10 år, når jeg tenker meg om. Kroppen min godter seg rett og slett. Akkurat som den sier til meg, dette er den maten jeg vil ha!

Anwell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
OE Pizza med kun 11 gr karbo for en normalt stor pizza! Ziggy Optimal Ernæring 42 02-09-10 11:33
Pizza Renatek Middag 3 17-10-09 21:52
Pizza kosline Spørsmål og svar 11 16-02-09 07:52
Pizza og hvitløkselskere: forsøk Rustica pizza! Anka Middag 31 05-02-09 22:08
Pizza! Eplekjerne Ketolysekuren 10 21-11-07 16:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no