Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Melk eller vann

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-04, 13:56   #1
Maria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 24
Maria er ny på veien

Melk eller vann

Jeg er midt i fase 2 og spiser nå stort sett bare kake m sjokoladebiter og sjokoladebaren, omelett m ost av og til og ett kjøttmåltid + grønnsaker pr dag.

Jeg bruker alltid lettmelk i rørene. Noen erfaringer/synspunkter på bruken av melk kontra vann?

Hva steker dere i?

Forhold til sukkerfritt godteri og kunstig søtstoff?

__________________
Maria


Maria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-11-04, 14:03   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Min erfaring er at det er litt forskjell fra produkt til produkt om det er gunstig å erstatte melka med vann. Men hvorfor spør du egentlig? Tåler du ikke melk?

Jeg steker ALLTID i meierismør eller sætersmør + cocosa! (...og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme..... tji-hi - skikkelig innsamlingsaksjonsoppfordring!)

Det er nesten like mange meninger om sukkerfritt godteri og kunstig søtstoff som det er medlemmer her inne tror jeg. Veldig forskjellig hvordan folk reagerer på dette, så det viktigste er nok at du kjenner på hvordan DIN kropp reagerer.

Og du? Velkommen hit forresten - kom plutselig på at jeg sikkert ikke har ønsket deg velkommen engang jeg....

fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-11-04, 15:36   #3
Maria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 24
Maria er ny på veien

Takk for velkomsten

Jeg spør fordi det er melkesukker i melka og følgelig mer karbohydrat enn i vann.

Jeg trodde at jeg ikke tålte melk før, men etter å ha kuttet ut mel og sukker går det greit.

Hva er cocosa?


Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Min erfaring er at det er litt forskjell fra produkt til produkt om det er gunstig å erstatte melka med vann. Men hvorfor spør du egentlig? Tåler du ikke melk?

Jeg steker ALLTID i meierismør eller sætersmør + cocosa! (...og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme..... tji-hi - skikkelig innsamlingsaksjonsoppfordring!)

Det er nesten like mange meninger om sukkerfritt godteri og kunstig søtstoff som det er medlemmer her inne tror jeg. Veldig forskjellig hvordan folk reagerer på dette, så det viktigste er nok at du kjenner på hvordan DIN kropp reagerer.

Og du? Velkommen hit forresten - kom plutselig på at jeg sikkert ikke har ønsket deg velkommen engang jeg....

fra Fedonisten

__________________
Maria


Maria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-11-04, 16:04   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Cocosa er kokosfett, som visstnok skal være veldig bra å steke i. (uten kokos-smak) Har ikke prøvd det selv enda, men skal ta en skikkelig shoppingrunde på sånt så fort jeg får lønn....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-11-04, 16:17   #5
Maria
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 24
Maria er ny på veien

Takk for raskt svar

Hvordan får dere klistret inn vektgrafen fra TickerFactory her? Jeg har laget en, men når jeg prøver å legge den til profilen min får jeg bare beskjed om at de ikke finner bildet.

__________________
Maria


Maria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-11-04, 20:21   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Jeg laget en signatur hvor jeg kopierte inn koden (ikke HTML, men den over).

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
forslag til dagsmenyer på atkins? raven Induksjonen 7 05-10-04 04:12
Overfølsom for melk donjuanwannabe Generell ernæringsdebatt 3 04-10-04 16:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no