Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-11-11, 10:15   #51
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Det med panikken som får folk til å hamstre er fasinerende. Faren min jobba på bensinstasjon under drivstoffkrisa på 70-tallet og har fortalt om folk som kom med badekar for å fylle bensin i!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 10:45   #52
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Smør er utsolgt i alle nærbutikkene her jeg bor,er det ok å steke i Coconut oil fra KTC?
Hvem har kjøpt opp alt smøret tro?

Jeg har ikke lest alle svarene, men er det ikke ok å steke i olivenolje som er merket med "egner seg til steking" da?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 16:19   #53
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Det har ikke vært noen mangel på Rema i Lakkegata så langt, heller - men kan jo hende jeg jinxer det nå.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Rema og Kiwi i Trondheimsveien den siste uka i hvert fall. Nå kjøper jeg vel ikke smør mer enn en gang i uka, toppen, så jeg har ikke sett etter når jeg har vært i butikkene mer sentralt på Løkka, forsåvidt. Men kan ikke huske å ha sett at det har vært tomt noe sted i disse ukene det har vært snakk om mangel, i alle fall.

Nei, men det er først nå det er blitt tomt her også ...

Dolsi, det er lavere produksjon i år, så det kombinert med økt interesse for lavkarbo, hamstring og julehandel er nok årsaken. Det skal bli bedre fra nyttår.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 16:31   #54
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

nye butikken som åpna forrige uke er tom for de vanlige pakkene med smør. usaltet og bordpakkning, samt setersmør hadde de. men de andre butikkene rundt her hadde smør sist jeg var der hvertfall.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 17:17   #55
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Tomt på butikkene her også Må vel kjøpe mere fløte og lage selv om det blir helt krise.

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 17:33   #56
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Jeg steker faktisk det meste i raffinert rapsolje og eventuelt tar på en klatt smør på slutten. Har man ikke smør så bør man salte litt ekstra (siden smør tilfører noe salt). Bryr meg igrunn ikke at det er raffinert da jeg drikker 4l extra virgin olivenolje rå på salat per liter raffinert jeg steker i.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 17:58   #57
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg har ikke lest alle svarene, men er det ikke ok å steke i olivenolje som er merket med "egner seg til steking" da?

At produsentene mener den er bedre egnet til steking enn andre olivenoljer betyr vel bare at den allerede er varmebehandlet under framstillingen (altså ikke rå/virgin/"jomfruolje"), sånn at man egentlig ikke taper så mye ved å steke i den. Virgin oljer betaler man som regel mer for siden det er dyrt å framstille oljer på sunnest mulig måte, derfor kan det bli litt dyrt i lengden å bruke dem til å steke i (bedre å helle litt over maten når den er ferdigstekt isåfall). Som regel står det med stor skrift på flaska dersom oljen er virgin, disse regnes å være av bedre kvalitet både smaksmessig og helsemessig. Oljer som anbefales til steking har ofte mer smak, mens oljer som anbefales til baking står det ofte "nøytral smak" på eller liknende, men det er altså hovedsaklig smaken som skiller de to.

All olivenolje er altså "greit" å steke i så lenge den ikke brukes ved høy temperatur, siden den er bygd opp på samme måte uansett hva produsenten mener den egner seg til. Om det er ideelt kan diskuteres, noen mener den er kjempesunn å steke i mens andre mener det ikke er så bra. Derfor har jeg kommer til konklusjonen at sannheten sikkert ligger et sted i midten. Du DØR heller ikke av å hardsteke mat i uegnede oljer av og til eller i "krisefall" da, det er bare ikke så bra å gjøre det ofte

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 18:03   #58
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

At produsentene mener den er bedre egnet til steking enn andre olivenoljer betyr vel bare at den allerede er varmebehandlet under framstillingen (altså ikke rå/virgin/"jomfruolje"), sånn at man egentlig ikke taper så mye ved å steke i den. Virgin oljer betaler man som regel mer for siden det er dyrt å framstille oljer på sunnest mulig måte, derfor kan det bli litt dyrt i lengden å bruke dem til å steke i (bedre å helle litt over maten når den er ferdigstekt isåfall). Som regel står det med stor skrift på flaska dersom oljen er virgin, disse regnes å være av bedre kvalitet både smaksmessig og helsemessig. Oljer som anbefales til steking har ofte mer smak, mens oljer som anbefales til baking står det ofte "nøytral smak" på eller liknende, men det er altså hovedsaklig smaken som skiller de to.

All olivenolje er altså "greit" å steke i så lenge den ikke brukes ved høy temperatur, siden den er bygd opp på samme måte uansett hva produsenten mener den egner seg til. Om det er ideelt kan diskuteres, noen mener den er kjempesunn å steke i mens andre mener det ikke er så bra. Derfor har jeg kommer til konklusjonen at sannheten sikkert ligger et sted i midten. Du DØR heller ikke av å hardsteke mat i uegnede oljer av og til eller i "krisefall" da, det er bare ikke så bra å gjøre det ofte

Tusen takk for svaret

Men hva er høy temperatur? Mener du at man må steke den på 1 på komfyren?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 18:28   #59
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Tusen takk for svaret

Men hva er høy temperatur? Mener du at man må steke den på 1 på komfyren?

Extra virgin olivenolje tåler temperaturer opptil 190 grader før den blir "ødelagt", altså får kreftfremmende frie radikaler i seg, ryker og smaker vondt. Vanlig olivenolje til steking/baking tåler ofte litt høyere temperatur siden den er mer raffinert, men det er ikke snakk om mer enn 40 grader eller så.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 23:04   #60
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Extra virgin olivenolje tåler temperaturer opptil 190 grader før den blir "ødelagt", altså får kreftfremmende frie radikaler i seg, ryker og smaker vondt. Vanlig olivenolje til steking/baking tåler ofte litt høyere temperatur siden den er mer raffinert, men det er ikke snakk om mer enn 40 grader eller så.

Aner du hvor mange grader det blir i mat laget på full styrke i stekepanne?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 23:45   #61
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Aner du hvor mange grader det blir i mat laget på full styrke i stekepanne?

Måtte faktisk søke opp hvor høy temp olivenolje tåler, og ble overraska at den hadde så høyt røykpunkt, for jeg mente å huske at det var lavere. 190-230 er jo ikke så galt.. men vet ikke hvor varmt det blir i panna ved høyeste temperatur. Uansett er det jo andre grunner også til at man ikke burde bruke høy steketemperatur når man steker med oljer. Mange oljer mister de gode egenskapene sine ved oppvarming, på lavere temperaturer enn hva som skal til for at det skal dannes skadelige stoffer i oljen.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 23:51   #62
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg har ikke lest alle svarene, men er det ikke ok å steke i olivenolje som er merket med "egner seg til steking" da?

Sånn bortsett fra at det smaker dritt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:00   #63
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sånn bortsett fra at det smaker dritt?

hør hør.

  Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:01   #64
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Hva med å steke i sitt eget fett i mangel av noe annet, mon tro?

  Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:02   #65
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hva med å steke i sitt eget fett i mangel av noe annet, mon tro?

Da har jeg hvertfall et godt lager framover

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:21   #66
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Jeg har ikke lest hele tråden men du kan bruke ghee. Jeg nevner det i tilfelle det ikke er nevnt. Jeg synes det smaker godt smeltet og kaldt. Det har en søtere smak enn smør. Smaken er ikke bedre akkurat, men ok. Jeg har kjøpt et helt spann på 1,8 liter som jeg fant i en innvandrersjappes kjøleskap.Ellers hender det jeg steker i rapsolje på sprayboks.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:38   #67
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Da har jeg hvertfall et godt lager framover

Med kun 3 kg igjen? Synes nå ikke det var så mye da.

  Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:41   #68
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Med kun 3 kg igjen? Synes nå ikke det var så mye da.

Til jul ja. Eneste som virket overkommelig (sannsynligvis har jeg godt over det i bare vannvekt om jeg får det til å slippe )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 11:48   #69
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Nei, nå var det tomt for ordinært meierismør på Remaen min også, gitt. Men de hadde det usalta jeg skulle ha for anledningen, samt setersmør.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 12:19   #70
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Ogt vi handlet rikelig i går. Jeg fant et sånt spesialsmør fra dalom et eller annet sted, kjøpte 1kg og mannen kom hjem med 3 bordpakninger Kanskje en grunn til at det går tomt med all den skrivingen? (Kanskje lurt å snakke sammen....)

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 14:36   #71
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Får ikke butikkene inn nytt før etter nyttår? Eller har jeg misforstått?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 14:57   #72
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Får ikke butikkene inn nytt før etter nyttår? Eller har jeg misforstått?

Jo de får nok litt hele tiden. Var på butikken i går, og plutselig var det smør der igjen. I kassa fortalte de at de får, men veldig lite om gangen

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 15:02   #73
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.208
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Kanskje jeg skal tømme en butikk også, og bidra til mangelen? Så langt har jeg stort sett stekt i Cocosa, men smør bruker jeg jo uansett litt av. Har ennå ikke kommet så langt at jeg har laget klaret smør til stekingen, så da er det lettere å bare bruke av cocosa glasset. Men nå er det snart tomt...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 15:06   #74
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Kanskje jeg skal tømme en butikk også, og bidra til mangelen? Så langt har jeg stort sett stekt i Cocosa, men smør bruker jeg jo uansett litt av. Har ennå ikke kommet så langt at jeg har laget klaret smør til stekingen, så da er det lettere å bare bruke av cocosa glasset. Men nå er det snart tomt...

Løp og kjøp

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 16:17   #75
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: De har ikke smør på butikkene, hva er lurest å steke i?

Hvis dere vil bake og erstatte det saftige smøret i kaker med noe annet funker kesam og cc også. Sikkert andre ting også.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lurest å være ute av ketose en stund? Pearl75 Ketolysekuren 5 21-05-10 23:04
Lurest å velge proteinpulver som opptaes sakte? ada-emilie Kosttilskudd 5 07-05-10 18:51
Likte ikke smør, jeg Mt2t Lavkarbo generelt 28 23-06-09 22:04
Ferietid , hva er lurest? Fredrikke Ketolysekuren 2 10-06-07 19:09
Hvilke grønnsaker skal man ikke steke/koke? Lotusia Fysisk og mental helse 0 19-05-07 17:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no