Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva må jeg ha???

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-06, 11:13   #1
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Hva må jeg ha???

HJELP!!!!

Jeg må, har begynt, å spise mere grønnsaker... Så jeg antar at ketolysekuren blir riktig for min del, da Atkins blir litt for ekstrem på induksjonen, spesielt siden jeg ikke kan fortsette basert på det jeg har prøvd til nå.....

Hva må jeg ha? Boken? Videokurset? Begge deler?

Blir veldig glad for hjelp til disse første innkjøpene , det nærmer seg konkurranse sesongen og vi skal inn i trafikkskaddes medlemsblad, og endel andre fora, så jeg vil gjerne ned 5 kilo til før alle sånne fotogreier skal begynne

Men må som sagt også orke med treningsmengden, og vil ikke forstyrre den nedgangen jeg alt har ved å starte feil nå....

Håper noen kan svare meg

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 06-03-06, 11:36   #2
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Hva må jeg ha???

Jeg har ikke sett videokurset, men jeg har lest boka. Siden du allerede er godt inne i Atkins tror jeg at du sannsynligvis vil ha større glede av videokurset enn bare boka. Boka er veldig god den, men prøvesnutten av videokurset ser unektelig spennende ut, så jeg har faktisk tenkt på å kjøpe det selv, men prisen er litt høy...men sett i forhold til hva jeg kanskje sparer av helsemessige (les: sykdomsrelaterte) utgifter senere i livet er det sikkert verdt det.

Jan.

P.S. Ikke glem kosttilskuddet som skal følge med ketolysekuren.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-06, 11:40   #3
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Hva må jeg ha???

Hei Jan og takk for svar....

Jeg er ikke inne i Atkins, holdet meg til Skaldemans fettkur, men det ble litt tomt i kroppen de dagene jeg red 2 hester.... Da skal jeg se til å få kjøpt det videokurset, så skal du få en tilbake melding

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 08:31   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hva må jeg ha???

Vi gleder oss

Boken må en ha. Videokurset (og meget snart DVD) er tenkt for de som i tillegg hadde meldt seg på et kveldskurs i ketolysekuren, men med videokurset er det halv pris i forhold til veldskurs og 1/3 av hva et GR-kurs koster.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-03-06, 08:33   #5
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Hva må jeg ha???

Kjøpte videokurset først men fant i går kveld ut at det var å begynne i feil ende...

Så boken er innkjøpt i dag sammen med diskusjonsforumet, så får vi se om det blir bra til slutt Du får forte deg å sende dem ut Torkil

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no