Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dette er merkelig! Hvorfor?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-07, 12:57   #1
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Dette er merkelig! Hvorfor?

Jeg fikk ikke til dette med ketolysekuren helt for å si det ærlig. Gjorde alt riktig, men kroppen ville ikke. Gikk ned masse første 1 1/2 uka, men så: BOM STILLE!!!


Tok ei Nille uke: uten resultat.

Prøvde det meste.

Så for 2 uker siden gav jeg opp. begynte å spise normalt, men litt lavkarbo. Helga kom og jeg dro på fest. Taco, lefse, potetgull og alkohol. Påfulgt av depresjoner og masse drit mat hele helga.

Hele uka her har gutten vært syk og mat har jeg ikke hatt tid til ( bært gutten på armene konstant), dermed: mye drit mat, også godteri.

Fullstendig Bortkasta alt jeg har gjort tenkte jeg.


Gikk på vekta, og hva har skjedd... etter 2 uker.... veier plutselig 76 kilo. jeg som sto stille i uuuuuuuuuuuuuukesvis. har veid 76 i flere dager nå.


Har kroppen gitt opp? Kanskje det er NÅ jeg burde starte en Nille uke istede? Hva tror dere??


Var litt motiverende igrunn. jeg hadde jo forventa at jeg hadde gått opp 3 kilo vann og div. Har ikke vært på do i det hele tatt. Flesket er løst og jeg føler meg større, men... som sagt ned 1 kilo!!!

Lurer kroppen meg nå?

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:34   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Dette er merkelig!!!! Hvorfor??

Prøv en skikkelig skaldemann ekstrem uke ... det hadde jeg gjort... selv om det visstnok ikke er anbefalt. Sjøl må jeg veeeldig langt ned i karb for å gå ned... Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:54   #3
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Dette er merkelig!!!! Hvorfor??

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

... selv om det visstnok ikke er anbefalt.

Er det ikke anbefalt da?? Jeg og du kan jo anbefale det!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:59   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Dette er merkelig!!!! Hvorfor??

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Er det ikke anbefalt da?? Jeg og du kan jo anbefale det!!

Hehe ja, VI kan jo det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 16:17   #5
Villemo
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 74
Villemo er ny på veien

Sv: Dette er merkelig!!!! Hvorfor??

Heisann!

Jeg begynte på Ketolyse 13 august og tok av masse første uka, og ca 600 gram den neste. Etter det har jeg gått opp, og stått stille. Men så, for 1,5 uke siden så løsnet det helt plutselig. Eneste jeg da hadde gjort annerledes var å begynne å spise litt mer, generelt sett. Ikke mengder, men jeg "fikk beskjed" her inne om at jeg spise altfor lite. Så siden sist mandag har jeg tatt av 3,3 kilo.

Mitt poeng er at det plutselig kan løsne. Ikke gi opp! Det var svaret jeg selv fikk, og de hadde rett. Det kan være kroppen trenger lang tid å omstille seg, bli vant til dette nye kostholdet, og sikkert mange andre grunner også. Jeg vet hvor vanskelig det er å holde fokus, og bare fortsette uten resultat. Tro meg, been there done that; i 8 måneder med vanlig sunn mat dette året. Ja og også nå i endel uker.

Stå på!

"hold-ut-klem" fra Villemo

Villemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 17:47   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dette er merkelig! Hvorfor?

Det kan tyde på at du har spist for lite, slik som Villemo. Når du spiser mer karber trives kroppen bedre og du tar av.... kanskje. Det eneste du kan gjøre er å prøve deg frem for å se hva som hjelper for deg.

De fleste prøver å spiser MINDRE først, og for noen få (som spiste for mye før) hjelper det. Men de fleste har oppi hodet sit at slanking = lite mat. Da spiser det for lite uten egentlig å ville det og så sparer kroppen på alt. Inkl. fettet !

Legg til karber litt om gangen, så lærer du hvor mye du tåler og fremdeles ta av ! Det er jo tydelig fra det du forteller og har prøvd at det å spise mindre ikke hjelper deg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 14:07   #7
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Dette er merkelig! Hvorfor?

tar til meg rådene og skal motivere meg for en ny fresh start. Er ikke motivert nå, så da er det ikke no vits. Skal melde meg inn på treningssenter først nå, så tar jeg slankinga som det kommer etterpå.


Tipper jeg kommer til å ligge litt mere mot linberg kur!

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no