Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Sammen Er Man Mindre Alene!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-08, 17:40   #1
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk
Thumbs up

Sammen Er Man Mindre Alene!

Kjære nye venner på lavkarboformuet.
Nå har jeg vært med her i litt over en uke, og jeg vil aller først rette en kjempe stor takk og gi dere alle en stor og varm klem. Dette har bare vært udelt positivt å være med på!
Forrige fredag, da jeg hadde vært hos legen, var jeg ganske deppa, eller heller litt innbitt og bitter. Jo, jeg hadde gått ned, medisinene og dietten virker, men jeg fikk høre at jeg mest sannsynlig har PCOS. Jeg leste litt om sykdommen, og det hjalp jo ikke akkurat på humøret. For det gjelder ikke bare her og nå, det er noe man har med seg hele tiden på vei inn i fremtiden. Både den fremtiden i morgen, og i årene framover. Jeg følte meg trist og ALENE!
Men dere her på forumet har vært til uvurderlig hjelp! Det er så mange kloke, varme, støttende og humoristiske venner her inne!
Noe av det jeg har mest nytte av, er å lese i bloggene deres, om opp og nedturer og betraktninger på livet i lavkarbo-verden. Så takk til dere som deler med oss andre så åpenhjertig og varmt.
Videre må jeg si at humoren er nesten den aller beste medisinen for meg. Og det florerer av akkurat den humoren jeg liker her inne. Varm, men krydret med galgen. Vi pjatter ivei om vekt og mat, men hele tiden vet vi, i alle fall jeg, at det hele tiden handler om noe annet. Vekten er bare middelet til livet. Vi vet at å være overvektig fører med seg så mye vondt, sykdommer, depresjoner og annet. Vi vet at om vi klarer å møte vekt-trollet, å gå ned til normal størrelse, så vil mange av plagene forsvinne! På ulike måter utfra de plagene man har. Men det vil bli et bedre liv!
På bare en uke har min bitterhet forduftet vekk, jeg er GLAD! LYKKELIG! Jeg vet jeg vil lykkes sammen med DERE. Og derfor skal dere alle sammen ha en stoooor takk fra meg.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 18:16   #2
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Sammen Er Man Mindre Alene!

Så godt å høre at du ser positivt på fremriden, og har funnet støtte her inne Heier på deg!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 19:43   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Sammen Er Man Mindre Alene!

Så koselig. Humor og humør er veldig viktig ja.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 10:49   #4
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Sammen Er Man Mindre Alene!

Ble i så godt humør da jeg leste hva du skrev. Takk for at du setter ord på det og deler. Blir inspirasjon av slikt.
Jeg tror også at vekta er et middel til livet. Mer en manifestasjon av en ubalanse i hvordan vi ser på oss selv - noe som påvirker hvilke valg vi tar og hvilke muligheter vi ser. Og livet er utfordringen med å gjøre noe med hele situasjonen. Noe som gir personlig vekst på så utrolig mange områder. Og det å ha et sted å dele erfaringer og tanker og idéer er en kjempeflott hjelp på veien.
Ønsker deg riktig lykke til videre

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 13:10   #5
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Sammen Er Man Mindre Alene!

Deilig positivt

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:04   #6
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.466
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Sammen Er Man Mindre Alene!

Kjempefint å ha deg med her! Velkommen

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:08   #7
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Sammen Er Man Mindre Alene!

Hei og takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Kan forresten anbefale boken med samme tittel som tråden her! Den er veldig skjønn

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål og belønning - viktig for suksess firth Generell diskusjon 9 28-04-08 00:05
Kan man komme i ketose med BMI på 20? Ullabulla Ketolysekuren 85 18-09-07 10:36
Man kan spise hva som helst bare man holder seg under 15 gram karbs? Chumpsy Ketolysekuren 10 09-08-05 22:18
Fryser-dårlig forbrenning? Anne Generell diskusjon 16 14-05-04 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no