Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Nybegynnerfeil?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-10, 12:48   #1
entotre
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 39
entotre er på en erverdig vei

Nybegynnerfeil?

Hei!

Har gått på lavkarbo i ca. 2 uker og gått ned fra 70 - 67 kg. Alt har gått veldig fint,og maten er god. Helt til i natt. Eg våknet kl 05.00 av utrolig sterke kramper i magen, og holdt på å besvime på vei ut til toalettet. Mest sannsynlig pga. lite væske som førte til forstoppelse. Derfor har eg idag tatt meg selv i nakken og kjøpt inn diverse vitaminer og prøver å drikke minst 3L. vann for dagen. Mitt spørsmål er om det holde med følgende vitaminer?
C-vitamin
Magnesium
vitaplex sin vitamineral
tran

entotre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 14:56   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynnerfeil?

Hvis du spiser ketogent kan det være lurt å orientere seg etter innholdet i ketolysetablettene, siden de er satt sammen spesielt med tanke på hva man da trenger. Såvidt jeg husker er det magnesium, sink, selen, krom og kalium i all hovedsak, og gjerne tran/omega3 i tillegg.

Ellers tror jeg nok magnesium kan være svaret på den opplevelsen du hadde, jeg blir i alle fall som stein i magen om jeg glemmer de tilskuddene.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nybegynnerfeil ..? Maramara Spørsmål og svar 8 04-06-10 09:40
Nybegynnerfeil! Revet ost! millix Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 27-03-10 15:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no