Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Eye Q?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-09-07, 17:06   #1
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Eye Q?

Dette forumet kan jo brukes til så mangt
Lure litt på om det er noen som har noe erfaring med dette??
Vet det finns flere typer ute på markedet, noen som har no erfaringer med dette? Hva er best og bruke??
Kjøppte dette til min sønn som er ganske urolig(verdens snilleste ) han har ikke adhd altså men bare litt urolig til tider..
Tenkte at dette kansje kunne være med på og hjempe litt.
Blir veldig taknemmelig viss noen kan gji sine synspunkter på dette??

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 18:44   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Eye Q?

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Dette forumet kan jo brukes til så mangt
Lure litt på om det er noen som har noe erfaring med dette??
Vet det finns flere typer ute på markedet, noen som har no erfaringer med dette? Hva er best og bruke??
Kjøppte dette til min sønn som er ganske urolig(verdens snilleste ) han har ikke adhd altså men bare litt urolig til tider..
Tenkte at dette kansje kunne være med på og hjempe litt.
Blir veldig taknemmelig viss noen kan gji sine synspunkter på dette??

Gutten min var også meget urolig, men eye-q hjalp ikke det spøtt.... det var bare dyrt.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 19:00   #3
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Eye Q?

uff da...hørtes ikke lovende ut..
Jeg har no kjøppt så får vi no se. en mann på jobb hadde prøvd no lignende og han hadde merket stor forskjell på ungen sin både med skolearbeid og annet. får bruke opp denne flasken så viss jeg ikke merker no får jeg prøve den han hadde prøvd, no på f husker ikke akkurat nå hva det het.Men alle slike produkt er vel basert på det samme?
Takk for svar da

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:30   #4
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Eye Q?

Jeg brukte dette på sønnen min også - og jeg merket at han ble roligere i sinn. Ikke så sint og oppfarende.

Men, det virket som han ble dårligere på skolen... ikke masse, men det virket som om de tablettene ikke hadde noen virkning på konsentrasjonen (som jeg hadde håpet)

Nå tar han disse igjen som tilskudd fordi han har kuttet endel karbo ved at han spiser mindre brød, veldig lite poteter, ris og pasta.

Det var kanskje Efalex han på jobben hadde prøvd?

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:05   #5
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Eye Q?

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Blir veldig taknemmelig viss noen kan gji sine synspunkter på dette??

Jeg vil anbefale deg boken "The omega-3 connection" av Andrew L. Stoll. Her kan du lese deg opp på dette emnet. Jeg har forøvrig lest boken og mitt råd i kjølevannet av det er at du skal forsøke litt større doser enn det som normalt anbefales. Vi snakker 5 til 10 gram per dag. Det som da er viktig er å velge en omega-3 kilde som har farmasøytisk kvalitet. Dvs. at den er renset for alle tungmetaller. Jeg holder en knapp på Pikasol. Men det finnes også andre.

Konklusjonen i boken er at veldig mange med psykiske lidelser profitterer på et høyt inntak av omega-3. Dette gjelder også barn/voksene med ADHD.

Håper dette var til nytte.

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:47   #6
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Eye Q?

For en halvtime siden leste jeg en bok der det var presentert en forskningsstudie som gikk på fettsyrer og ADHD. Konklusjonen var at tilskudd med høyt innhold av DHA var ineffektive, mens tilskudd med høyt innhold av EPA var mest effektivt. Sånn sett er Eye-Q det mest ideelle tilskuddet på det norske markedet for akkurat dette problemet, fordi det inneholder mye mer EPA enn DHA. DHA binder også mer tungmetaller enn EPA sånn at et tilskudd uten DHA vil være renere med tanke på giftstoffer.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:35   #7
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Eye Q?

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Jeg brukte dette på sønnen min også - og jeg merket at han ble roligere i sinn. Ikke så sint og oppfarende.

Men, det virket som han ble dårligere på skolen... ikke masse, men det virket som om de tablettene ikke hadde noen virkning på konsentrasjonen (som jeg hadde håpet)

Nå tar han disse igjen som tilskudd fordi han har kuttet endel karbo ved at han spiser mindre brød, veldig lite poteter, ris og pasta.

Det var kanskje Efalex han på jobben hadde prøvd?


Ja det var efalex han hadde prøvd på gutten sin.Han hadde vært litt dårlig på skolen og dette hadde hjelpt sønnen hannes.
Min er jo flink på skolen men kan bli fort sint.. så jeg tenkte jeg skulle prøve dette.
Har din blitt dårlige på skolen? det skal vell være omvendt.. dette var no litt trisst da

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:43   #8
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Eye Q?

tusen takk for svar alle sammen
Jeg har kjøppt eyeq så jeg får prøve den i første omgang, skal ha høyere dose nå i 12 uker.
Kansje jeg skulle kjøppt den boken ja..slik man lærte litt mere om dette temaet.
Jeg har ikke en gutt med adhd men han er en aktiv kar og mora kan til tide ha litt problemer med og følge med. Han er veldig flink på skolen.Han kommer fort opp i konflikter med barn, er tempramangsfull..allt er uretferdig og aldri hans feil.Med dette preparatet håper jeg han kan klare og kontrolere temperamanget sitt.
Det skal sies at det sisste året er han blitt mye bedre, de blir jo eldre og klare og kontrolere seg mere men kunne gått tenkt meg litt mindre konflikter på grunn av at han blir sint..

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 17:40   #9
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Eye Q?

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

Har din blitt dårlige på skolen? det skal vell være omvendt.. dette var no litt trisst da

Neida, han ble ikke dårligere. Han holdt seg på samme nivå på skolen, men konsentrasjonen var jo den samme. Han ble roligere - men ble mer drømmende, han konsentrerte seg ikke mer, men var i hvert fall ikke sånn at han hoppet på stolen lengre.

Siden vi ikke merket veldig stor forskjell på han ellers prøvde vi å la de være en stund, og da merket vi ikke forskjell... fra da han gikk på dem, mener jeg.

Mulig han bare ble roligere med tiden?

__________________

Sist redigert av wander : 14-09-07 kl 17:48.
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 17:55   #10
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien
Smile

Sv: Eye Q?

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Neida, han ble ikke dårligere. Han holdt seg på samme nivå på skolen, men konsentrasjonen var jo den samme. Han ble roligere - men ble mer drømmende, han konsentrerte seg ikke mer, men var i hvert fall ikke sånn at han hoppet på stolen lengre.

Siden vi ikke merket veldig stor forskjell på han ellers prøvde vi å la de være en stund, og da merket vi ikke forskjell... fra da han gikk på dem, mener jeg.

Mulig han bare ble roligere med tiden?

Ja de blir jo det etter som de blir eldre. Men det kan jo være at han fant roen med denne oljen.Og når du sluttet så ble han bare der?
Ikke har jeg no fornufftig forklaring på dette.
Jeg får no bare se om dette virker, er helt sikkert forskjellig fra unge til unge. Håper det hjelper på min

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra "dum" til geni med Eye q ?? elian Kosttilskudd 3 30-01-11 02:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no