Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Trixie's dagbok

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-07, 14:37   #1
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Trixie's dagbok

Dette kommer nok ikke til å bli en dagbok med daglige notater og nøyaktig oversikt over hva jeg spiser. Men, et sted må jeg gjøre av det jeg kanskje tenker på.

Jeg begynte på ketosekur den 31.3., stixen var farget om kvelden og de neste dagene så har farven vært et sted mellom de mørkeste farvene. Tror jeg drikker nok vann, men tro skal man gjøre i kirken, så jeg setter frem mere vann.

Jeg hadde tenkte å bare ta denne kuren i påsken da jeg ikke er helt sikker på hvordan det kommer til å gå på jobben. Jeg tok meg fri i påsken. I kantinen på jobben så er det salatabar, men det er veldig lite av det jeg liker der. Det er også både varm og kald mat der, og fra varmedisken er det noen dager mulighet til å kun plukke f.eks. stekt fisk.

Uansett, under denne kuren har jeg opplevd hva karb. pleide å gjøre med meg - svimetrøtt etter måltider, svingstang etter en kopp te med sukker ol.

Er det forskjell på hvitt sukker og brukt sukker? Trodde brunt sukker var karamellisert hvitt sukker? Synes å merke litt mindre svingstangresultat etter en kopp te med brunt sukker. Hmm...

Jeg har hatt tydelig smak i munnen av kuren, men heldigvis ikke dårlig ånde eller dårlig svettelukt! *puh!*

Og det der med å bli mindre sulten... tok meg en uke før jeg merket det. Og dessverre har jeg fremdeles "lyst på noe", spesielt om kvelden. Jeg har da kapitulert etter et par dager da jeg fant Atkins' Advante Decance Bar. Tar små biter en gang iblant så jeg har en bit igjen fremdeles! Reagerer på mye maltitol=do så jeg må ta det forsiktig uansett.

Jeg har spist til frokost egg og bacon med salat, og utover dagen kjøtt og salat og til kvelds f.eks. reker med majones og litt salat. Det er bra jeg kan øke med litt karbs neste uke for dette blir for ensidig for meg. Dessverre så klarer jeg ikke å spise f.eks. hvit ost som jeg ser er brukt i mange oppskrifter her og som tillegg til matretter. Tåler heller ikke kunstige søtningsstoffer bortsett fra Splenda, og det gjør at det er en hel del sukkerfrie saker jeg ikke kan spise eller drikke.

Når det gjelder Splenda har jeg merket at jeg nå kjenner mer av ettersmaken enn jeg gjorde tidligere, så nå forsøker jeg å redusere på det også. Håper jo at dette er med på å minske søtbehovet totalt.

Jeg anser ketolysekuren som en kickstart for meg til et totalt sunnere kosthold. At jeg kommer til å gå saktere ned enn andre på f.eks. Atkins får så være, jeg må spise litt mer av det som er sunt som jeg kan (og som egentlig ikke er anbefalt etter ketolysekuren).

Forresten, jeg går på vekta og ser at den har gått ned, men målet mitt er ikke kilo men størrelse. Er 162 cm høy og vil ned i str. 38.

Kommer til å forsette med lav GI, har lest endel om det og tror nok jeg når målet mitt slik også. Og på nettsiden til Paulun er det oppdaterte GI-tabeller: http://www.paulun.se/p2.asp?idCategory=460

Jeg synes dette er et bra forum, her er det plass til alle som vil forsøke å gå ned i vekt enten det er mye eller lite og uansett metode. Og etterhvert som tiden har gått så er det samlet mye nyttig informasjon og gode råd her.

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 20:37   #2
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Og så må jeg få nevne at takk og lov for baconcrisp!
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 15:36   #3
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Første dag på jobben etter påskeferien og oppstarten av kuren har gått bra. Rakk en liten frokost før jeg dro hjemmefra og det var bra!
Lunsjen besto av salat og stekt laks. Og i ettermiddag har jeg spist en liten salat med egg.
Merker at jeg går på timesintervaller, blir sulten etter ca. tre timer og bare mååå ha noe. Kanskje jeg bør ha noen proteinbars liggende i skuffen, hmm...
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 16:50   #4
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Trixie's dagbok

Mer fett vil ofte gi deg lenger metthetsfølelse.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 17:08   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Trixie's dagbok

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Første dag på jobben etter påskeferien og oppstarten av kuren har gått bra. Rakk en liten frokost før jeg dro hjemmefra og det var bra!
Lunsjen besto av salat og stekt laks. Og i ettermiddag har jeg spist en liten salat med egg.
Merker at jeg går på timesintervaller, blir sulten etter ca. tre timer og bare mååå ha noe. Kanskje jeg bør ha noen proteinbars liggende i skuffen, hmm...
Trixie

Sitat:

Mer fett vil ofte gi deg lenger metthetsfølelse.

Enig med den! Ha heller noen ostebiter i veska( babybel feks) Roer sulthetsfølelsen veldig...
Sånne barer har lett for å trigge søtbehovet....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 22:31   #6
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Mer fett, okey. Avviket mitt idag var at jeg ikke spiste bacon til frokost eller fikk tatt mine fettpiller. Jeg ønsker ikke akkurat trigge mer søtbehov så det med proteinbars tas til etterretning.

Så var det dette med å være vanskelig i matveien, jeg klarer ikke å spise hvite oster - jeg blir kvalm. *sukk*

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 23:01   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Trixie's dagbok

Har du prøvd ziggylapper?? fine å fylle med digg du liker før steking..

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 09:08   #8
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Tror jeg skal forsøke Ziggylapper i helgen, muligens den andre oppskriften som ble lagt ut nylig i den tråden.

Må bare innrømme at kaninforet gir meg mageproblemer. Trodde at jeg skulle få det bedre med mere fiber enn jeg pleide å spise før, men neida... *sukk* Ser det er flere her som sliter med magen og det er mange gode råd. Maltitol pleier å være effektiv mot magen min, men jeg kan liksom ikke gjøre det når jeg er på jobben!

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:49   #9
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Ser at ikke så mange skriver i dagbøkene sine, foregår alt i journalene?

Oppdaget at vi hadde Lerum lettsaft på jobben og har smakt på bringebærvarianten. Den inneholder heldigvis sukralose som jeg tåler (selv om det er litt ettersmak). Smaken var ikke så aller verst så den tror jeg at jeg kan bruke til gele.

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:54   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Trixie's dagbok

Jeg bruker bare journal, og skriver rubbel og bit der... Tror det er det samme hva du bruker. Journalen/dagboka er din og det er du som bestemmer innholdet

Jeg har vært heldig og har ikke hatt problemer med magen. Men jeg passer på at det er både fett og proteiner i tillegg til grøntfor..

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 23:39   #11
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Idag har jeg ikke vært så oppblåst i magen, og det har klar sammenheng med salatmengden. Okey, nå vet jeg det.
Skinkesalat med majones til frokost. Første dagen jeg ikke har hatt egg til frokost siden jeg begynte.
God lunsj idag, koste meg med to kyllinglår og litte granne salat. Middagen besto av nakkekoteletter, god saus og litte granne salat. Er mett enda.

Det følelsen av å ha lyst på noe selv om man er mett har begynt og minke. Gjør meg tanker om jeg bør fortsette litt til på ketolysekuren til jeg har hatt en litt lengre periode uten å være fysen på noe, eller om jeg skal gå over til litt flere karbs neste uke.
Jeg tar ekstra vitamin- og mineraltilskudd, bla. krom. Første uken tok jeg bare to kromtabl., nå tar jeg tre om dagen og det har nok hjulpet det også.

I morgen kveld skal jeg bort og er så heldig at jeg vet jeg kan spise det som blir servert, gleder meg!

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 20:39   #12
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Da har jeg fått testet enda to dager til som helt soleklart indikerer at jeg har spist for mye salat tidligere. Man lærer.
Har kost meg skikkelig i helgen med masse god mat,- kylling, bacon, karbonadedeig, egg oa. På lørdagen unnet jeg meg også et bitte liten porsjon iskrem, to sjokoladebiter og en liten marsipankylling. Det smakte godt det! Og stixen er fremdeles farvet.

Lunsjen på jobben er ikke helt lett, ikke bare bare å få i seg nok fett! Jeg må forsøke å planlegge litt bedre da jeg denne uken har tenkt å innføre litt flere lav GI karbos. Jeg følger ikke Atkins slavisk.

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 12:25   #13
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Ikke helt greit med lunsjen idag, litt overvekt av protein kanskje? Eller bare at jeg ble stappmett? Jeg ble trøtt og har rett og slett lyst til å gå og legge meg!
Stekt egg, en grillpølse, litt majo og en liten salat.
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 14:29   #14
Grethe B
Seniormedlem
 
Grethe B sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 52
Innlegg: 1.627
Grethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snill

Sv: Trixie's dagbok


Ville bare titte innom med en "oppmuntring`s-klem"......
stå på , det blir bare bedre og bedre fremover!

Lykke til.............
og tusen takk for koselig visitt i journalen min!!

__________________
Hilsen meg.
Grethe B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 19:58   #15
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Rakk ikke å lage matboks til idag, men lunsjen ble bra. Stekt laks med majo og litt salat.
Middag idag har vært kyllingfile i biter stekt sammen med litt bacon og surret i fløte. Nam! Litt salat der også.
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 12:50   #16
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Jeg veide meg sist lørdag og hadde da gått ned totalt 7,2 kg. Jeg er så fornøyd! Merker det litte grann på klærne, strammet beltet ett hakk. Angrer på at jeg ikke begynte med måling av meg.

Spisingen går greit, men jeg må ta tre kromtabl. hvis ikke sliter jeg med det å ha lyst på noe. Jeg unner meg litt Atkins Decance Bar, småspiser av den når jeg savner sjokolade for mye. Spiser mindre baconcrisp nå enn for noen uker siden. Nå synes jeg den er kjempesalt!

Har ikke forsøkt meg på ziggylapper eller annen "bakst" her inne, men tenkte jeg skulle lage mandelbunn m/fyll til i morgen.

Det er så mange som har skrevet at de er blitt "fyllt av energi" etter å ha gått på ketolysekur en stund og kommet igang. Merker ingenting spesielt til det. Men, jeg har litt lettere for å våkne om morgenen ihvertfall.

Det er så mye nyttig og bra informasjon på dette forumet, er innom daglig for å lese. Takk til alle som bidrar!

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 08:59   #17
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Jeg har måttet øke karbene hvis ikke får jeg så innmari halsbrann, resultatet er at jeg går saktere ned. Men, jeg er kjempefornøyd for det! Jeg går jo fortere ned enn det jeg la på meg! Totalt har jeg nå gått ned nesten 10 kilo på 11 uker! Den 10-kilosgrensen regner jeg med å passere denne uken.
Jeg ser at "henget" på ryggen er mindre og at magen er blitt litt mindre. Akkurat magen blir nok aldri flat, jeg har hatt kulemage siden jeg var liten.
I morgen er det konferanse, med lavkarbolunsj!
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 22:56   #18
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Jeg har nå gått ned 11 kg og er kjempefornøyd!
Angrer på at jeg ikke målte meg da jeg startet, men beltet viser minus 15 cm!

Idag har jeg ryddet i garderobeskapet, kastet noe, men har lagt i en stor haug det som jeg har tenkt å gi vekk eller spare. Vi sparer vel noen klær alle sammen, gjør vi ikke? Tom. noe av det jeg hadde spart på som var blitt for smått var for stort nå!

Kjøpte en ny bukse på fredag, litte granne trang men det endrer seg i løpet av en uke eller to. Det er så deilig å kunne handle klar som passer bedre! Istedet for xl der ermer henger laaangt nedenfor der de skal.... Regner med å gå ned noen kilo til så jeg har ikke handlet så mye klær, men noe måtte jeg ha!

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 23:04   #19
Csilla
Medlem
 
Csilla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 180
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trixie's dagbok

Herlig!! Grattis med utrolig flott resultat! Du er knakende flink! Og gratulerer med ny bukse også Moro med nye klær!

Håper du får ei fin uke!

Klem!

__________________
Det er mitt liv! Og jeg velger selv hvordan jeg vil leve det.
Min Blogg og Min journal



Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 12:13   #20
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Trixie's dagbok

Opprinnelig lagt inn av Csilla, her.

Herlig!! Grattis med utrolig flott resultat! Du er knakende flink! Og gratulerer med ny bukse også Moro med nye klær!

Håper du får ei fin uke!

Klem!

Signerer!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 00:18   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Trixie's dagbok

Opprinnelig lagt inn av Csilla, her.

Herlig!! Grattis med utrolig flott resultat! Du er knakende flink! Og gratulerer med ny bukse også Moro med nye klær!

Håper du får ei fin uke!

Klem!

Signerer denne jeg også

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 18:13   #22
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Takk skal dere ha!

Denne uken så langt har virket som en lang uke! De to første dagene på jobben har jeg hatt så mye å gjøre at det virker som en hel uke allerede! *sukk* Idag sov jeg forbi holdeplassen også...

Ser ut til at jeg er i en periode igjen hvor vekten går litt raskere ned, spennende!

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 15:34   #23
kelly
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
kelly er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Kjempeflott resultat du har så langt Høres deilig ut med ny bukse

Og takk for koselig besøk i journalen min, det setter jeg stor pris på *klem*

Ha en fin kveld

__________________
Kelly
Min journal


kelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 15:47   #24
Csilla
Medlem
 
Csilla sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 180
Csilla har en fantastisk aura rundt segCsilla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trixie's dagbok

Nå reiser jeg snart på ferie, så jeg ville bare innom for å ønske deg gode dager!

Åsså sees vi vel en gang etter ferien, håper jeg - enten her eller der

Klem

__________________
Det er mitt liv! Og jeg velger selv hvordan jeg vil leve det.
Min Blogg og Min journal



Csilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 16:09   #25
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Trixie's dagbok

Opprinnelig lagt inn av Csilla, her.

Nå reiser jeg snart på ferie, så jeg ville bare innom for å ønske deg gode dager!

Åsså sees vi vel en gang etter ferien, håper jeg - enten her eller der

Klem

Reiser straks jeg også.
Og vi sees! Skal bli litt ekstra spennende og se deg da!

Ja, nå går turen til mutter'n på campingen. Og det skal bli godt med grillmat!

Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagbok? mabe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 9 17-08-11 14:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no