Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Trixie's dagbok

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-07, 16:17   #26
Csilla
Medlem
 
Csilla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 180
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trixie's dagbok

God tur

Klem

__________________
Det er mitt liv! Og jeg velger selv hvordan jeg vil leve det.
Min Blogg og Min journal



Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 10:01   #27
kelly
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
kelly er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Riktig god ferie Trixie Håper dere får masse sol og varme

__________________
Kelly
Min journal


kelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 12:59   #28
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Her er det lenge siden jeg har skrevet noe gitt!
Sommeren gikk og jeg hadde det bra, var fortsatt i ketose selv om moder'n ikke skjønte noe ut fra det jeg spiste. Hun så godt at jeg hadde gått ned i vekt og var kjempefornøyd med å overta litt klær.

Etter sommeren gikk det saktere ned, til slutt stoppet det nesten helt opp. Det var tydelig at jeg hadde kommet itl et platå som satt godt! Gav ikke opp, visste om platåer etter lesing på forumet her. Jeg fortsatte å gå ned selv om det gikk saaakte. Så løsnet det litt og jeg gikk litt raskere ned igjen, nå går det jevnt og trutt sakte nedover.

Da jeg startet brukte jeg str. 46 i bukse... *sukk* Siste buksen jeg kjøpte var i str. 38! Riktignok med litt stretch.
Jeg er så fornøyd! Det er så godt å endelig kunne handle klær som er riktig i forhold til høyde min (162 cm). Skulle bare ønske at jeg hadde gått ned proposjonalt like mye rundt leggene som jeg har gjort rundt livet, men men, har man fotballegger så har man. Fant sist helg et par støvletter med ekstra vidde som jeg klarte akkurat å dra opp glidelåsen på.

For noen uker siden traff jeg flere som ikke hadde sett meg siden i sommer og alle nevnte at de kunne se så godt at jeg hadde gått ned.

Hadde bursdag i september og fikk treningskort av mannen min, men så var det få r£$€a i gir da... Trenger å stramme meg opp ser jeg, alderen gjør sitt til at man sægger litt her og der.

Jeg er nå over på lavkarbo vil jeg si, unner meg ikke mye ekstra og sparer opp til helgene. Dette er for meg ikke en slankekur, men en kostholdsomlegging - ikke søren om jeg skal tilbake til gammel vekt!!! Jeg ser bare fordeler med lavkarbo, så dette skal jeg fortsette med - dette skal jeg klare!

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:10   #29
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Trixie's dagbok

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

....Dette er for meg ikke en slankekur, men en kostholdsomlegging - ikke søren om jeg skal tilbake til gammel vekt!!! Jeg ser bare fordeler med lavkarbo, så dette skal jeg fortsette med - dette skal jeg klare!

Så fint å lese!! Jeg tror nettopp en slik innstilling er nøkkelen til varig suksess og livsvarig endring Lykke til videre!!

Beste hilsen BIB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:53   #30
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Takk skal du ha BIB!

Sjekket bmi'en min idag og den viser normalvekt! Har nok gjort det en liten stund, men jeg har ikke tenkt på å regne den ut før idag. Så man kan jo da si at jeg har nådd målet!
Jeg har ikke tenkt å feire dette med noe høy-gi-mat! Det blir prompegodt istedet! Skal nemlig spare opp noen karber og kose meg ekstra i helgen siden jeg skal bort.

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 12:52   #31
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Trixie's dagbok

Det har vært utrolig å se den kjappe og helt sikkert varige vektnedgangen din!! Du har jo blitt den sylfiden jo!! Du er en stor inspirasjon for meg, og jeg kommer nok til å søke hjelp og råd fra deg i ukene som kommer!! klem

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 14:50   #32
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

*hi, hi* Takk skal du ha! Føler meg ikke helt som sylfide enda da "overskudd" sagger... *sukk* Men, har tenkt å begynne og trene - hvis jeg bare får R§£$a i gir...
Selv takk for all inspirasjon fra deg! *klemmmmm*

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 23:39   #33
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Du har vært flink

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 14:21   #34
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Trixie's dagbok

Fant deg
virker som du har ett bra opplegg her, kjapt ned og
beholde vekten

Håper du får en fin kveld

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagbok? mabe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 9 17-08-11 14:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no