Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Ja ... Jeg er altså ei av de nye, ja

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-07, 22:08   #1
EDnybegynner
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 39
Innlegg: 8
EDnybegynner er på en erverdig vei
Thumbs up

Ja ... Jeg er altså ei av de nye, ja

Heisann!

Er ny her jeg og skal begynne på Eurodietten på lørdag hvis jeg får pakken som beregnet.

Jeg gledere meg noe helt sykt, for jeg har en utrolig motivasjon og tro på produktet.

Noe av grunnen til min overbevisning for dette er at jeg 4år tibake gikk på Cambridge pulver kuren (som er MYE hardere enn ED) og da gikk jeg ned 30 kilo på 4 mnd..Nei, jeg vet at Cambridge ikke er sunt. Ei heller bra, men jeg ble iallfall overbevist om at slankekurer/dietter funker

Jeg var da nede i 60 kilo.

I dag veier jeg 112 kilo og er 170 cm høy. Nei, jeg raste ikke opp i vekt etter å ha gått på Cambridgen, men begynte på medisiner som gjorde at vekten skøyt til himmels.

I fjor jul veide jeg 80kilo, så dere kan jo tenke selv hvor fort det har gått for meg å legge på meg det siste halvåret..

Jeg har lagt merke til at noen her har sånne motiverende kurver av egen vekt. Hvordan lager man det? Det synes jeg ser så genialt ut.

Uansett, jeg er veldig glad jeg har funnet frem til ED og til dette forumet.

Ser frem til å stifte bekjentskap til både dietten og dere her inne

Hei til alle sammen

EDnybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 22:13   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Hallo og velkommen hit

Lykke til med en helt ny og bra livsstil

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 13:44   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Hei og velkommen...

For å få til tickeren, så går du på www.tickerfactory.com
lager deg en ticker, kopierer den og legger den inn i signaturen din (signatur finner du på venstre side av skjermen når du trykker kontrollpanel på den øverste blå linja på denne siden)

Lykke til med ED

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 21:58   #4
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

heia og velkommen!
lykke til med starten, håper den blir snill og kjekk!
Jeg har holdt på siden 23 august, og kommer til å feire 20 kilosjubileum, neste uke tenker jeg... mangler tre nå!
ED er ok måte å gå ned på, og for meg som er travel og hektisk, har det vært greit å tenke at hvis jeg bare gjør slik jeg skal, går det nedover, uansett, og det er ikke nødvendig å tenke så masse! har hatt stort utbytte av å lese her inne da...
Trø til, hold på motivasjonen og lykke til!

i

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 16:55   #5
EDnybegynner
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 39
Innlegg: 8
EDnybegynner er på en erverdig vei

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Så hyggelig med svar fra dere! Jeg har ikke helt funnet ut hvordan dette gjøres, dette internettgreiene, men jeg kommer meg nok etterhvert

Takk for hilsen og hjelp

EDnybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 14:31   #6
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Opprinnelig lagt inn av EDnybegynner, her.

Så hyggelig med svar fra dere! Jeg har ikke helt funnet ut hvordan dette gjøres, dette internettgreiene, men jeg kommer meg nok etterhvert

Takk for hilsen og hjelp


Hei og velkommenhilsen fra meg også.

Fikk du pakka i går da? Dette høres skikkelig spennende ut, synes jeg.
Er det slik at du er nødt til å bestille produktene, eller har de dem ved Lindbergklinikkene? Her som jeg bor, finnes det jo noe som kaller seg Fedmeklinikken i Kristiansand, og Dr.Lindbergklinikken i Arendal. Tenkte at disse kanskje hadde et varelager?

Dilly

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:37   #7
EDnybegynner
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 39
Innlegg: 8
EDnybegynner er på en erverdig vei

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Heisann!

Jeg henvendte meg hos Dr. Angen i Køita park i Kr.sand jeg ettersom jeg bor i Grimstad. Er en doktor der som har startet en avdeling som bare har med eurodiett å gjøre. Veldig fornøyd med hun jeg går til der altså! Treffer henne annen hver uke til veiing og motivasjon. Får varene i posten ja.

Fornøyd så langt

__________________


EDnybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 12:15   #8
EDnybegynner
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 39
Innlegg: 8
EDnybegynner er på en erverdig vei

Forresten...Ang Pepsi Max under ED..

Forresten..


Hva drikker dere under dietten? Jeg fikk beskjed at det ikke var farlig å drikke Pepsi Max. Stemmer det altså?? Isåfall er jeg jo i himmelen! Elsker Pepsi Max nemlig Noen som har gått ned i vekt selvom de har kost seg med Pepsi Max her?

Og en annen ting; Noen som har gått ned uten å trene her? Jeg har nemlig enorme ryggsmerter som følge av overvekten og klarer derfor ikke mye bevegelse.

__________________


EDnybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 16:04   #9
annette
Juniormedlem
 
annette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Innlegg: 16
annette er på en erverdig vei

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Hei , jeg går også i Kr sand , veldig hyggelig dame ,men har ennå ikke vært på veing etter jeg begynte , gått ned ca 3 kg på en uke ,,, er veldig oppblåst i magen!! Drikker også pepsi max og cola zero og fikk beskjed om at det var oki.. Den energien hun snakket om etter noen dager er ikke kommet , men men ,,, regner med jer er i ketose , sticksen viser moderat ,, noen som vet noe om det... Tror nok jeg må omstille tankene litt for utsagnet raser ned i vekt ,, ja da så jeg fro meg flere kilo i uken og er nok litt forundret over "bare "3 kg.. har ikke kommet igang med så mye trening !!! Good Luck

__________________


annette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 16:22   #10
EDnybegynner
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 39
Innlegg: 8
EDnybegynner er på en erverdig vei

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Hei!

Jeg gikk på en pulverkur noen år tilbake og da sa de også at man "raser ned i vekt". De første to ukene gikk jeg ikke ned et gram, men etterhvert, så skal jeg love at jeg tok av meg! Det tok helt av, så jeg tror det er slik med ED også, men at kroppen må bli vant til det, få tid til å omstille seg osv.

Det skal nok gå bra

Så lenge man holder seg kun til dietten og ikke spiser NOE utenom i første fase..

__________________


EDnybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:57   #11
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Jeg var til legen i går, og har 1 kg på fase 1 (30 dager) skal fortsette i fase 2 nå, pga at man ikke bør være i fase 1 mer enn 30 dager. jeg fikk forresten beskjed om å ikke drikke for mye brus... et glass eller to pr dag. Men husk også å drikk vann da

Lykke til videre til dere

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 17:05   #12
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Hei.
Hvordan går det med dere? Jeg venter spent på fettraset her.

Hvordan gjør dere med de grønnsakene dere kan spise ubegrenset av da? Klarer dere mye eller? Med disse så vil jo dietten bli svært forskjellig fra den ene til den andre, i og med at dere får store forskjeller i karbene.

Disse grønnsakene gjør jo kuren flere hakk bedre, synes jeg, for da unngår man å gå sulten og man får i seg viktige vitaminer og mineraler.

Jeg har bare lest dette et sted, ikke vært der. Hva sier legene om dette?

Fortsatt lykke til på , det er godt mulig at jeg slår følge etterhvert.

Hilsen Dilly

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 17:14   #13
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Du kan trygt kose deg med Pepsi maxen

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 18:16   #14
annette
Juniormedlem
 
annette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Innlegg: 16
annette er på en erverdig vei

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Hei ,,, er litt frustrert ,, har nå gått ned ca 5 kg på 2 uker , men er ut og inn av ketose ,,,selv om jeg holder meg til kuren,,,,venter på fettraset jeg og gitt.

__________________


annette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 09:23   #15
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Opprinnelig lagt inn av annette, her.

Hei ,,, er litt frustrert ,, har nå gått ned ca 5 kg på 2 uker , men er ut og inn av ketose ,,,selv om jeg holder meg til kuren,,,,venter på fettraset jeg og gitt.

Jeg har gått ned 1 kg etter 30 dager i fase 1, så jeg skjønner frustrasjonen din... men nå har jeg gått ned 1 kg siste uka siden jeg startet fase 2, så jeg håper fase 2 gjør kroppen min bedre enn fase 1
Jeg har ikke vært i ketose i det heletatt på ED...

Lykke til!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 18:43   #16
EDnybegynner
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 39
Innlegg: 8
EDnybegynner er på en erverdig vei

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Hmmm...Noen som vet at ED funker? Jeg har gått på den en uke nå. Er ikke sulten i det hele tatt, men føler ikke at jeg har lagt av meg enda..Buksene sier at jeg har det, men jeg føler ikke jeg kan se det..

Men skal til legen min til tirsdag til veiing..Blir spennende!

__________________


EDnybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 18:52   #17
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Heia
Jo det virker! Jeg startet i slutten av august, og har gått ned 18 kg
Drøyt et kilo i uka i snitt, og det stopper aldri opp. Trener masse og har veldig mye overskudd, og som du, er aldri sulten!
Tror det er viktig å følge opplegget nøye, det nytter ikke å jukse
Du har nok gått ned, siden du merker det på klærne! Blir kjempespennende med veiing da, lykke til!
i

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 19:58   #18
EDnybegynner
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 39
Innlegg: 8
EDnybegynner er på en erverdig vei

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

God å høre Har vært sykmeldt begge ukene jeg har gått på ED, så jeg ligger for det meste stille. Kanskje det kan være grunnen?

Men jeg fikk beskjed av legen at jeg har veldig lavt stoffskifte og at det derfor vil ta litt lenger tid i begynnelsen.

Men jeg er veldig stor. Veier 112 kilo og har seriøst ikke overskudd eller krefter til trening. Hva skal jeg gjøre??

__________________


EDnybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:04   #19
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Jeg vet (nesten) ingenting om stoffskifteproblematikk, men det finnes jo mange andre som kan masse om det her inne da! Du får pirke litt i dem
Hvis det går seint i begynnelsen, er det viktigste å holde på motivasjonen, og tenke positivt selv om det høres ut som en klisje... Hvis du vet med deg sjøl at dette vil jeg, og skal få det til, så er det bare å holde på de tankene og ideen om alt det som blir bedre og alt du kan gjøre etterhvert som kiloene forsvinner. Og ikke gi opp! Tenk fremover, se for deg hvordan livet ditt kanskje har forandret seg til sommeren foreksempel! Gjør bra å få litt perspektiv på ting
Når det gjelder trening, så er det nok viktig å ta det rolig i begynnelse, jeg startet med ideen om at jeg skulle bevege meg en halv time hver dag. Viktig å ha et ambisjonsnivå som er i samsvar med det du kan få til!
Og hvis det er til inspirasjon (eller trøst); jeg startet på 108, og klesstørrelse 52 og 54, nå ser jeg ut som en sagger i buksa jeg kjøpte i størrelse 44 for tre uker siden!
Stå på og lykke til

i

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:21   #20
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

........ jeg startet på 108, og klesstørrelse 52 og 54, nå ser jeg ut som en sagger i buksa jeg kjøpte i størrelse 44 for tre uker siden!

i

Gratulerer med en helt ny kropp i saggebukse
Så flink du har vært.. og en velfortjent fantastisk vektnedgang.

Hvordan var det egentlig i starten for deg? Begynte det bare å renne av sånn med det samme? og ingen sult, ulvehunger.. ?

Jeg er kjempespent på dette nå jeg. Samler masse info før jeg får begynt.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 10:23   #21
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Huske hvor forventningsfull jeg også var! Kjempespennende! De tre-fire første dagene syns jeg var litt rare, hadde litt hodepine, og kroppen kjentes som den var fra en annen planet... Var tung i beina og orket nesten ingenting, men det varte ikke. Spiste masse grønnsaker i tillegg til posematen, og var aldri sulten! Er veldig glad i sopp, så kantarellsesongen har vært en superfordel for meg iår!
Vekten gikk nedover med en gang, det var nesten så jeg kunne kjenne det fra dag til dag. Klærne satt løsere, og magen sank liksom innover. Nøt å ligge i sengen på morgenen og kjenne på magen
Kjøpte ikke vekt selv før nå nettopp, tenkte jeg ikke skulle bli så stressa på veiing og slikt, det er ikke sunt å måle gram opp eller ned fra dag til dag (slik jeg gjør nå)...
Etterhvert ble det mer og mer hardkjør på trening, jeg liker å trene, og klarte mer når kiloene forsvant. Nå trener jeg 4-5 ganger i uken, mest spinning men og styrke. Drar med folk fra jobb, venner eller familie, så trening er faktisk det mest sosiale jeg gjør for tiden! Og det har resultert i tre kg økning (målt for fire uker siden) i muskelmasse!
I gjennomsnitt har jeg gått ned litt over et kilo i uken, vet om de som har rast ned adskillig fortere enn det i de første fasene på ED, men tenker lite på det... tenker litt på hvordan jeg sleit en gang for lenge siden med å gå ned, spiste bare kjipe grønnsaker, var sulten konstant, dritsur på alt og alle, og hadde en kropp som alltid bare var trøtt! Og klarte maks et halvt kg ned i uka! Nå klarer jeg å se for meg at dette skal gå bra, at det skal vare, og at det faktisk er en ny livsstil som får fram det beste i meg.
En annen betraktning... Jeg er typen som stiller spørsmål ved alt. For eksempel, den ED-omeletten som smaker så utrolig skrekkelig vondt, hvorfor kan jeg ikke heller spise et egg eller to? Og hvorfor er grønn paprika lov i ubegrensede mengder, mens rød ikke er det? Og avocado, som er det eneste jeg savner, hvorfor kan jeg ikke spise det... bare litt? Regner med der er mange som kjenner seg igjen i sånt, men jeg bestemte meg for å bare slutte å tenke slik... Og tenkte at dette har noen allerede tenkt på før, og at der er en grunn til at det er sånn! Og at min jobb i dette er å være snill pike og gjøre akkurat som jeg får beskjed om, følge oppskriften... og bortsett fra at vin smaker veldig godt innimellom, så klarer jeg det Tror det er viktig!
Nå håper jeg at motivasjonen fortsetter å vokse mens kiloene forsvinner, litt halvredd for at jeg skal være så fornøyd med meg sjøl før jeg er i mål, at jeg gir opp! Men foreløpig er jeg kjempeoptimist!

Oppdatere oss på hvordan det går da dilly

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 15:33   #22
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Jeg sliter max med motivasjonen... gikk ned 1 kg på mine 30 dager i fase 1, og har gått ned en kg til etter at jeg startet fase2.. Leser om alle som går ned så mye, og jeg tenker at maten som smaker så pyton og er så dyr hadde vært verdt pengene og smaken omjeg hadde gått ned...

(liten stakkars-meg syt og klag melding her, men begynner å bli fortvilt )

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 20:38   #23
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Skjønner deg godt, Jeef

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 21:04   #24
annette
Juniormedlem
 
annette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
Innlegg: 16
annette er på en erverdig vei

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

hah,,, idag lagde jeg vaffler av pannekakeposen og det gikk supert og det var kjempe koselig å sitt der sammen med familien!!!!!

__________________


annette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 12:08   #25
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg sliter max med motivasjonen... gikk ned 1 kg på mine 30 dager i fase 1, og har gått ned en kg til etter at jeg startet fase2.. Leser om alle som går ned så mye, og jeg tenker at maten som smaker så pyton og er så dyr hadde vært verdt pengene og smaken omjeg hadde gått ned...

(liten stakkars-meg syt og klag melding her, men begynner å bli fortvilt )

huff og huff. Ikke artig at motivasjonen forsvinner.
Jeg synes det er rart du ikke har gått ned mer. Har du prøvd å kutte ut light bruser og andre søtningsmidler? Det kan være de stopper deg. Ellers så sa du jo at du har lavt stoffskifte, men bruker bare barbasco? Jeg ville blitt ordentlig medisinert med levaxin om jeg var deg. Men regner med legen din er fullt oppdatert om alt dette?

Stå på! Jeg er sikker på det løsner snart.

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanskelig med regningen altså mizzzzy Ketolysekuren 13 19-01-09 22:26
Den rare kroppen, altså ... savannah Ketolysekuren 6 08-05-08 19:13
Dette er BRA altså! gullahar Ketolysekuren 10 27-03-08 14:40
Jeg og den matten altså... *arg* *Mette* Ketolysekuren 3 25-09-07 22:49
Altså jeg er helt grønn her ... Trolla Spørsmål og svar 7 14-06-07 22:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no