Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-07, 12:13   #26
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg starta 1. november 2006, altså drøyt 1/2 år siden. Rart å se tilbake, har gått med 5 klesstørrelser ... men det er DYRT Holder like vel fast på at det er verd hver ei krone jeg bruker på både mat og klær! Livskvaliteten er MYE bedre, formen like så.

Det ser ut til at vi er i en ganske lik situasjon - mange kilo er tatt av, veldig mange skal fortsatt av, og vi begynte omtrent samtidig. Jeg startet vel sånn medio september 06, og har også hatt et par pauser i forbindelse med jul og påske.

Men lavkarbo begynte jeg med først i april, etter at jeg følte behov for en ny tilnærming (les: Jeg var lei av kaloritelling og mange små måltider og hadde store problemer med å motivere meg).

Jeg lurer på en ting: Har du allerede fått tilsagn om operasjoner for å fjerne overflødig hud? En eller flere? I regi av det offentlige, eller er det privat? Burde jeg snakke med legen min om det allerede nå? Jeg vet ikke hvordan det er med ventelister for slike operasjoner. Gjør du?

Hmm, det ble visst ikke bare en ting

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 18:10   #27
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk
Talking

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg starta 1. november 2006, altså drøyt 1/2 år siden. Rart å se tilbake, har gått med 5 klesstørrelser ... men det er DYRT Holder like vel fast på at det er verd hver ei krone jeg bruker på både mat og klær! Livskvaliteten er MYE bedre, formen like så.

Når starta du?

Du må ha lykke til videre, du også, klem ;-)

Jeg har holdt på i tre uker...skal på vekta i morgen...gubben min har holdt på 14dager lengre enn meg...kjempestolt av han
har du holdt deg strikt til atkins ? lr har du funnet egene ting som funker for deg ?

Klem Nannah =)

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 19:59   #28
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Jeg har holdt på i tre uker...skal på vekta i morgen...gubben min har holdt på 14dager lengre enn meg...kjempestolt av han
har du holdt deg strikt til atkins ? lr har du funnet egene ting som funker for deg ?

Klem Nannah =)

Hei, til å begynne med holdt jeg meg strengt til Atkins, men gikk ikke særlig ned, kutta så ALT med melkeprotein samt ALLE grønnsaker, og endelig løsnet det. Holdt på slik i 6 uker, men i jula introduserte jeg fløte, ost og grønnsaker. Holdt vekta, men gikk ikke ned. Reduserte derfor på grønnsakene igjen, og spiser nå 2-3 dl løst pakka grønnsaker per dag. Er vel derfor nok nærmere ketolyse enn Atkins mht karbe-mengde.

mvh

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 00:18   #29
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Har en gammel atkinsbok ...teller bare karber. bryr meg ikke så mye om hvor de kommer fra...men passer på og få i meg nok fett. er spent nå hvordan det har gått m både 17mai og bursdag på samme uka....har bakt lavkarbokaker men man vet jo aldrig!!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 17:13   #30
Lisjpiia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Nord Trøndelag
Innlegg: 33
Lisjpiia er på en erverdig vei

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Tror jeg passer egentli bra inn her jeg å
(Viss jeg får være med da)...
Skal ned 40 kg, men på hvor lang tid, det vet jeg ikke.
Er nettopp startet med eurodiett, idag faktisk, så nå holder jeg på å fly på veggene her for jeg er sultn...
Men har lagt meg som mål 1 å gå ned 10 kg iløpet av fase 1.

Kansje det er for mye forlangt?

Lisjpiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergs - eurodiett... Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 00:53   #31
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg starta 1. november 2006, altså drøyt 1/2 år siden. Rart å se tilbake, har gått med 5 klesstørrelser ... men det er DYRT Holder like vel fast på at det er verd hver ei krone jeg bruker på både mat og klær! Livskvaliteten er MYE bedre, formen like så.

Må si meg enig der. Å bli slank er ubetalelig. Man må alltid tenke på det positive ved endring.


Jeg skal vel også ned over 30 kg. Før så skulle jeg gå ned 15-20 kg men så gikk jeg mye opp. Har strevet mye og gått mye opp og ned i lang tid nå men det løsner nå, bare jeg tenker riktig og får gjort noe fornuftig om dagene. Jeg gleder meg til de første 20 kg har tatt avskjed. Da skal jeg juble. Da cruiser jeg bare inn resten.

Altså, 20 kg først! Skulle gjerne tatt de av på 3 mnd. men det tviler jeg på. Jeg får være fornøyd og bare la dagene gå. Gidder ikke å vente på dette med å gå ned så og så mange kg til da og da. Tror ikke det er bra å tenke slik. Men det er bare meg da.

Jeg skal fremover tenke at jeg lever normalt og ta en dag av gangen. Så får jeg telle kg når jeg føler for det. Jeg tror heller ikke jeg må veie meg for mye for da får jeg en tanke om "å nå har jeg vært flink denne uka, kan unne meg litt da.." Slik har jeg tenkt altfor mye. Også må jeg slutte å komme på middag til mora og fattern. Hver gang sprekker jeg. Nå har jeg sagt klart i fra at jeg ikke kommer dit på middag på en stund.


Ser at dette blir langt, skulle vel egentlig skrevet dette i min journal men. Kommer tilbake med journal senere.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 14:20   #32
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

.......

Jeg lurer på en ting: Har du allerede fått tilsagn om operasjoner for å fjerne overflødig hud? En eller flere? I regi av det offentlige, eller er det privat? Burde jeg snakke med legen min om det allerede nå? Jeg vet ikke hvordan det er med ventelister for slike operasjoner. Gjør du?

Hmm, det ble visst ikke bare en ting

Hei, har oversett denne

Jeg har i den forstand ikke fått tilsagn, men legen min er tydelig på at kommer jeg lavt nok ned vil jeg ligge godt innenfor de som "kreves" for at det offentlige dekker operasjonen. Det blir mye hud til overs når man bikker 40 og starter på et halveringsprosjekt! Om dte blir offentlig sykehus tviler jeg på, her i byen er det en privat klinikk som utflører slike operasjoner. Jeg har tatt det opp med legen og veier meg hos han 1 gang i uka for å sikre tilstrekkelig dokumentasjn på nedgang, stabilisering etc. Bedre å ta dte opp for tidlig enn for seint, er min innstilling.

mvh

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 23:09   #33
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Må si meg enig der. Å bli slank er ubetalelig. Man må alltid tenke på det positive ved endring.
.....

Altså, 20 kg først! Skulle gjerne tatt de av på 3 mnd. men det tviler jeg på. Jeg får være fornøyd og bare la dagene gå. Gidder ikke å vente på dette med å gå ned så og så mange kg til da og da. Tror ikke det er bra å tenke slik. Men det er bare meg da.

Jeg skal fremover tenke at jeg lever normalt og ta en dag av gangen. Så får jeg telle kg når jeg føler for det. Jeg tror heller ikke jeg må veie meg for mye for da får jeg en tanke om "å nå har jeg vært flink denne uka, kan unne meg litt da.." Slik har jeg tenkt altfor mye. Også må jeg slutte å komme på middag til mora og fattern. Hver gang sprekker jeg. Nå har jeg sagt klart i fra at jeg ikke kommer dit på middag på en stund.
......

Hei, jeg tror det er utrolig viktig det du sier om å finne sin vei og sine virkemidler for å lykkes. Noen veier ofte, andre sjelden, men det viktigste er nok det å ta en dag av gangen samtidig som man har fokus på målet der framme. Når det gjelder motet til å være "ego" har mitt steget i takt med hvor godt jeg kjenner dette kkostholdet gjør meg. Jeg takker nei til invitasjoner der jeg ikke får eller kan ta med mat jeg kan spise. Lykke til videre

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 14:28   #34
Peita
Juniormedlem
 
Peita sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vest Agder
Alder: 52
Innlegg: 38
Peita er ny på veien
Smile

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Lisjpiia, her.

Tror jeg passer egentli bra inn her jeg å
(Viss jeg får være med da)...
Skal ned 40 kg, men på hvor lang tid, det vet jeg ikke.
Er nettopp startet med eurodiett, idag faktisk, så nå holder jeg på å fly på veggene her for jeg er sultn...
Men har lagt meg som mål 1 å gå ned 10 kg iløpet av fase 1.

Kansje det er for mye forlangt?

Hei, vi skal ned like mange kilo!! Det går så bra, i min første fase tok jeg av tolv kilo. Første fase var 30 dager for meg. Nå er jeg halvveis til målet mitt etter ti uker. Dette klarer vi. Lykke til!

__________________
Peita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 14:53   #35
Bigmamma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 56
Innlegg: 25
Bigmamma er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jepp, dette er forummet for meg
Skal ned ca. 20 kg til, har tatt av ca. 5 de siste 14 dagene og er storfornøyd med det.
Satser på å se 70 tallet et sted utover høsten eller vinteren, har det ikke så travelt.
Det viktigste er at pila går rett vei.

Bigmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker... Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 07:59   #36
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Velkommen og lykke til!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 20:31   #37
kelly
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
kelly er ny på veien

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg høres også til her Skal ned mye....nesten 60kg Så jeg har en lang vei å gå... Foreløpig går alt veldig bra Går på ketolysekuren og har tatt av 9kg på de 4 første ukene

__________________
Kelly
Min journal


kelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 20:58   #38
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Hei og velkommen

Ja, da har vi nesten like mye igjen.... og jeg startet ut "høyere" enn deg. Dette skal vi klare!!

Lykke til

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 23:51   #39
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg og hører vel til her, har 37 kg igjen til det jeg har satt som foreløpig mål. (70 kg.)

Har holdt på en kort uke (6 dager) med ketolyse og har gått ned 3,4 kg så det lover i allefall bra.

Håper jeg skal klare å komme meg under 100 kg i løpet av sommeren, er i allefall motivert.

Trener styrke 3-4 ganger i uken i tillegg, håper det slår positivt ut.

Og når vekten kommer ned på akseptabelt nivå skal jeg også under kniven og fjerne sikkert halve magen. Masse heng etter første svangerskap som skal bort. Gud så deilig det skal bli.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 00:27   #40
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg og hører vel til her, har 37 kg igjen til det jeg har satt som foreløpig mål. (70 kg.)

Har holdt på en kort uke (6 dager) med ketolyse og har gått ned 3,4 kg så det lover i allefall bra.

Håper jeg skal klare å komme meg under 100 kg i løpet av sommeren, er i allefall motivert.

Trener styrke 3-4 ganger i uken i tillegg, håper det slår positivt ut.

Og når vekten kommer ned på akseptabelt nivå skal jeg også under kniven og fjerne sikkert halve magen. Masse heng etter første svangerskap som skal bort. Gud så deilig det skal bli.

Hei og velkommen!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 01:07   #41
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Og så var det på'n igjen for meg også. Jeg vet ikke helt selv hvor mye jeg må ned, men det er langt over 30kg. Er godt i gang med tredje uke nå, og har foreløpig gått ned drøye ni kilo. Det er i denne fasen jeg er litt spent på utviklingen videre, siden alle de enkle kiloene med vann er borte.

JEg hadde et lite platå etter fem kilo(trolig da jeg var kvitt alt det ekstra vannet), men et par lange turer løste opp i det - fra erfaring før så hjelper det veldig for meg å gjøre slikt. Jeg har vært litt avhengig av å holde på momentet for å fullføre før, men med hjelp av brødene spisdegslank.no produserer så har det vært ganske enkelt å kombinere kostholdet med lange arbeidsdager, så jeg merker at jeg har funnet en måte å kunne leve med lavkarbokosthold nå uten å legge for mye innsats i det eller fokusere på det som en "slankekur" fremfor en livsstilsendring (phu, lang setning).

__________________
-Silvandar-
Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 12:35   #42
balanse
Medlem
 
balanse sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: vestfold
Innlegg: 148
balanse er på en erverdig vei

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Hei igjen, lenge siden jeg har vært innom denne siden som jeg tilhører med et skrik nå. har under 30 igjen, men veien føles plutselig laaaang. Opp 0.5 siste uke, har vel blitt for mye jordbær med krem. Har også spist en fantastisk mandelkake med bær, fruktose og masse krem. Bursdag på flere i familien, og jeg tenkte at kaka var ok nok. Skjerpings fremover. Som navnet tilier er det en hårfin balanse vi snakker om når det gjelder nedgang, stillgang og oppgang. Lykke til alle dere andre kiloslitere.


__________________


balanse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 00:44   #43
Amalie22
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 38
Innlegg: 12
Amalie22 er på en erverdig vei

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg skal ned over 40 kilo, som du kan se....

Amalie22 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I tenkeboksen Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 12:44   #44
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg har mellom 45 og 50 kg som skal av, om jeg skal ned i rette BMI... men jeg vet ikke om jeg gir meg før, om jeg i det hele tatt kommer dit

Jeg er 24 år, mor til to, 170 høy og drasser på 118 kg!
Jeg er DRITLEI av å være deprimert og sur hele tiden, noe jeg vet med 100% sikkerhet kommer av at jeg er så fordømt utilfreds med meg selv..

Nå er det slutt..håper jeg...og jeg har begynt å forske på ketolyse kur.

Så får vi se da

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 11:15   #45
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Hei dere sist "ankomne" og velkommen alle sammen!! Ja, det e ren lang vei vi har å gå, men det går, om vi tenker etapper i stedet for hele veien, det er i alle fall min erfaring!! Og jeg har prøvd mye før, som bare har sendt meg sakte men sikkert oppover i vekt, inntil jeg fant lavkarbo-stilen som endelig virker Ja, det går i rykk og napp, men da gjelder det å holde fokus, gjerne søke støtte og hjelp her inne og fortsette, fortsette, fortsette.

Igjen, velkommen og lykke til!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 16:45   #46
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien
Talking

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Ja kan skrive under på at det går i rykk og napp,,,,,, nå er jeg endelig på vei nedover igjen etter en laaang juni mnd, leste alt jeg kom over her om MCT olje og kokkos fett og det virket i løpet av noen dager , så det er tydelig at jeg har fått i meg alt for lite fett. Kan tenke meg at det kan hjelpe mange andre også. Bestilte på apoteket og det kom i løpet av et par dager .. Gleder meg til å se virkningen videre.

__________________
kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,, Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 17:44   #47
Csilla
Medlem
 
Csilla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 180
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Jeg hører også hjemme her. Selv om jeg foreløpig bare tenker 13 kilo ned. Tror jeg trenger et delmål som føles litt mer overkommerlig, før jeg går løs på resten av herligheten Så, mitt første mål er å komme ned i 2-sifret. Kanskje kan jeg klare det innen 1. september? Jeg tør nesten ikke si sånne ting, for det har jeg bomma på så mange, mange ganger... Men, jeg hører hjemme her inne - det er det ingen tvil om Er glad for at det finnes en sånn tråd her, for jeg vet at det er godt å være sammen med noen om dette. Er glad for at dere deler erfaringer med oss, og jeg skal prøve å gjøre det samme.

Sender hver og en av dere en god klem og mange styrke-tanker! Jeg har virkelig troen på dere etter å ha lest litt her inne

__________________
Det er mitt liv! Og jeg velger selv hvordan jeg vil leve det.
Min Blogg og Min journal



Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:44   #48
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av kokkeline, her.

Ja kan skrive under på at det går i rykk og napp,,,,,, nå er jeg endelig på vei nedover igjen etter en laaang juni mnd, leste alt jeg kom over her om MCT olje og kokkos fett og det virket i løpet av noen dager , så det er tydelig at jeg har fått i meg alt for lite fett. Kan tenke meg at det kan hjelpe mange andre også. Bestilte på apoteket og det kom i løpet av et par dager .. Gleder meg til å se virkningen videre.

Hvor mye inntar du? Har kjøpt meg kokosoljen i dag.

mvh meg

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 21:55   #49
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien
Thumbs up

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Begynte m 1ts kokkos fett om morgenen i en protein shake , er ikke så glad i mat om morgenen så den shaken m fett i holder meg mett lenge. Når jeg fikk oljen begynte jeg m 1ss og nå etter en uke er jeg oppe i 3 ss pr dag tror mann kann ta helt opp til 4 ss. La på meg litt i juni pga diverse festligheter og det sto bom fast i 3-4 uker, etter jeg begynte m fettet gikk det ned nesten 3 kg på litt over 1 uke. det føles kjempebra nå. Utrolig hvor glad mann blir når det går den rette veien igjen,,, hadde håpet på et to sifret tall før vi skal til Kreta så det er bare å stå på hilsen meg

__________________
kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,, Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:31   #50
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av kokkeline, her.

Begynte m 1ts kokkos fett om morgenen i en protein shake , er ikke så glad i mat om morgenen så den shaken m fett i holder meg mett lenge. Når jeg fikk oljen begynte jeg m 1ss og nå etter en uke er jeg oppe i 3 ss pr dag tror mann kann ta helt opp til 4 ss. La på meg litt i juni pga diverse festligheter og det sto bom fast i 3-4 uker, etter jeg begynte m fettet gikk det ned nesten 3 kg på litt over 1 uke. det føles kjempebra nå. Utrolig hvor glad mann blir når det går den rette veien igjen,,, hadde håpet på et to sifret tall før vi skal til Kreta så det er bare å stå på hilsen meg

Takk skal du ha!! Da starte rjeg på forsiktig tilvenning, og ser hvor det går!! Den dagen jeg kommer på 2-sifra vekt skal jeg feire meg selv med høylytt ros og et smykke eller klesplagg jeg ønsker meg!!

Vi får stå på videre, begge to!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? slaskalainen Generell ernæringsdebatt 161 15-04-07 21:25
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no