Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

en syndig start.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-11, 10:25   #1
hovann
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
hovann er på en erverdig vei
Wink

en syndig start.

hei igjen mine nye troende venner :-)

siden jeg er svak i troen(les : har så sinnsykt dårlig viljestyrke), så kan dette bli vanskelig for meg, men så lenge jeg prøver og så lenge jeg går ned så er jeg fornøyd :-)

Sitter og leser i gamle tråder og det er endel av dere som sikkert kommer til å slå hånden hardt mot pannen og dåååner når dere leser dette,hehe.

men igår altså, min 3de dag på ketosekur så glapp jeg. var med jentungen hjem til ei av hennes skolevenninner og fikk servert små(de var heldigvis veldig små) kanelsnurrer, og selvøflgelig så tok jeg en..faktisk to...ble tilbydt to ganger. og JA jeg vet jeg kan si nei, men NEI, jeg klarte det ikke..
Jeg sliter så inni hampen med å fortelle folk at jeg går på kur, og JA, for meg er dette en kur, og NEI, desverre ikke en livstilsendring...

jeg må bare fortelle dere alle med en gang at dette kun er en kur for meg. det funker ikke i det lange løp desverre, uansett hvor mye jeg skulle ha ønsket det så passer det ikke for meg å være lavkarbojunki over lang tid. Men det passer utmerket som en kur.

Så håper jeg ikke trøkker noen på tærne når jeg sier dette, -for det er ikke ment slik. men tenkte at siden jeg er her så må jeg være ærlige med dere likegodt fra første stund.

jeg er somsagt ikke sterk i troen, så tyggis kommer til å bli tygd dagelig. bringebær med fløte vil bli nydt ofte, og desverre(men for meg, heldigvis) vil en bit sukkerfi sjokolade hver eneste kveld gjøre min kur til en overlevbar kur for meg.

Jeg unner dere alle, og også misunner dere som klarer å være så sterke :-)

Så håper likevel at jeg får lov å være her og henge med dere, trass mine utskeielser, mine syndige tanker på å bruke mine karber fra sjokolade og ikke grønnsaker.

vil bare ønkse dere alle en super og litt lettere mandag :-)

__________________
hovann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 09:33   #2
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: en syndig start.

En må finne det som passer for en selv!

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 09:41   #3
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: en syndig start.

Les deg opp på de forskjellige retningene. Arna Kristin sin nybegynner tråd er flotters!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bra start Hexehylet Lavkarbo generelt 11 16-08-10 17:18
Ricotta, syndig godt! quebec Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 29-09-08 12:15
Ny start monki Ketolysekuren 8 04-07-07 11:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no