Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-11-07, 19:55   #1
ned
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 27
ned er på en erverdig vei

Hva nå?

Jeg har lusket rundt i dette forumet i noen måneder nå, og fåtte masse inspirasjon og motivasjon.

Jeg har gått ned 18 kg.

For ca 6 uker siden gikk jeg forsiktig ut av ketose, og har holdt vekten.

Men - jeg har fortsatt ca 4 kg til jeg vil gå ned, men det har liksom helt stoppet opp, til tross for at jeg bare så vidt har sneket meg ut av ketose (forsatt veldig lite karbo).

Nå går jeg inn igjen i ketose, begynte for 3 dager siden.

Spiser litt pistasjenøtter, og det er vel kanskje fy...
Har også spist litt smørgrøt disse dagene.

TIl middag spiser jeg kjøtt/kylling og grønne grønnsaker.
Til lunsj spiser jeg salat (bare lovlige grønnsaker) med egg, skinke osv.

På disse dagene har jeg gått opp en kilo .... hva skjer tro?

Trenger noen tips, og gjerne litt motivasjon hvis noen har vært i samme situasjon.

Takk for all støtte dere indirekte har gitt i flere måneder, jeg hadde aldri klart dette uten dere

ned er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 21:27   #2
Villemo
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 74
Villemo er ny på veien

Sv: Hva nå?

Gratulerer med så flott vekttap!

Når jeg hadde litt problemer med å gå ned fikk jeg noen tips. Gir dem videre til deg; jeg tenker først og fremst at du kanskje spiser for lite fett. Kylling/kjøtt er jo nokså magert, og salat i hvert fall! Spiser du bacon f. eks? Jeg spiser i tillegg til mat MCT-olje til de måltidene jeg spiser magert. Det anbefaler jeg!

Pistasjnøtter kunne du eventuelt latt være en uke og sett om det gjorde en forskjell. Smørgrøt har jeg også spist, men prøver å begrense til av og til. Det blir jo endel jo karber i den tilsammen.

Hvorfor du går opp kan bare være kroppen sin reaksjon. Hvis du spiser rett i følge kuren, legger man jo ikke på seg fett. Det er nok bare vann eller noe... Hvis du er dame; er det kanskje tid for menstruasjon snart? Min vekt fyker opp og ned som villmann til tider. Jeg har gitt opp å bry meg, det synes jeg du også skal gjøre. Ta tiden til hjelp, følg nøye med på antall karber, og se om det kanskje løsner etter hvert.

Masse lykke til!

Villemo

Villemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva.. Ablazed Åpne dagbøker 2 01-12-06 19:58
Hva er din drøm/motivasjon? Monen Lavkarbo generelt 19 22-11-06 20:39
ny, lang reise, hva skal jeg spise??? Siljevanilje Lavkarbo generelt 17 21-11-06 21:44
Hva er min stil? Dante Generell diskusjon 5 08-08-06 11:22
Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo? Borealis Lavkarbo generelt 27 17-07-06 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no