Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-10, 00:18   #1776
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Stille her inne! Går det enda nedover 65kgsmamma? 600g over minstenotering for egen del, så ikke så mye å skryte av på denne fronten akkurat! Jeg veit ikke om det er tilfeldig, men det ser ut som om jeg har annenhver måned med nedgang, og annenhver med ca stillstand? Snodig!

Det var akkuratt sånn jeg hadde det også

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 00:41   #1777
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da har jeg så smått begynt å koble av karboer også spiser fortsatt ganske mye men har nå tatt vekk meste av poteter untatt kjips:P ris og pasta er gone.. men siden jeg er så redd for å bli svimmel har jeg bestemt meg for å seponere sakte og sikkert.. så kommer til å spise mye frukt oy yoghurt til å begynne med. Jeg begynte jo på lavkarbo for en liten stund siden og da raste jeg ned 4 kilo på en uke.. nå er jeg godt opp4igjen .. men de kom like fort tilbake.. jippi Håper det går bra med dere alle til slutt!

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 10:01   #1778
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hallo damer. Jeg håper du får en lett overgang til lavkarbolivet igjen, mona K og at vekten snur kjapt. Går det bedre på medisinen nå?

Her bites tennene sammen denne uka. Jeg fokuserer på å holde vekten og så langt har det gått bra (om det så har vært vanskelig). Jeg holder meg mellom 64 og 65 kg, så det er jeg stolt av. Det har vel gått en måned allerede. Jeg har aldri nådd målet mitt før, så vektstabilisering er nytt og fortsatt litt skummelt (akkurat som ketolysen var i begynnelsen). Jeg er fortsatt megasliten pga at jeg ikke får sovet nok og i tillegg gjør alt for mye hjemme, så jeg tenker veldig mye på mat. Men så lenge jeg klarer å ha kontroll, om den enn er skjør, så er jeg glad.

Hvordan går det med dere andre som sliter? Er det flere her som er i mål nå? Jeg husker at det var noen som var veldig nær før sommeren som ikke har lagt igjen spor etter seg siden. *nysgjerrig på hvordan det har gått*

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 10:23   #1779
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jeg går her og tripper på nederste notering, 60,0kg. Det virker ikke som om kroppen min har lyst å bikke under, selv om jeg har veldig lyst å se et 5 tall! Absolutt siste mål mitt er 57,5. Om kroppen er enig med meg er en annen ting... Jeg tar ting litt som det kommer, lever som normalt uansett.

I helgen skal jeg til praha, får se hvordan det løser seg. Lever så lavkarbo jeg kan på maten, men ølet blir det verre med...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 10:58   #1780
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Håper overgangen går bra Mona K
Ferskenbeinet ; Håper kroppen snart gir slipp slik at 5 tallet dukker opp!! Og du må kose deg masse i praha!

Namba, du er så flink Og jeg skjønnar veldig godt at det er skummelt å vedlikeholde vekten. For man tenker jo at nå er jeg jo tynn så det er ikke så nøye... Det er så lett å gi etter litt, og litt og litt og litt... Huff, jeg tenker sånn nå, men jeg er ikke fornøyd med vekten min ennå, men er ikke feit lenger så det er vanskeligere å være streng.

Jeg sliter veldig med lavkarbo livet. Levet høy karbo så det tyter ut ørene Men jeg har gått ned 700 gram denne ka, så skjønner ikke noenting nå! Men de grammene kommer vel på igjen.. Jeg håper at på mandag skal jeg på igjen med dietten! Jeg jobber kveld denne uka og trodde det skulle være lett, men det var det ikke Skal jobbe dag i neste uke så da skal jeg virkelig stå på å handle inn slik at jeg kan holde ketolyse!

Noen som har tips til hva jeg kan ta med på jobb? Hadde en micro der, men den er ødelagt.. Så jeg kan ikke lage meg noe der, det må være klar til å spises...

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 14:53   #1781
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God tur til Praha Ferskenbeinet. Håper du får en kjempefin tur. Du er ikke langt unna målet ditt heller nå. Krysser fingrene for at du får se femtitallet før du reiser.

Har dere kjøleskap på jobben, 65 kgmamma? I såfall kan du lage skinkesalaten til lenabeatrice. Den er kjempegod og passer veldig godt som nistemat. Men siden den inneholder fløte er den nok nødt til å stå i kjøleskap. Eggerøre/"potetsalat" og spekemat er jo alltids greit å ha med seg. Det bruker jeg som regel å ha med meg på lange bilturer. Ostekjeks/"brød" med pålegg.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 20:14   #1782
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jeg pleier å lage en stor bolle salat søndag kveld. Fordeler den så i 3 bokser som jeg setter i kjøleskapet. Om morningen hiver jeg i dressing, raspet ost og frosne kyllingbiter eller tacokjøttdeig. Har den liggende i en pose med et fryseelement så er den perfekt til lunsj! Har vel gjort det samme i 7mnd nå uten å gå lei!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 00:54   #1783
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja vi har kjøleskap Jeg tenkte å lage forkjellige salater men kommer ikke på noe nytt. Men skal absolutt sjekke ut den skinkesalaten

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 10:27   #1784
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

jeg pleier å lage en stor bolle salat søndag kveld. Fordeler den så i 3 bokser som jeg setter i kjøleskapet. Om morningen hiver jeg i dressing, raspet ost og frosne kyllingbiter eller tacokjøttdeig. Har den liggende i en pose med et fryseelement så er den perfekt til lunsj! Har vel gjort det samme i 7mnd nå uten å gå lei!

Hva slags dressinger bruker du? Jeg synes det har vært litt vanskelig å finne gode dressinger som jeg ikke går lei av med en gang. Nå som jeg ikke slanker meg lenger har jeg begynt å bruke litt partydressing igjen, men den er ikke like god som den var nå som smaken min har forandret seg. Kom gjerne med alle deres beste dressinger og skriv hva dere bruker dem til.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 12:17   #1785
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Æsj..! Blir så irritert!! Har en "venn" på facebooken som poster ting hele tiden om hvor jævla farlig lavkarbo er!! Eg spyr!! Ho er feit selv og prøve å trene og spise sundt og variert kosthold, men ikke gått ned noenting. Men allikevel sitter ho og poster ting om lavkarbo og hvor farlig det er! ! Har sååååå lyst å fortelle ho ett par ting, men jeg vet at det ikke hjelper...


Sånn måtte bare få det ut!

Jeg bruker dressing fra salatmesteren... Hambrgerdressingen er god syns jeg....

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 12:19   #1786
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jeg bruker litt forskjellige kjøpedressinger, er ikke så nøyen på karbinnholdet lenger!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 12:27   #1787
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Du får spørre henne om hun har bevis neste gang, 65kgmamma. Hvis du selv har fine blodprøvebevis (helst med før og nå resultater til sammenligning) så kan du jo slå dem i bordet til henne. Jeg er av den oppfatning at både lavkalori og lavkarbo høyfett med mye grønnsaker er sunn mat, men at kombinasjonen med mye karbo og mye fett er usunt, særlig når det kommer fra brus, kaker, snacks, dessert, fine bakverk, fast food og godteri. Det er jo et typisk kosthold for de fleste overvektige og også mange unge folk. Jeg har i alle fall aldri spist så ren mat som jeg har gjort på ketolyse noen sinne.

Hvilken kjede er det som selger salatmesteren sine dressinger?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 16:48   #1788
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe.. Jeg trengte ikke gjøre noe med hun. Hun hadde visst ei anna venninne som er lavkarbo frelst som kom med mange gode argumenter og visste til hvor tåpelig de artiklene var. Og kom med flere artikler som var mye mer seriøse

Jeg kjøper de på rema 1000

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 10:05   #1789
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

klarte meg bra i praha i helgen, masse godt øl, men holdt meg borte fra andre opplagte karboting. Jeg fikk se vekta 59,6 før jeg dro faktisk, men den ligger på 60 nå så venter med å minstenotere den! Skal til stockholm denne helga så får jeg hive meg i ketose igjen... har akkurat vert på blodgiving nå, så da forsvant vel en halv kilo der. hehe

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:27   #1790
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Grattis med å ha sett femtitallet igjen, ferskenbeinet.

Her slites det på høyt plan. Jeg er så utslitt av søvnmangel, og når sorgen, oppussing og livet som småbarnsmor kommer oppå det hele så blir det for mye. Jeg er helt ferdig. I går sprakk jeg så det sang etter, og uten skikkelig hvile aner jeg ikke hvordan jeg skal komme meg på rett kjøl igjen. Jeg har begynt på en slags sovemedisin for eldre, men så langt har det ikke utgjort noe og jeg kjenner at kreftene er i ferd med å ta helt slutt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 13:20   #1791
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Namba kan du ikke bare unne deg å slappe mer av med lavkarboen? javel så fyker du opp noen 2-3 kilo men er det ikke bedre å fokusere på degselv uten å måtte telle karbo? Har du snakket med mannen din? Kansje du kan reise vekk noen dager til noen du kjenner familie? Så får mannen din ta ungen? Det vikitigste er jo at du får litt søvn og tid til å bearbeide alt du har vært igjenom de siste tidene.. tenker på deg

Selv er jeg fortsatt ikke i ketose men spiser lavkarbo med litt sjokolade på kveldene bare for å IKKe gå i ketose.. seponerer sjokoladen gradevis for å ikke bli svimmel.. Soiser også litt frukt. men i dag har jeg gått på vekta og den var -700g jei hjelper jo masse bare å få bort stivelse fra brød og poteter

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 18:35   #1792
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Mannen må ta seg fri fra jobben hvis han skal ta barna. Fireåringen er i barnehagen, men han rekker ikke å hente henne innen de stenger og babyen er han jo nødt til å være hjemme med så det går dessverre ikke.

Jeg synes det er greit å spise lkhf, men problemet er at jeg trøstespiser sjokolade og potetgull i tillegg, og nå gjør jeg det uten kontroll... men det å spise lavkarbo er helt greit.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 22:02   #1793
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Mannen må ta seg fri fra jobben hvis han skal ta barna. Fireåringen er i barnehagen, men han rekker ikke å hente henne innen de stenger og babyen er han jo nødt til å være hjemme med så det går dessverre ikke.

Jeg synes det er greit å spise lkhf, men problemet er at jeg trøstespiser sjokolade og potetgull i tillegg, og nå gjør jeg det uten kontroll... men det å spise lavkarbo er helt greit.

Jeg mener når ting er så vanskelig som du sier.. høres you ut som om du går mot et sammenbrud så er det minste mannen din kan gjøre å ta noen sykedager, for at du skal komme deg på bena. Når ting er som du beskriver så virker det ihvertfall for meg som om han snart er nødt å gjøre det uansett.. er begrenset hvor lenge folk kan gå i sorg og søvløshet før det går gale..

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:28   #1794
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Jeg mener når ting er så vanskelig som du sier.. høres you ut som om du går mot et sammenbrud så er det minste mannen din kan gjøre å ta noen sykedager, for at du skal komme deg på bena. Når ting er som du beskriver så virker det ihvertfall for meg som om han snart er nødt å gjøre det uansett.. er begrenset hvor lenge folk kan gå i sorg og søvløshet før det går gale..

Jo, sant det. Jeg er ikke langt fra sammenbruddets rand. Heldigvis har jeg en snill baby som sover 2-4 timer hver dag, så det er nesten bedre å ha den alenetiden enn å ha mannen her. Sovemedisinen har begynt å hjelpe nå så den nedadgående kurven har flatet ut. Jeg prøver å gjøre så lite som mulig om dagene nå sånn at jeg samler krefter. Svigers skal ha barna denne helgen, så da slipper jeg noe ansvar. Mannen skal på jobbintervju i trondheim i helgen, så nå ser det ut som det ordner seg med jobb for han i alle fall. Gjør det det så må vi finne oss en plass å bo så fort som mulig. og selge huset. Det er mye å tenke på for tiden, men jeg skal prøve å ta vare på meg selv oppi alt dette.


Sist redigert av Namba : 21-09-10 kl 13:52.
Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 09:30   #1795
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

På den lyse siden da så har jeg ikke lagt på meg noe. Jeg veide meg i går morges og var bare 200 gram over minstenotering. Det er ikke hver dag jeg er på minstenotering for å si det sånn, men aldri over 800 gram over heller.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:15   #1796
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så bra ! Dette skal bli godt for deg =) jeg har nå levd hele sommeren med å spise bare dritt.. kake til frokost.. potet.. godter.. og jeg gikk bare opp 3 kilo..
Tror ikke du skal være så redd for det

Selv er jeg inn i ketosen selv, ihvertfall på kveldstid.. pisser jeg på stix på kvelden så får jeg den mørkeste på stixen.. Og når jeg har gjordt det samme morningen etter så er det ikke noe resultat what so ever?? Ikke spist eller drukket i mellom heller.. rare greier.. har ihvertfall tatt av meg 2 kilo på 3 dager =)=)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 23:45   #1797
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Dere må være med å holde liv i denne tråden. Dere vet at jeg har ikke noe liv jeg så det blir så kjedelig til meg når dere ikke skravler!!

Jeg veide meg i morges og holdt på å dette på rumpa. 64 kg blank! Det er det minste jeg har veid siden jeg var 21-22 år! Det er bare 200 gram mindre enn ticker vekta mi, men med det kostholdet jeg har hatt de siste ukene så skjønner jeg ingenting av det. Jeg har riktig nok trappet ned på maten for å spise godteri i steden, men det er helt merkelig. Jeg klager ikke! Jeg prøver å være flink igjen nå og holde meg unna godisen, og tre dager nå har jeg klart meg og levd lkhf. I dag fylte jenta mi fire år så da ble det litt kake, men det føler jeg at jeg kan unne meg nå som jeg er i mål med slankingen, så lenge jeg har et avslappet forhold til spisingen. Det hadde jeg faktisk i dag. Dagen har vært hektisk, men kjempefin.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:55   #1798
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei hei namba. Så bra at du hadde en fin dag!!

Jeg er litt sånn demoralisert. Har ikke gått ned en dritt etter ferien, enda jeg har vært i ketose og vært ganske flink hele veien. :/ Virker som om kroppen har hengt seg opp litt på den her vekta. Hopper opp og ned mellom 86,2 og 87,2... Litt sånn rådvill merke æ. Har prøvd å spise mindre i mengde, men det hjelper ikke. Spiser snart ingen verdens ting jo. Bittelitt lunsj og så middag med masse grønnsaker.
Enda mere trim og mere salat er vel kanskje neste trinn i neste uke..
Det er litt vanskelig å holde motivasjonen oppe merker jeg.. Har SÅ lyst å sprekke med et kjempesmell!!! Men skal prøve å holde meg i tøylan..

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 11:12   #1799
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg håper det løsner for deg igjen Wevi. Så kjipt å være flink men ikke få belønning for det. Hvordan føler du deg nå etter å ha gått ned over 15 kg?

Jeg kjøpte meg en fettbanker-rokkering for tre dager siden og jeg bruker den HVER DAG. Jeg har ikke overskudd til å gå på roller blades nå som jeg sover såpass dårlig så noen minutter med rokking hver dag får være bedre enn ingenting så gjenstår det å se om bekkenet mitt tåler denne treningsmetoden. jeg har blitt bedre de siste tre ukene så jeg håper det.

I dag får vi besøk fra trondheim, pappa, dama hans og hun som skulle ha giftet seg med broren min som døde, og i morgen blir det familieselskap for en lykkelig fireåring. God helg alle sammen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:07   #1800
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Har det helt supert. Var skikkelig glad i shoppe klær før jeg gikk opp de her femten kiloene, så det er mye fin i skapet som passer igjen. Men 87 kilo er alt for mye, så jeg vil jo helst rusle videre nedover på skalaen... Kose deg masse i helga

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no