Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Januartrening 2012

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-12, 00:24   #176
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Januartrening 2012

Mandag:

15 min ellipsemaskin i høyt tempo
30 min styrketrening


Tirsdag:

55 min spinning, høy intensitet

100/200

Planlagt:

Onsdag:

fri

Torsdag:

55 min spinning
55 min bodypump

Fredag:

55 min spinning

Og kanskje får jeg til litt på lørdag og søndag denne uka også, selv om helga er travel.

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 12:22   #177
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Januartrening 2012

18. januar

30 minutter yoga
60 minutter SH`bam ....prøver meg på noe nytt i dag
60 minutter corebar..... dette er også en ny time for meg

19. januar

30 minutter yoga

2130/3000

Måtte kaste inn håndkleet i dag. En lei forkjølelse holdt meg våken i natt og kroppen er slækk. Den skal ikke måtte konkurrere med trening i dag, nei. Litt yoga ble det dog.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466


Sist redigert av Lindemor : 19-01-12 kl 17:09.
Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 12:26   #178
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

18.01
45 minutter på ellipsemaskinen. 10 minutter oppvarming, 30 minutter snille intervaller med makspuls på 86%. 5 minutter nedtrapping.

45 minutter styrke på mage (pilatesøvelser),
skulderøverlser i slynge + shrugs med 10 kiloshantler
og rygghev.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 15:29   #179
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

Synes det er tipp topp at det er så mange fler som mosjonerer/trener her nå, enn det var før!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 16:18   #180
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Januartrening 2012

Somlet meg ut på treningssenter i dag, må innrømme at skiløyper virket mer fristende, men fornuften seiret i form av at det er lenge siden skikkelig styrkeøkt nå.
17/1: 70 min riding
- 5759 skritt
18/1: 30 min tredemølle
- 50 min styrke
- 10 min tøying








__________________




Min journal

Sist redigert av VSB : 18-01-12 kl 16:32.
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 16:22   #181
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

50 min Pilates Boot Camp.
Merkes etter 2 uker på sofaen

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 17:33   #182
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Januartrening 2012

Mage- og armprogram
Oppvarming 10 min på ellipse, med tabata og tabata kjernemusklatur
Ca 60 min

Gå frem og tilbake til jobb, 50 min, men det gjør jeg hver dag, så jeg teller ikke alltid det.
Jepp, litt ovenpå der. ..

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 17:47   #183
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Synes det er tipp topp at det er så mange fler som mosjonerer/trener her nå, enn det var før!

nellie da....det er jo nyttår jo. Bare vent nå så er nok dette halvert og vel så det om 6 mnd....

Samme skjedde på jobben også. Full sal nå i begynnelsen, meeeen, når overmotet tar slutt så blir det nok mer enn nok ledige møller, sykler og stepkasser rundt påsketider..

Jeg vedder ca en Big Snickers på at dette er en forbigående trend, også her inne dessverre. hvis noen nå føler seg fornærmet og banner over meg, så er det bra, kanskje akkurat DU (ikke deg nellie) fortsetter trene da

  Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 17:56   #184
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

nellie da....det er jo nyttår jo. Bare vent nå så er nok dette halvert og vel så det om 6 mnd....

Samme skjedde på jobben også. Full sal nå i begynnelsen, meeeen, når overmotet tar slutt så blir det nok mer enn nok ledige møller, sykler og stepkasser rundt påsketider..

Jeg vedder ca en Big Snickers på at dette er en forbigående trend, også her inne dessverre. hvis noen nå føler seg fornærmet og banner over meg, så er det bra, kanskje akkurat DU (ikke deg nellie) fortsetter trene da

Må ikke du være så himla negativ da.

Du vet. Jeg har vært her inne i noen år, så har et litt videre perspektiv enn bare i dag i forhold til før jul.. Det var en tid der folk skrøt så ille av at de ikke trengte røre en finger og likevel rase ned i vekt. Åh, så deilig. Sånn er det heldigvis ikke nå lenger. Eller. Folk kan fortsatt la være og trene og gå ned i vekt, men det er stadig fler som også velger å trene og det er tipp topp. Synes jeg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 18:05   #185
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Må ikke du være så himla negativ da.

Du vet. Jeg har vært her inne i noen år, så har et litt videre perspektiv enn bare i dag i forhold til før jul.. Det var en tid der folk skrøt så ille av at de ikke trengte røre en finger og likevel rase ned i vekt. Åh, så deilig. Sånn er det heldigvis ikke nå lenger. Eller. Folk kan fortsatt la være og trene og gå ned i vekt, men det er stadig fler som også velger å trene og det er tipp topp. Synes jeg.

Ok, jeg skal slutte være så negativ
Er bra som du sier at det skjer en endring. Ja jeg er jo skikkelig jypling her inne, men må også si jeg merket at det var en litt sånn merkelig holdning her inne i god tid før jul, som gikk på det du sier her. Trening var ikke nødvendig for å gå ned i vekt og jeg fikk litt følelsen av at det var undervurdert av mange her inne. Man går jo ned i vekt på lavkarbo uten å trene, det har jeg erfart med egne øyne selv (sett andre i familien) så det er kanskje ikke så rart det blir litt hallelujastemning da.

At stadig flere deler av sine erfaringer om trening på lavkarb er supert, jeg er temmelig sikker på at vi fremover vil ha flere og flere som motbeviser enkelte påstander om at det ikke er mulig å yte på et akseptabelt amatørnivå på lavkarbo.

Går man inn på forum.kondis.no hvor det er mange som driver utholdenhetsidrett på temmelig høyt nivå, ser jeg en dreining mot lavkarbo i kostholdet hos stadig flere. Det er en god støtteerklæring.

  Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 18:18   #186
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

Trening/mosjon er jo rett og slett noe alle burde gjøre for å investere, ikke bare i nedgangen sin, men også helsa NÅ og til når man blir eldre. Men jeg tror at mange synes det virker så uoverkommelig.. Mange som tror at de må ut og løpe 10 mil annen hver dag for at det skal være "trening" liksom.. Det holder lenge å gå en halvtimes tur pr dag i variert terreng/få opp pulsen et par ganger i løpet av turen. Hvertfall i forhold til å ikke gjøre noe som helst. Utfordre litt liksom..

Heia trening!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 18:58   #187
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Januartrening 2012

Det med progresjon, eller mangel på, var noe av det jeg reagerte på i en tidligere tråd som denne. Folk la ut minutter de hadde trent, men ikke noe om intensitet eller progresjon. Dog skal det sies at for mange, og da snakker jeg generelt, og ikke folk her, så er det jo meget bra bare det at de beveger seg.
Selv øker jeg vektbelastningen m 2,5-5 kg annenhver uke, og legger om treningen ca tre ganger i året for å variere.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:12   #188
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Januartrening 2012

Husker jeg irriterte meg VOLDSOMT over denne før jul:

"Sofie hexeberg: Du blir sulten av og trene"
http://www.side2.no/helse/article3261219.ece

Denne var i avisa også. Er sånne høl i hue anbefalinger som også bidrar til lavkarbo-hatet.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:28   #189
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Det med progresjon, eller mangel på, var noe av det jeg reagerte på i en tidligere tråd som denne. Folk la ut minutter de hadde trent, men ikke noe om intensitet eller progresjon. Dog skal det sies at for mange, og da snakker jeg generelt, og ikke folk her, så er det jo meget bra bare det at de beveger seg.
Selv øker jeg vektbelastningen m 2,5-5 kg annenhver uke, og legger om treningen ca tre ganger i året for å variere.

Antall minutter sier svært lite om kvalitetstrening ja, men for en del her inne på forumet, så er nok bare det å være i kontinuerlig bevegelse i en eller annen form et greit mål på trening.
Joda, intensitetssone er viktig for å ha målsetninger å jobbe mot, men samtidig er det helt greit å skrive 60 minutter spinning og 60 min styrke. Det er den enkelte som setter sine mål og såvidt jeg vet så er 60 min spinning typisk terskeltrening det, altså sone i3-i4. Styrketrening er jo styrke, tror de færreste her inne sitter og løfter 1 kg 100x.....
Når noen sier gåtur, så er det vel heller ikke unaturlig å anta at denne i sin helhet er i sone i1, dvs beste fettforbrenningssone

Så man skal ikke kimse av antall minutter, det betyr faktisk noe for mange, meg selv inkludert.

Husarbeid derimot er jeg mer skeptisk til. Da er kroppen min i komfortsonen i1, mens hodet jobber intenst i anaerob sone i5 fordi jeg HATER husarbeid...hehehe.


Sist redigert av ToreH : 18-01-12 kl 19:58.
  Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:31   #190
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Husker jeg irriterte meg VOLDSOMT over denne før jul:

"Sofie hexeberg: Du blir sulten av og trene"
http://www.side2.no/helse/article3261219.ece

Denne var i avisa også. Er sånne høl i hue anbefalinger som også bidrar til lavkarbo-hatet.

Bare det å være en så fremtredende OG en person med mye makt over slankehysteriet i Norge, å si noe sånt, virker helt fullstendig talentløst. Makkverkuttalelse kaller jeg slikt. Like talentløst som Drevon sine uttalelser om hvor dumt lavkarbo er.
Men Hexenberg er kanskje selv en vellykket sofaslanker som aldri helt har fått til dette med å bevege seg ut av komfortsonen?

  Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:47   #191
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Januartrening 2012

OK. Jeg er av de som teller minutter og ikke har den minste snøring på terskler... Men, jeg lytter til kroppen, prøver å variere og se etter fremgang. Selvfølgelig leser og ser jeg mange tips, noe tar jeg til meg. I begynnelsen, så var husarbeid eller hagearbeid god trening, da jeg gikk fra nesten to års passiv tilværelse. Da har det lite for seg å snakke om terskler eller intervall. Hadde noen dyttet det nedover meg da, (noe som egentlig skjedde på et tidligere tidspunkt, svømming var ikke bra nok, jeg måtte på treningssenter...) så hadde jeg bare gitt opp. Synes en slik tråd bør ha rom for alle nivåer. Den har i hvert fall vært viktig for å trekke meg i gang.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:53   #192
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Januartrening 2012

Jeg må si at jeg er mer opptatt av å dytte riktige ting i munnen når jeg har vært flink til å trene. Hvorfor ødelegge en skikkelig god treningsdag med søplemat? Ja, du kan spise masse men er målet å ikke gå opp i vekt men bli litt strammere må de aller fleste begrense seg. Og da prøver jeg heller å fylle på med de gode tingene og legge meg mett (nei, ikke stappmett) om kvelden.

Testet ut situps på ball i går og konkluderer med at om du gjør en øvelse, som egentlig er ganske basic, helt riktig..... Så klarer du ikke mange fordi den "tar hele tiden". Så antall repetisjoner bryr jeg meg ikke om, men progresjon i forhold til forrige uke rocker!

Flere som forvirring har opplevd at det er lettere å holde lenger i høy pulssone (87-92%) på lavkarbo? Opplever en utrolig forbedring på å kontrollere pulsen i hht instruksjoner. Moro!!!!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:53   #193
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Det med progresjon, eller mangel på, var noe av det jeg reagerte på i en tidligere tråd som denne. Folk la ut minutter de hadde trent, men ikke noe om intensitet eller progresjon. Dog skal det sies at for mange, og da snakker jeg generelt, og ikke folk her, så er det jo meget bra bare det at de beveger seg.
Selv øker jeg vektbelastningen m 2,5-5 kg annenhver uke, og legger om treningen ca tre ganger i året for å variere.

Det er jo ikke alle som har et mål med treningen. Og det må man vel heller ikke ha, synes jeg.. Hvis man klarer å motivere seg uten å sikte mot noe, eller forbedre seg, så er hvertfall det tusen ganger bedre enn å ikke trene i det hele tatt.

Jeg har ikke noe fokus progresjon nå, fordi at jeg fokuserer på vektnedgang, fremfor sportslige resultater. På styrkesiden kjører jeg igjennom kroppen en gang pr uke (tilsammen, fordelt ut over noen dager) bare for å vedlikeholde, mens jeg kardioerer for å gå ned i vekt. Også så mye fysio som mulig for å få skuldra tilbake "on track" da..

Hver sin fremgangsmåte.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:56   #194
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

OK. Jeg er av de som teller minutter og ikke har den minste snøring på terskler... Men, jeg lytter til kroppen, prøver å variere og se etter fremgang. Selvfølgelig leser og ser jeg mange tips, noe tar jeg til meg. I begynnelsen, så var husarbeid eller hagearbeid god trening, da jeg gikk fra nesten to års passiv tilværelse. Da har det lite for seg å snakke om terskler eller intervall. Hadde noen dyttet det nedover meg da, (noe som egentlig skjedde på et tidligere tidspunkt, svømming var ikke bra nok, jeg måtte på treningssenter...) så hadde jeg bare gitt opp. Synes en slik tråd bør ha rom for alle nivåer. Den har i hvert fall vært viktig for å trekke meg i gang.

Enig i at det bør være rom for alle, personlig får jeg et kick av alle som sier at jeg ikke kan jogge 5 minutter uten å svime av. Men det er nok, som nevnt over her, bra å ikke tro at alle bare kan drikke fløte og rase ned i vekt? Uansett har kroppen godt av å bevege seg, det være seg trapper isteden for heis eller svømme tre runder mens ungene leker i bassenget.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:00   #195
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Januartrening 2012

All bevegelse er bra!
For et utrent menneske kan mas (les velmente råd fra en annen - tolkes som mas for mottaker) virke mot sin hensikt, slik at man blir helt overveldet og heller dropper ut av hele treningen fordi det rett og slett blir for mye fokus på hva man må passe på, tenke over om man "gjør riktig" etc etc... Nei. Få kroppen ut av sofaen uansett hvilken måte man ønsker og gjøre det på!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:21   #196
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Det med progresjon, eller mangel på, var noe av det jeg reagerte på i en tidligere tråd som denne. Folk la ut minutter de hadde trent, men ikke noe om intensitet eller progresjon. Dog skal det sies at for mange, og da snakker jeg generelt, og ikke folk her, så er det jo meget bra bare det at de beveger seg.
Selv øker jeg vektbelastningen m 2,5-5 kg annenhver uke, og legger om treningen ca tre ganger i året for å variere.

Så fint for deg at du har kontroll på hva du bedriver!

Selv har jeg også det selvom jeg forkynner mine trente minutter og ikke er opptatt av sone ditt eller datt. Jeg lytter til kroppen og presser, stønner og svetter som bare rakkerpokkern under mine økter. Variasjon har jeg også blitt god på og trener bevisst variert. Heldigvis er det kun meg selv jeg har behov for å stå til rette for når det gjelder det hele.

Det å henge med i en tråd som denne er bare som bidrag, i tillegg til annen motivasjon, til å holde seg selv i ørene.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:26   #197
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Så fint for deg at du har kontroll på hva du bedriver!

Selv har jeg også det selvom jeg forkynner mine trente minutter og ikke er opptatt av sone ditt eller datt. Jeg lytter til kroppen og presser, stønner og svetter som bare rakkerpokkern under mine økter. Variasjon har jeg også blitt god på og trener bevisst variert. Heldigvis er det kun meg selv jeg har behov for å stå til rette for når det gjelder det hele.

Det å henge med i en tråd som denne er bare som bidrag, i tillegg til annen motivasjon, til å holde seg selv i ørene.

Han hadde falt av etter 2 dager i forsøket på å følge ditt program Lindermor. Han hadde dødd av utmattelse, believe me, jeg tror det er få, om noen som klarer trene de mengdene som du gjør her inne. Det er nok derfor iallefall jeg er imponert over iveren og viljen du viser. Flere burde gjort slik, eller kanskje ikke med en gang da....det var dette med å overleve også...hehe

  Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:31   #198
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Han hadde falt av etter 2 dager i forsøket på å følge ditt program Lindermor. Han hadde dødd av utmattelse, believe me, jeg tror det er få, om noen som klarer trene de mengdene som du gjør her inne. Det er nok derfor iallefall jeg er imponert over iveren og viljen du viser. Flere burde gjort slik, eller kanskje ikke med en gang da....det var dette med å overleve også...hehe

Tusen takk! Det er pent sagt av deg, og faktisk også et motivasjonsbidrag. Takk for det!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:35   #199
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Januartrening 2012

Mitt bidrag i dag:

Gå til og fra jobb.

Fikk rett og slett treningsfri. Jobber med og lære hodet mitt at hviledager også må til. Men jeg kjenner den sitter langt inne..... Skjerpings!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:40   #200
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Januartrening 2012

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Tusen takk! Det er pent sagt av deg, og faktisk også et motivasjonsbidrag. Takk for det!

Ingen årsak, skryt skal gis til den som fortjener det i handling, ikke ord. Jeg skryter aldri her inne av andre (vel ikke ofte iallefall ) Skal innrømme at jeg følger nøye med på din treningsplan og det påvirker meg også. En dag uten trening og da tenker jeg, "faen, se på Lindermor Hypah, skjerp deg nå"

Så den dagen du slutter trene så er det din skyld at jeg kutter, ok?

Respect og det mener jeg pokker ta meg også.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny Giv 2012, blir DU med? Kanutten Lavkarbo generelt 457 07-08-12 18:16
Nyttårsforsettet 2012! ToreH Generell diskusjon 62 26-06-12 15:35
Hennesrittet 2012 nellie Trening 78 02-06-12 19:05
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 10:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no