Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kims Bacon-snacks

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-07, 18:56   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Kims Bacon-snacks

Hei !


Skal prøve meg på atkins, ser at maten der passer for meg og kiloene mine ;O)
Jeg fikk fortalt av noen at man kan spise bacon snacks fra kim som gotteri; det står 0 karber bakpå pakka. MEN når jeg leser innholdsfortegnelsen står det at det er BÅDE druesukker, melkesukker, potetfiber og vanlig sukker i denne pakka!!! hmmmmm

Kan jeg spise eller kan jeg ikke???

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:00   #2
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Kims Bacon snacks

Hei,de fleste av oss spiser bacon gull,meg og en veninne spiste det i hele induksjonen også(trodde det var greit da ) ekte fleskesvor skal det ikke være karbo i men i krydderet på noen er det druesukker osv...jeg spiser den til maarud(2.5 karber pr 100 g)

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:04   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

Hei,de fleste av oss spiser bacon gull,meg og en veninne spiste det i hele induksjonen også(trodde det var greit da ) ekte fleskesvor skal det ikke være karbo i men i krydderet på noen er det druesukker osv...jeg spiser den til maarud(2.5 karber pr 100 g)

Takker for kjapt svar

Skal heller kjøpe fleskesvor da!! Sikkert like mye snadder det

Lurer også på hvor mye rømme jeg kan spise (er rømmoman...)

Takker!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:05   #4
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Kims Bacon snacks

Bacongull altså?

Jeg har nylig startet jakten på snop jeg kan tillate meg å spise, og det er vel ikke mange alternativene der ute. I alle fall ikke som man finner i potetgullhylla.

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:06   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Bacongull altså?

Jeg har nylig startet jakten på snop jeg kan tillate meg å spise, og det er vel ikke mange alternativene der ute. I alle fall ikke som man finner i potetgullhylla.


Heter Kims Bacon Snacks med krydder på, de anbefaler å varme den opp i venen.... Nesten heelt svart pose med cowboylignende bakgrunn

IKKE bacon gull!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:07   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Heter Kims Bacon Snacks med krydder på, de anbefaler å varme den opp i venen.... Nesten heelt svart pose med cowboylignende bakgrunn

IKKE bacon gull!


OOOOVnen (skriveleif)

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:13   #7
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Heter Kims Bacon Snacks med krydder på, de anbefaler å varme den opp i venen.... Nesten heelt svart pose med cowboylignende bakgrunn

IKKE bacon gull!

Er det de ganske små posene?

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:23   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Er det de ganske små posene?


De er på 150 gram mener jeg å huske, vanlig snackstørrelse da

Meeeeen forbudt fra i dag da

Men fleksesvor er tillatt da og DET er i små poser

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:31   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Er det de ganske små posene?

De små posene som heter "gammeldags baconsvor" er tillatt og absolutt den beste da den ikke er tilsatt sukker/krydder.

Nest best er Maaruds Bacongull (svart pose).

....sånn karbomessig altså.....

Men dere bør begrense bruke litt, speiselt rett før veiedag. Det er veldig salt og binder vann i kroppen.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:32   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

De små posene som heter "gammeldags baconsvor" er tillatt og absolutt den beste da den ikke er tilsatt sukker/krydder.

Nest best er Maaruds Bacongull (svart pose).

....sånn karbomessig altså.....

Men dere bør begrense bruke litt, speiselt rett før veiedag. Det er veldig salt og binder vann i kroppen.

Takker Nille!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:33   #11
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

De er på 150 gram mener jeg å huske, vanlig snackstørrelse da

Meeeeen forbudt fra i dag da

Men fleksesvor er tillatt da og DET er i små poser

Ok, da skriver jeg opp fleskesvor på handlelista.
Baconsnaks liker jeg visst ikke, sier gubben. He he he.

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:34   #12
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

De små posene som heter "gammeldags baconsvor" er tillatt og absolutt den beste da den ikke er tilsatt sukker/krydder.

Nest best er Maaruds Bacongull (svart pose).

....sånn karbomessig altså.....

Men dere bør begrense bruke litt, speiselt rett før veiedag. Det er veldig salt og binder vann i kroppen.

Ah... Bacongull er noe av det beste jeg vet. Takk takk!
Å unngå det før veiing er ikke noe problem, for jeg har ikke badvekt.

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:36   #13
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

er det ikke noe med å telle en karb pr 100 gram i de bacongullene da? Jeg emner å ha lest at når det er under 1 gr, så kan de skrive 0, men at det er lurt å regne en sånn for å være på den sikre siden

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 20:47   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

er det ikke noe med å telle en karb pr 100 gram i de bacongullene da? Jeg emner å ha lest at når det er under 1 gr, så kan de skrive 0, men at det er lurt å regne en sånn for å være på den sikre siden


Ja, et er riktig.
Og noen av dem har mer enn 0, selv om det står 0 på pakka. Det lærte jeg da jeg skrev rundt til de forskjellige. De mente at det var pirk og detaljer. Maarud var den eneste som svarte skikkelig.

Her er svaret fra maarud:


Sitat:

Hei og takk for din henvendelse,

Baconsvor/Bacongull produseres av ekte svinesvor som er en naturlig råvare.
Dette innebærere at næringsinnholdet kan variere noe på grunn av at råvaren
er mindre "reseptstyrt" enn for andre produkters vedkommende. Blandt annet
gjelder dette innholdet av protein, den målte teoretiske verdien kan i
blandt være høyere enn det kroppen kan nyttiggjøre seg med, og en
næringsdeklarasjon vil derfor være misvisende og vi har valgt å ikke oppgi
den på posen.

Tallene vi har oppgitt til deg er gjennomsnittsverdier målt over lengre tid
og må betraktes på bakgrunn av dette.

Næringsverdi Baconsvor

  • Energi : 2646 kJ (637 kcal)
  • Protein : 49 g
  • Karbohydrater : 0,5 g
  • Fett : 49 g
Næringsverdi Bacongull
  • Energi : 2100 kJ (510 kcal)
  • Protein : 67 g
  • Karbohydrater : 2,5 g
  • Fett : 27 g
Med hilsen / Best regards

Terje Ottesen

Kraft Foods Norway
Consumers Complaints/R&D
2114 Disenå

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 21:30   #15
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Ah... Bacongull er noe av det beste jeg vet. Takk takk!
Å unngå det før veiing er ikke noe problem, for jeg har ikke badvekt.

hihihi....nei da blir det ikke noe problem

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:01   #16
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

OOOOVnen (skriveleif)

Vil bare tipse deg om, at du ikke trenger legge til nytt innlegg, for å korrigere "skriveleifer"...Gå på den blå linja over innlegget ditt, og trykk på "endre"...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:11   #17
lille meg
Medlem
 
lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Mandal
Alder: 47
Innlegg: 162
lille meg er på en erverdig vei

Sv: Kims Bacon snacks

Seter rømme er godt.. Jeg spiser vell ca 2-3 SS pr dag. Kan hende jeg spiser litt mer..Mener jeg leste at ca 2 SS for dagen er ok .Men er ikke helt sikker. Kanskje jeg må kutte ned forbruket mitt der!!

lille meg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:44   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.


Ja, et er riktig.
Og noen av dem har mer enn 0, selv om det står 0 på pakka. Det lærte jeg da jeg skrev rundt til de forskjellige. De mente at det var pirk og detaljer. Maarud var den eneste som svarte skikkelig.

Her er svaret fra maarud:

Nille???

Kan du sjekke Kims også som jeg snakker om???
IKKE maaruds?

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 06:12   #19
minime
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Kims Bacon snacks

Bare les nøye på baksiden, det er lett å bli lurt av first- price pakkene siden de er billigere- men de er rene karbo bombe...
De små pakkene med gammeldags baconsvor er virkelig til å anbefale

  Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:31   #20
Quippini
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Hurdal
Alder: 58
Innlegg: 43
Quippini er på en erverdig vei

Sv: Kims Bacon snacks

Europris selger 175g poser med "ekte baconsvor" for en 20,- kroning

Laget av baconsvor, vegetabilsk olje og salt.

På posen står det at 100g inneholder ca 65g protein, 0g Karbo og 31g fett.
Lurer jo litt på hvor de siste 4g tar veien, men den inngår helt klart som snacks i mitt kosthold.

__________________
quippini

BMI opp mot 23 -
her må det skjerping til!
Quippini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - og skjeler litt til blodtype... Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:38   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kims Bacon snacks

Opprinnelig lagt inn av Quippini, her.

Europris selger 175g poser med "ekte baconsvor" for en 20,- kroning

Laget av baconsvor, vegetabilsk olje og salt.

På posen står det at 100g inneholder ca 65g protein, 0g Karbo og 31g fett.
Lurer jo litt på hvor de siste 4g tar veien, men den inngår helt klart som snacks i mitt kosthold.

De siste 4 grammene er sikkert karber, men pr 100 gram er det ikke mye

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye bacon kan vi egentlig spise? Iset Lavkarbo generelt 9 16-08-11 23:03
Bacon? Sprudle Spørsmål og svar 4 21-02-07 17:54
Bacon og olje Anitave Lavkarbo generelt 7 01-07-06 00:56
Karen B's kylling med bacon, fløte og timian Nille Middag 1 25-03-05 22:28
hva? inneholder kims bacon gull 0 karbo?? Iset Atkins kosthold 5 22-02-04 22:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no