Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Overlegen eller hva?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-11, 19:51   #1
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Overlegen eller hva?

Jeg ser brukt i tide og utide (mest utide spør du meg), så da lurer jeg på hva akkurat DU legger i den?

For min del er den himla overlegen, og jeg leser den alltid som en litt sånn derre jeg er bedre en deg bare så du vet det- smiley.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 19:56   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Er det ikke en blunkesmiley da? Når blunker man i dagliglivet? Bortsett fra når man skal blunke til søte jenter Jeg bruker den hvertfall når jeg prøver å være litt spøkefull.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:07   #3
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Overlegen eller hva?

Enig med Nellie!

Jeg personlig ser oftere brukt i utide.. Den er ment å være ironisk, men det er jeg langt fra sikker på at alle tenker over. Men igjen, det er jo opptil hver enkelt hvordan de bruker smilyene og hva de legger i dem

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:11   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Jeg bruker ikke så ofte, for jeg ser vel overlegen nok ut fra før av Dessuten så synes jeg folk tar seg nær av alt nå om dagen, så man må være veeeeeeeeeeeeeeeeldig forsiktig med hvordan man ordlegger seg osv. Noe jeg desverre er utroliiiiig dårlig på, selvom jeg prøver å bli bedre.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:19   #5
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Har aldri tenkt på at kan oppfattes som overlegen, jeg
Jeg oppfatter den forskjellig alt etter teksten, noen ganger er den litt selvironisk ; "hva har jeg gjort nå", eller andre ganger som "kult, den liker jeg"

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:21   #6
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Overlegen eller hva?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Har aldri tenkt på at kan oppfattes som overlegen, jeg

Det kan nok ha litt med hvilken erfaring man drar med seg fra andre forum oppigjennom årene. På enkelte forum er den mest av alt brukt slik jeg beskriver og da henger nok den tolkningen med videre.

Jeg prøver å unngå å bruke den i settinger den kan misforstås, da jeg regner med at den uansett ikke tolkes hundre prosent positiv av alle

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:26   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

er jo et lite blunk, brukt når man sier noe med humoristisk snert eller en liten spøk.

er mer "herregud, mener du virkelig det!" synes jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:29   #8
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

er jo et lite blunk, brukt når man sier noe med humoristisk snert eller en liten spøk.

Det tenker jeg også

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:29   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

er jo et lite blunk, brukt når man sier noe med humoristisk snert eller en liten spøk.

er mer "herregud, mener du virkelig det!" synes jeg.

Er heeeelt enig!

Jeg kan bare ikke skjønne hvordan noen kan få "blunk, blunk" til å bli negativt!
"Himle, himle" er ikke alltid så pent, men bruker jeg masse akkurat som TrillTrall sier!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:43   #10
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

er jo et lite blunk, brukt når man sier noe med humoristisk snert eller en liten spøk.

er mer "herregud, mener du virkelig det!" synes jeg.


Enig, men kan også brukes selvironisk, synes jeg.

Som, "det er dumt å spise seg overmett, her ruller jeg ... "

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:50   #11
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Overlegen eller hva?

Jeg synes blunkesmilyen kan være både positiv og negativ, men som regel heller den over til det negative. Dette inntrykket har jeg fått etter å ha hengt på dyrenett, snute og kvinneguiden. Men for all del, det kommer helt an på settingen og hvem som skriver innlegget, så man skal ikke være redd for å bruke smilyen. Bare husk på at den kan være særdeles irriterende i en opphetet diskusjon

  Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:52   #12
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Overlegen eller hva?

er ikke negativ for meg. Ikke i utgangspunktet hvertfall, kommer selvfølgelig an på konteksten - men da er det teksten som blir avgjørende. Den er humoristisk, med litt "snert". Gjerne litt "wink wink, nudge, nudge".

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 20:58   #13
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Overlegen eller hva?

Det der er en blinkesmiley! Ikke overlegen! Da bruker jeg himlemedøyasmileyen!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 21:04   #14
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Overlegen eller hva?

er for meg positiv og utgjør et poeng i en setning

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 21:09   #15
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Overlegen eller hva?

En ting til - jeg tenker sjeldent over at jeg bruker nettopp den smiley'n, jeg skriver ofte bare hurtigsvar, og når jeg skriver en blunkesmiley så skriver jeg gjerne "; )" (uten mellomrom) og den blir "oversatt" til når innlegget blir sendt...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 21:23   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Har aldri sett på den negativt i noen som helst setting. Det er mer sånn "... Og så må du huske på å spise grønnsakene dine! "

Jeg prøver å være så tydelig jeg kan i det jeg skriver, smileyer er mer som et krydder i mangel på tonefall og mimikk. Er jeg negativ eller veldig sarkastisk, kan jeg love dere at det kommer fram med eller uten et blunk. (See?)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 21:27   #17
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Er det overlegent å blunke til folk?

Nei, mener jeg, så jeg bruker den i positiv mening og alltid med godviljen og humoren bak. Den dagen det blir overlegent å blunke til folk, da skal jeg slutte å bruke den..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 21:32   #18
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Overlegen eller hva?

Jeg har vært ivrig som både chatter og på forum og har aldri sett noen bruke det som noe spydig eller negativt. Stort sett litt sånn fleipende er det jeg har både sett den brukt som eller brukt den som selv. Både på telefon og på nett. De fleste fleipeblinker med ett øye på ordentlig.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 21:43   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Jeg syns blunkesmileyen er litt sånn belærende. ser litt ettertenksom ut (som i "var det i går tro? "), men jeg vet jo at den er sarkastisk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 22:12   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Men man kan jo ikke SYNES at noen mener noe belærende, hvis de ikke gjør det? Man kan jo tolke det sånn, hvis man føler for det eller har den erfaringen, men man kan på en måte ikke bestemme hvordan andre mener det.. Eller?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 22:19   #21
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Det kommer vel an på hva man er vant til fra andre plasser?

er for meg bare en blunkesmily, overhodet ikke overlegen slik jeg ser det.

er for meg å himle med øynene, og heller ikke overlegen etter min mening.

Er ironisk slik jeg oppfatter den, for det er den på andre forum jeg er på. F. eks: "Jess, jeg har fått spysyken"

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 22:33   #22
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Denne syns jeg er helt forferdelig. Hva er det å smile av liksom? Blir skikkelig såret hver gang noen bruker den!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 22:37   #23
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Jeg synes nok kan virke overlegent noen ganger, i sammenhenger der jeg oppfatter det som at innleggsskriveren serverer det de mener er fakta til mer uvitende sjeler, litt "hør nå her lille venn". Særlig når det er mange i ett og samme innlegg.

Av den grunn går jeg av og til over innleggene mine og plukker vekk mine egne blunkefjes, for jeg vet at jeg selv kan være litt av en knowitall av og til, og jeg synes det er et ufordragelig trekk

(Og når jeg bruker mener jeg å være litt humoristisk/ironisk, forresten )


Sist redigert av Huldr : 23-10-11 kl 22:48.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 22:43   #24
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Overlegen eller hva?

Jeg bruker ganske ofte, for å vise at jeg ser positivt på noe.
bruker jeg istedet for gode gamle LOL

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 22:46   #25
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Overlegen eller hva?

Er vi ikke litt vel sårbare nå....disse smilefjesene skal jo bare erstatte kroppspråket vårt på en morsom måte.
Jeg smiler mye og bruker derfor ....skjønner ikke at vi skal bli såret av det?
Nei det finnes da andre ting å irritere/bekymre seg over enn dette

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva sier Fedon om majones? Lett eller vanlig eller forbudt? Entusiastisk Dr Lindbergs 15 20-06-11 18:54
Lettmajones eller majones? Lettrømme eller seterrømme? petite fleur Dr Lindbergs 6 28-01-11 16:15
Er det enten eller? 100% eller bare la være? Trøndergutt Spørsmål og svar 11 29-12-10 20:32
Blir litt tatt av en eller annen vind ... Eller? Karin Generell diskusjon 1 25-04-09 01:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no