Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei, jeg er ny her :o)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-11-07, 19:52   #1
*prinsessen*
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 40
Innlegg: 1
*prinsessen* er på en erverdig vei

Hei, jeg er ny her :o)

Hei, har lest en del rundt her i det siste, og har veldig lyst til å prøve ketolysekuren og se om det fungerer for meg.

Etter 2 svangerskap + et vondt ben (med andre ord ikke så altfor mye trening) er vekten nesten 30 kg. over det den var for 4 år siden

Jeg ammer forsatt, men bare morgen og kveld (lille er 1 år og lever ikke på min melk lenger) Kan det være problematisk i forhold til kuren?

Jeg er allergisk mot egg, ser at mange spiser det til frokost.. Det er vel mange andre gode alternativer, eller?

Er godt motivert for dette, for jeg merker at jeg er lei av ikke og trives med kroppen, ønsker meg den gamle kroppen tilbake. Har ikke lyst til å være flau over å gå på stranden etc. med barna...

Trenger litt tips og råd for hvordan jeg skal komme i gang her...Anyone?

*prinsessen* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil ned noen kilo.... Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 20:04   #2
Evita
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 46
Innlegg: 65
Evita er ny på veien

Sv: Hei, jeg er ny her :o)

Hei
Jeg er også ny her! Snuste rundt litt før jeg bestemte meg. Jeg begynner i morgen

Dersom du ikke tåler egg er det vel fantasien som setter grenser...Har lest litt oppskrifter her inne, og det er jo masse spennede! Anbefaler deg å surfe litt rundt der, jeg ble veldig inspirert!

Lykke til!

Evita

Evita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:30   #3
Villemo
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 74
Villemo er ny på veien

Sv: Hei, jeg er ny her :o)

Hei!

Hvis du skal følge Ketolyse kuren anbefaler jeg deg å kjøpe boken som omhandler kuren. Den finner du på ketolyse.no Det var det jeg gjorde da jeg startet med den kuren, og det var informativt og bra. Ellers er det bare å surfe rundt her inne, du finner mye bra tips. Bruk søkefunskjonen oppe til høyre, der finner du i hvert fall masse nyttig hvis det er noe du lurer på.

Mange skriver i forumet hva de spiser, så du kan jo også myse litt på tråder som omhandler mat. Der finner du nok noen tips. Det er vanskelig å si hva du skal spise, fordi det er så individuelt hva en liker.

Vil i hvert fall ønske deg lykke til med dette! Går nok glimrende. Ketolyse er en knallbra kur, synes jeg...

Villemo

Villemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 14:06   #4
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 43
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Hei, jeg er ny her :o)

Heisann.
Gratulerer med valg av kur. Dette er absolutt å anbefale
Jeg har no gått på denne i litt over 4 uker, og som du ser nedenfor har jeg blitt 8kg lettere på denne måneden. O gdet i tillegg til mye trening.
Jeg har prøvd masse forskjellige slankekurer før, men har ikke oppnådd noe resultat.

Det jeg vil anbefale er å ta bilde av deg selv før du begynner(eller i dag siden du har begynt no) Vil og anbefale deg å måle deg med metermål (jeg måler hals, overarm midje, lår, hofte og rett over navel) Dette hjelper på motivasjonen på tunge og vanskelige dager. En kan da gå tilbake å se forskjellen( og den er blitt stooooor

Ble visst mye skriving her....

Lykke til vidare!!

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no