Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 06-12-12, 09:06   #17776
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Rent kjøtt bruker man å regne 200g pr pers av (med tilbehør), men ribbe (som jo har bein og mye fett som iallfall ikke høykarbere pleier å bruke for mye av) har jeg sett beregninger helt opp i en halvkilo pr pers. (Det tror jeg er mye da...)

Og jeg skjønner ikke hvordan jeg fikk pinnekjøttet til å bli ribbe annet enn gjennom ren ønsketenking...

Pinnekjøtt: 500g pr pers.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 06-12-12, 09:17   #17777
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Diskusjonen om sminke skal jeg holde meg utenfor siden jeg ikke bruker noe som helst sminke, og dermed klarer meg lett med ti minutter til dusj og klargjøring for dagen

Samme her. I dag dusjet jeg ikke før jeg gikk på jobb så jeg karret meg ut av sengen kl. 6:00, gikk på badet, tisset, vasket meg, tok på deo og hoppet i klærne. 6:05 var jeg på stua og ferdig på badet. Om jeg dusjer tar det et 10-minutt ekstra + føning av lugg etter en stund.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 06-12-12, 11:22   #17778
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Primer er noe man "grunner" med før annen sminke for at den skal legge seg penere, holde lengre etc. Øyenskyggeprimer får selv crappy øyenskygger til å holde hele dagen.


Marella: Konturpudder er noe man bruker for å konturlegge ansiktet, skape en illusjon av f.eks. høyere, finere kinnbein ved å skape en illusjon av skygge under dem.

Tusen takk

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 06-12-12, 17:12   #17779
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for svar smgj og langaard.
Vi blir 7 voksne mennesker, så da rekner jeg 4 kilo slik at jeg er sikker på at det er rikelig.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 06-12-12, 18:51   #17780
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Lurer på om folk har noen artige gaveinnpakningsideer for å gjøre pakker som inneholder CD-er, DVD-er og bøker litt mindre åpenbare?

Bestevenninna mi ønsket seg pisk et år... Jeg kjøpte en to meter lang longeringspisk som kunne deles i to. Hvordan skal man pakke inn en tynn, tynn pakke på en meter til en person som har ønsket seg pisk uten at personen skal skjønne at det er en pisk? Jeg måtte hatt en gedigen pakke, så jeg ga opp å kamuflere den. I stedet fikk jeg lurt den hjem til henne (via lillebroren til bestevenninna til storesøsteren hennes) og ga henne en normalstor pakke der jeg hadde pakket inn småstein, kongler og pinner. På kortet utenpå pakken stod det "bare en av pakkene er den egentlige gaven". Det var visstnok suksess.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-12-12, 19:06   #17781
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvordan man kan ha høy CRP og føle seg ca frisk?

Jeg hanglet litt og hadde mistanke om lungebetennelse (stygg hoste, kunne ikke puste helt inn uten å hoste, feber osv). Innen jeg kom meg til legen (etter 1,5 døgn) var jeg så frisk at hun ikke kunne høre noe på lungene, men tok CRP av meg likevel og den var ikke superhøy, men høy nok til at hun ville at jeg skulle begynne på penicillin med en gang (fikk noen piller på legekontoret) og ikke vente en dag til medisinen kom på butikken... Grunnen til at jeg gikk til legen var at jeg hadde feriedag, så jeg ville gjerne ha den tilbake. Trodde ikke jeg var syk nok til at jeg burde ta medisiner...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-12-12, 19:15   #17782
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

"Høy crp" er vel ganske relativt. Hvor høy var den?

Jeg hadde mykoplasma lungebetennelsen i fjor, men var overhodet ikke i dårlig form. Bare kjente det i lungene litt innimellom.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 06-12-12, 19:29   #17783
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ifølge min lege sier ikke crp om hvordan du har det akkurat nå, men hvordan du hadde det for 1-2 døgn siden.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 06-12-12, 19:37   #17784
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Og jeg skjønner ikke hvordan jeg fikk pinnekjøttet til å bli ribbe annet enn gjennom ren ønsketenking...

Pinnekjøtt: 500g pr pers.

500g før bløtlegging eller etter?

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 06-12-12, 19:50   #17785
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

500g før bløtlegging eller etter?

Man kjøper det tørt, så jeg regner med det er tørrvekt.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 06-12-12, 19:54   #17786
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Man kjøper det tørt, så jeg regner med det er tørrvekt.

Da har jeg i alle fall nok!

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 06-12-12, 20:09   #17787
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Lurer på om folk har noen artige gaveinnpakningsideer for å gjøre pakker som inneholder CD-er, DVD-er og bøker litt mindre åpenbare?

Jeg pakker alt i esker

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-12-12, 21:08   #17788
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Uhm ... Hvor lang tid tar det for en pose isbiter å fryse i en vanlig fryseboks (i kjøleskap)? Jeg var tom for isbiter, og lagde noen for en halvtime siden. Men jeg vil ha ferdig med eksamen-rom & colaen min nå!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-12-12, 21:09   #17789
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

"Høy crp" er vel ganske relativt. Hvor høy var den?

Jeg hadde mykoplasma lungebetennelsen i fjor, men var overhodet ikke i dårlig form. Bare kjente det i lungene litt innimellom.

CRPen min var 64. Hm, måtte lese litt om mykoplasma lungebetennelse nå. Men har ikke vondt i hodet eller halsen, så tror ikke det er det.

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

ifølge min lege sier ikke crp om hvordan du har det akkurat nå, men hvordan du hadde det for 1-2 døgn siden.

Det kan stemme for min del. 1,5 døgn før prøven hadde jeg det forferdelig, men da jeg tok prøven var jeg jo OK.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-12-12, 21:11   #17790
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Uhm ... Hvor lang tid tar det for en pose isbiter å fryse i en vanlig fryseboks (i kjøleskap)? Jeg var tom for isbiter, og lagde noen for en halvtime siden. Men jeg vil ha ferdig med eksamen-rom & colaen min nå!

Det spørs på fryseboksen og hvor kaldt du har satt den. I verste fall kan du kjøpe isbiter i butikken.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 06-12-12, 21:16   #17791
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Det spørs på fryseboksen og hvor kaldt du har satt den. I verste fall kan du kjøpe isbiter i butikken.

Helt vanlig fryseboks nederst i et kjøleskap, på nederste hylle. Vet ikke hvilken temperatur det holder. Og ikke eff om jeg går ut i tolv kuldegrader for å kjøpe isbiter! Tok en neve frosne bær i nå. Det funka overraskende godt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-12-12, 21:21   #17792
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Helt vanlig fryseboks nederst i et kjøleskap, på nederste hylle. Vet ikke hvilken temperatur det holder. Og ikke eff om jeg går ut i tolv kuldegrader for å kjøpe isbiter! Tok en neve frosne bær i nå. Det funka overraskende godt.

Det ville nok gått raskere å satt brettet ut i den temperaturen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-12-12, 21:41   #17793
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det ville nok gått raskere å satt brettet ut i den temperaturen.

Sant nok.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-12-12, 13:59   #17794
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hvor lenge skal jeg "tolerere" å ha vond i mage/tarm regionen? 14 hrs and counting, akkurat nå. jeg var innom legen imorges da jeg er delvis sykemeldt og ikke kan bruke egenmelding, der sa de at de skulle ringe om legen ville ha meg inn til time. det har ikke skjedd. men akkurat da hadde jeg ikke supervondt, men stikkende smerte i blindtarm regionen begynte så smått akkurat da. og siden har det bare blitt vondere. har en time til legekontoret stenger, og jeg vil heller gå dit enn til legevakta ikveld om jeg skulle bli gal.. lang ventetid og dyrt -.-;

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 07-12-12, 14:03   #17795
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

hvor lenge skal jeg "tolerere" å ha vond i mage/tarm regionen? 14 hrs and counting, akkurat nå. jeg var innom legen imorges da jeg er delvis sykemeldt og ikke kan bruke egenmelding, der sa de at de skulle ringe om legen ville ha meg inn til time. det har ikke skjedd. men akkurat da hadde jeg ikke supervondt, men stikkende smerte i blindtarm regionen begynte så smått akkurat da. og siden har det bare blitt vondere. har en time til legekontoret stenger, og jeg vil heller gå dit enn til legevakta ikveld om jeg skulle bli gal.. lang ventetid og dyrt -.-;

Kom deg til legen og forlang en skikkelig undersøkelse!
Snart er det helg og alt blir så mye vanskeligere.

Man kan gå med "irritert" blindtarm lenge,uten at den er så ille at de "gidder" fjerne den. Stå på at du nå har hatt dette av og på så lenge at det går ut over livskvaliteten og forlang å bli tatt på alvor og undersøkt skikkelig! Du er jente og mye kan være galt "ned i der"!

Lykke til og god bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 07-12-12, 16:04   #17796
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jaja. da sitter jeg pa akutten i tonsberg og venter. forhapentligvis sa tidlig pa en fredag at jeg ikke sitter her hele natta

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 07-12-12, 16:13   #17797
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

jaja. da sitter jeg pa akutten i tonsberg og venter. forhapentligvis sa tidlig pa en fredag at jeg ikke sitter her hele natta

Veldig fornuftig
Jeg var ikke så fornuftig, min betente blindtarm sprakk!! Det sto om livet en stund
Masse god bedring (håper det ikke er noe alvorlig, da)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 07-12-12, 18:03   #17798
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

da det var min tur hos turnuslegen forsvant seff smertene. sa han trodde det ikke var blindtarmen. venter pa blodprover, men sa kommer han tilbake med kirurgen. nar han pirker meg pa magen gjorde det dritvondt. sa, 80-90% blindtarm. kikkhullsoperasjon senere ikveld. skummelt. aldri vart i narkose før.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 07-12-12, 18:08   #17799
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

da det var min tur hos turnuslegen forsvant seff smertene. sa han trodde det ikke var blindtarmen. venter pa blodprover, men sa kommer han tilbake med kirurgen. nar han pirker meg pa magen gjorde det dritvondt. sa, 80-90% blindtarm. kikkhullsoperasjon senere ikveld. skummelt. aldri vart i narkose før.

Masse lykke til!

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 07-12-12, 18:42   #17800
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

da det var min tur hos turnuslegen forsvant seff smertene. sa han trodde det ikke var blindtarmen. venter pa blodprover, men sa kommer han tilbake med kirurgen. nar han pirker meg pa magen gjorde det dritvondt. sa, 80-90% blindtarm. kikkhullsoperasjon senere ikveld. skummelt. aldri vart i narkose før.

Lykke til!

Kikkehullsoperasjoner og narkose er noe disse folka gjør mange ganger hver dag, så du er i de beste hender! Husk å puste ordentlig når du våkner og ta i mot alt de vil gi deg av smertestillende!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 7 (0 medlemmer 7 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no