Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor ofte tisser dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-07, 16:28   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Hvor ofte tisser dere?

Jeg løper jo flere ganger i timen, men drikker ikke så mye som jeg skal.
Hva med dere?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 16:55   #2
Villemo
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 74
Villemo er ny på veien

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

Hehe, første natta på kuren sov jeg knapt. Var oppe 10 ganger! Men nå har det roet seg noe, men jeg flyr på do hele tiden ja. Irriterende når man sitter i forelesningssalen... Men men...

Villemo

Villemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 17:00   #3
nystolen
Medlem
 
nystolen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 68
Innlegg: 210
nystolen er ny på veien

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

Drikker mellon 2-2,5 l.
"Tømmer" meg ca 1 g i timen.
Drikker aldri etter kl. 21.

__________________
nySTOLen




(22 kg GreteR+3 kg Keotlyse+resten Fedon)
nystolen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 17:31   #4
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

De første ukene løp jeg på do i ett sett, samt at jeg var oppe flere ganger om natta. Et evig slit, men det ga seg, til tross for at jeg fortsatt ligger på rundt tre liter vann om dagen.

  Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 17:44   #5
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

I starten løp jeg flere ganger i timen. Nå har jeg trent opp ølblæra igjen, så nå klarer jeg meg med 1 gang i timen. Og jeg drikker ca 0.7 l vann i timen.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 17:47   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

Drikker mellom 2,5 og 3,5 liter dagen. I begynnelsen sprang jeg i ett på do, men dette roa seg etter ei stund. Tenker ikke over hvor mange ganger jeg tisser i løpet av dagen lenger.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 18:21   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

Jeg sprang også veldig mye i begynnelsen, - 2-4 ganger i løpet av arbeidsdagen (på jobb) og ofte 2-3 ganger om natten, - men det bedrer seg og blir mindre og mindre etterhvert. Jeg drikker forstatt 2.3 - 3 liter pr dag og nå er det vel et par ganger på jobb (8,5 timers dag) og 1 gang om natten - hvis jeg drikker noe sent å kvelden. Ellers er det perfekt å MÅTTE stå opp tidlig for å gå på do. Da kommer jeg meg opp av senga til passe tid !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 18:37   #8
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Ellers er det perfekt å MÅTTE stå opp tidlig for å gå på do. Da kommer jeg meg opp av senga til passe tid !

Hehe, jeg hater å våkne av at jeg må på do om morgenen, jeg går helst og legger meg igjen, selv om det bare er snakk om 5 minutt ekstra.


Jeg går på do ca 5 ganger for dagen, og har aldri måttet stå opp om natten for å gå på do. Drikker ca 2.5 liter vann for dagen.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:27   #9
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

Jeg løper mye på do..men det gjør jeg uansett om jeg drikker 3 l vann eller ikke...
jeg ligger på godt over 3 l pr dag.

Drikker fint lite etter kl 18..for å slippe å løpe hele natta..så da går jeg som regel 1 gang og noen ganger berger jeg til morgen.

Men på formiddagen er jeg tissatreng i ett sett.

__________________
Første delmål er 90 kg ca 7,8 kg ned! Complete!
Andre delmål er 85 kg ca 4,2 kg ned!


geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:29   #10
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

Shit. Hvorfor har ikke jeg slik blære som dere da?
Jeg går veeeldig ofte TO ganger på do iløpet av en forelesning, og de er 45 minutter lange...
(jajaja, jeg bruker friminuttene også på do...)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:55   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

Det var da iallefall ingen "selskapsblære"
Men det er nok fordi du normalt drikker veldig veldig lite. Du må nok venne blæra di til å holde lenger på vannet !

Prøv å øke vanninntaket med 1 dl pr dag første uka, 1,5 dl pr dag andre uka etc

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:05   #12
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

De to første ukene løp jeg hele tiden. Jeg drikker fremdeles masse vann, men er bare på do noen få ganger om dagen. Og da er det helt konsentrert og gulgrønt. Jeg har oppdaget at jeg tisser grønt i periodene hvor jeg går ned. Noen fler med merkelig farge på laken?

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:37   #13
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

1 gang i timen ca, og en gang om natta

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 05:51   #14
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Sorry rart spm, men hvor ofte løper dere å tisser?

Se på det å springe på do som 'trening'

Jeg ble bekymra når jeg ikke sprang på do så ofte som jeg gjorde i begynnelsen, men fant ut at det sikkert var blæra min som ble vant til alt vannet, eller at kroppen min godgjorde seg det till anna enn vannsamling. Hender seg at jeg må på do om natta fortsatt, men det hører med til skjeldenhetene. Like irriterende hver gang da

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er dere på Facebook? nalana Livets lyse side 70 14-01-11 19:22
Hvor setter dere vektgrensen? shady Lavkarbo generelt 40 11-01-07 16:31
Og dere sier at motedietter ikke virker Spirea Lavkarbo generelt 33 07-01-05 09:51
Men dere koser dere vel av og til? Fedonisten Generell diskusjon 10 07-05-04 12:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no