Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vurderer pause

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-10-09, 09:07   #1
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Vurderer pause

God morgen alle sammen.

Jeg har fulgt dietten i 4 eller 5 uker nå, og går ikke ned i vekt. Har ikke klart å finne ut hvorfor,men jeg begynte direkte etter 2 uker på pulverkur.Kanskje er det derfor...
Lurer på om jeg skal ta en ukes pause.

hva tror dere om det? Jeg har veldig lyst til å få til denne kuren,og blir nå litt oppgitt når jegikke får det til.

Er det noen som har tips til hvordan jeg skal spise om jeg tar en ukes pause?

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 09:08   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Vurderer pause

Da ville jeg spist a la fedon

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:27   #3
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Vurderer pause

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Da ville jeg spist a la fedon

ja, fedon alexander er bra.

og foresten, var det karbo i pulveret ditt?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:25   #4
Aishe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 26
Aishe er på en erverdig vei

Sv: Vurderer pause

er det dumt og begynne med f.eks. (hva heter de nå igjen....) herballife etter en ketolyse kur (når man er nådd målet) ???

Aishe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:34   #5
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Vurderer pause

Hvorfor begynne på en pulverkur når du har nådd målet??

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:35   #6
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Vurderer pause

Der slo du meg med å spørre om akkurat det... Med et fornuftig kosthold, så vil du få en stabil vekt, og slipper pulver"kurer", ever again!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 17:05   #7
Aishe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 26
Aishe er på en erverdig vei

Sv: Vurderer pause

ja jeg mente at om man bytter ut et måltid med pulver, for å få i seg mye næring som det er i disse posene, men dog mye karbo, eller "mye" da.... er disse posene dumme og bytte med et vanlig måltid?

etter endt kur, hva er typisk og ligge på i karbo da? mange som følger lavkarbo restenav livet da?? (sorry dumme spm. kanskje.....)

Aishe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 17:27   #8
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Vurderer pause

Opprinnelig lagt inn av Aishe, her.

ja jeg mente at om man bytter ut et måltid med pulver, for å få i seg mye næring som det er i disse posene, men dog mye karbo, eller "mye" da.... er disse posene dumme og bytte med et vanlig måltid?

etter endt kur, hva er typisk og ligge på i karbo da? mange som følger lavkarbo restenav livet da?? (sorry dumme spm. kanskje.....)

blir det ikke dyrt`?

og for og være ærlig, tror jeg det ikke er noe kroppen liker bedre en ekte næring - fra mat

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 07:52   #9
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: Vurderer pause

Sunnhet med sirup:
Jeg gikk på cambridge.Tror det er en del karbo, men veldig lite kalorier. Gikk ned7kg på 10 dager, og har ikke gått opp igjen. Altså, ketokosterideelt etter cambridge formeg,men jeg klarer ikke å gå ned.

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 09:18   #10
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Vurderer pause

Kroppen din skal over på noe helt nytt, fra å "sulte" seg til å bli mett og da må du regne med at det vil ta litt tid dessverre.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 09:25   #11
Aishe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 26
Aishe er på en erverdig vei

Sv: Vurderer pause

ok... jeg får bare prøve meg frem. jeg har så mye liggenes her hjemme. vil jo bruke det opp....
er blitt så kvalm av denne ketolyse kuren, min 2 uke nå. all det fettet!! om man prøver seg på lavkarbo, er det mer karbo og mindre/normalt med fett man bruker da?? :/

Aishe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 09:52   #12
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Vurderer pause

Les deg opp på fedon, Lutz osv, lån ei bok på biblioteket for. eks.
Men ja prinsippet er mindre fett og mer karbs enn ketolyse ja.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:35   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vurderer pause

Opprinnelig lagt inn av klompenmio, her.

Jeg gikk på cambridge.Tror det er en del karbo, men veldig lite kalorier. Gikk ned7kg på 10 dager, og har ikke gått opp igjen. Altså, ketokose er ideelt etter cambridge for meg, men jeg klarer ikke å gå ned.

Jeg mistenker cambridge for å være medvirkende årsak til at jeg går veldig sent ned i vekt også, selv om det er mange år siden jeg gikk på det. Sånne kurer gjør mye rart med kroppens forbrenning og ikke minst muskelmasse. Antagelig er grunnen til at du ikke går ned at kroppen holder på å bygge opp igjen musklene man mister under pulverkurer og andre sultekurer. Hvis du hadde spist karboting etter kuren hadde du garantert gått opp igjen kiloene, så at det står stille er egentlig positivt.
Kroppen velger alltid å fikse det største problemet først, og akkurat nå er det å gjenopprette forbrenning. Når det er på plass vil kiloene begynne å forsvinne. Mener jeg da.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:50   #14
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: Vurderer pause

Ja,er det jeg også har tenkt. Men jeg hadde trodd at jeg skulle begynne å gå ned til nå. Prøver å ta en uke av jeg nå, også begynner jeg påan igjen neste mandag.Kanskje det er det som skal til...

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny her, vurderer ketolysekuren Bua Ketolysekuren 2 12-07-09 23:33
Vurderer en pause fra ketolyse, hva gjør jeg nå? wollafruen Lavkarbo generelt 5 18-09-08 21:00
Vurderer Fedon supha Dr Lindbergs 24 16-04-08 19:10
Jeg vurderer ... Fredrikke07 Ketolysekuren 4 16-03-08 11:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no