Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-11, 22:12   #10451
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hokai. Så. Jeg skal karbe opp en del fra 20 g om dagen til ja.. tilnærmet høykarbo (hvorfor er ikke en diskusjon jeg er interessert i å ta). Hvordan gjør jeg dette smartest mulig?

Mange kikker på denne når de skal øke kh…
Atkins’ Vedvarendestigen

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 27-09-11, 23:21   #10452
Monja66
Juniormedlem
 
Monja66 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 16
Monja66 er på en erverdig vei
Talking

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Her har vi en tråd, som kun gir svar, og ikke diskusjoner..

Jeg er først, og i en liten rus av 2 glass rødvin, spør jeg:

Hvis man først skal drikke, hvorfor er vin bedre enn feks øl,
(dvs, lavkarbo (lite) øl)

Vil 1 boks 0,5 øl, være verre enn 1 flaske vin, og evt hvorfor?


Har du ett kjapt spørsmål, eller noe helt annet DU lurer på,
så sleng deg på!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Signerer


får man velge mellom sitater her inne, eller skriver man de selv ?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wK529vs/]

[/url


Monja66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf kosthold
Gammel 27-09-11, 23:29   #10453
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Monja66, her.

får man velge mellom sitater her inne, eller skriver man de selv ?

Hva i all verden mener du med det?

og kan brukes til å sitere en eller flere akkurat så mye du måtte ønske!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-09-11, 07:50   #10454
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på" tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Monja66, her.

får man velge mellom sitater her inne, eller skriver man de selv ?

Om du klikker på knappen i midten av de tre til venstre nederst i innlegget du leser, multi-quote, så blir alle meldingene du gjør dette i med helt til du klikker på "siter" i det siste innegget - da får du opp alle du har multi-quotet og det blir med masse sitater i samme innlegg. Om du skjønte hva jeg mente.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-09-11, 08:02   #10455
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Glemte å si at om du bruker kan du også ta med deg sitatet til en annen tråd, men da må du klikke på " Quote this post as well," under meldingsboksen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-09-11, 13:15   #10456
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg sende inn en klage på et skilt vegvesenet har satt opp? Vi har innkjøring til huset vårt fra en veldig trafikkert vei og må ofte vente litt på møtende trafikk. Nå har vegvesenet satt opp et skilt vis a vis innkjøringen vår slik at bilene bak oss ikke kommer forbi.

Innkjørselen vår lite synlig, og ofte skjønner ikke bilene bak oss at vi skal svinge før i siste liten og hiver seg ut på vegskulderen for å komme forbi. Nå er det plutselig et skilt i veien og jeg er redd det ikke tar lang tid før noen smeller inn i hekken på bilen vår

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 28-09-11, 13:20   #10457
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Klart du må klage/si i fra!
Et sted satt de opp skilt så lavt og tett inntil sykkelstien at syklistene kunne slå hodet i dem. Det ble sendt inn en klage/opplysning/kall det hva du vil, og det tok ikke mange dagene før de kom og flyttet dem, gitt.

Skriv et saklig brev og forklar problemet ordentlig, gjerne med bilder, så får vi håpe noen gjør noe med det før det skjer en ulykke!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-09-11, 14:07   #10458
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Da skal jeg definitivt klage på det skiltet! Fatter ikke hvorfor de ikke har satt det opp 15 meter lenger nede i veien, da hadde det jo ikke stått i veien for noen!

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 28-09-11, 14:23   #10459
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Da skal jeg definitivt klage på det skiltet! Fatter ikke hvorfor de ikke har satt det opp 15 meter lenger nede i veien, da hadde det jo ikke stått i veien for noen!

Nå vet ikke jeg hva slags skilt det er, men de har jo regler for hvor langt fra kryss etc skiltene skal stå!

Men si i fra, du. De vil jo heller ikke at det skal skje ulykker pga skiltene deres!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-09-11, 19:21   #10460
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den cosmoveda virgin kokosoljen er vel okey den?
I stedet for cocosa ?

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 28-09-11, 19:52   #10461
Blester
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 61
Blester er på en erverdig vei
Smile

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har startet mandag og lurer på hvilken vektnedgang (tempo) man kan forvente? Sliter med å skjønne dette helt men prøver. Gode tips\erfaringer mottas med stor takk

Blester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-09-11, 20:16   #10462
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har med de nye remediene jeg har fått blitt myyyyye bedre, kanskje snart helt optimal! Men det jeg lurer på er; jeg ble mer og mer sengeliggende fra september i fjor til januar i år. I februar fikk jeg henvisning til denne manuellputten min og jeg har gått til ham to-tre ganger i uka siden da. Jeg har ikke tall på timer jeg har vært hos ham. Jeg har omsider fått en diagnose på hva som feiler meg, og overarbeidede/utslitte muskler i bryst og rygg er en av bivirkningene. Men her har altså putten massert, knadd, stukket nåler etc etc jevnt og trutt hele tiden og jeg kom meg på beina igjen. Uten hans hjelp ville jeg sikkert vært fullstendig sengeliggende. Men nå som sagt, jeg begynner føle meg bedre med disse remediene jeg har fått og trenger kanskje ikke hans hjelp lengere. Men er det dumt av meg å ville gi ham noe? Jeg føler jo at det er HAN som har fått meg på føttene igjen? Veldig ofte får jo vi på jobb gaver fra pasienter som er takknemlige og jeg skjønner ønsket om å vise takknemlighet. Så derfor, er det dumt hvis jeg gir manuellputten noe som takk for å ha stablet meg opp igjen?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-09-11, 20:26   #10463
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

er det dumt hvis jeg gir manuellputten noe som takk for å ha stablet meg opp igjen?

Nei, absolutt ikke! Ei i familien er fotsoneterapeut, og hun har hele kjellerstua full av småting hun har fått fra "pasienter" og tatt vare på opp gjennom.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-09-11, 20:29   #10464
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, absolutt ikke! Ei i familien er fotsoneterapeut, og hun har hele kjellerstua full av småting hun har fått fra "pasienter" og tatt vare på opp gjennom.

Takk! Da skal jeg finne noe lurt! Jeg har jo i løpet av alle disse timene funnet ut hva han liker av musikk, filmer, hobbier etc etc.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-09-11, 20:38   #10465
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ingen som kan svare på min? x)

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 28-09-11, 21:20   #10466
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Ingen som kan svare på min? x)

har ikke hørt om den før, men vil tro den er ok

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 28-09-11, 22:04   #10467
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har gått på lavkarbo (20-40) pr dag i 2 mnd. De siste 2-3 ukene har jeg vært utrolig utrolig oppblåst i magen, kjennes ut som skinnet skal sprekke! Jeg spiser snart ingenting lenger, for føler at alt jeg putter inn gjør det verre. Dette er ille på morgenen og øker bare mer og mer utover dagen, og på kvelden ser det ut som jeg er 5 mnd på vei. Er overhode ikke overvektig ellers (176/62) så dette er fryktelig ubehagelig...råd??

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell
Gammel 28-09-11, 22:15   #10468
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Katta66, her.

Jeg har gått på lavkarbo (20-40) pr dag i 2 mnd. De siste 2-3 ukene har jeg vært utrolig utrolig oppblåst i magen, kjennes ut som skinnet skal sprekke! Jeg spiser snart ingenting lenger, for føler at alt jeg putter inn gjør det verre. Dette er ille på morgenen og øker bare mer og mer utover dagen, og på kvelden ser det ut som jeg er 5 mnd på vei. Er overhode ikke overvektig ellers (176/62) så dette er fryktelig ubehagelig...råd??

Spiser du rå grønnsaker? Kanskje det kan hjelpe å bytte dem ut med kokte?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 28-09-11, 22:17   #10469
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Katta66, her.

Jeg har gått på lavkarbo (20-40) pr dag i 2 mnd. De siste 2-3 ukene har jeg vært utrolig utrolig oppblåst i magen, kjennes ut som skinnet skal sprekke! Jeg spiser snart ingenting lenger, for føler at alt jeg putter inn gjør det verre. Dette er ille på morgenen og øker bare mer og mer utover dagen, og på kvelden ser det ut som jeg er 5 mnd på vei. Er overhode ikke overvektig ellers (176/62) så dette er fryktelig ubehagelig...råd??

Hvordan er det med avføringen? Promper du mer enn vanlig? Drikker du nok? Tar du noen form for medisiner? Kan du være gravid?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-09-11, 22:17   #10470
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Katta66, her.

Jeg har gått på lavkarbo (20-40) pr dag i 2 mnd. De siste 2-3 ukene har jeg vært utrolig utrolig oppblåst i magen, kjennes ut som skinnet skal sprekke! Jeg spiser snart ingenting lenger, for føler at alt jeg putter inn gjør det verre. Dette er ille på morgenen og øker bare mer og mer utover dagen, og på kvelden ser det ut som jeg er 5 mnd på vei. Er overhode ikke overvektig ellers (176/62) så dette er fryktelig ubehagelig...råd??

Kan det hende at du har lagt om til å spise noe du ikke tåler særlig bra?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 28-09-11, 23:11   #10471
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg spiser salat hver dag til lunsj, med paprika,løk, skinke,ost. Er ikke gravid, håper jeg , drikker noe vann, en del kaffe og noe te. Avføringen er litt ymse, promper ikke så mye, tar medisiner men de har jeg gått på regelmessig i 20 år. tror ikke jeg har endret noe på kostholdet annet enn så klart å kutte ut mel,ris, pasta og annet sukker. Fortvila greier. Kjenner at det beveger seg i tarmene hele tiden.

Har for øvrig be stilt time hos legen, kommer til å be om utredning av magen. Har testet for div intoleranse uten "hell". Men legen sier at opptil 15% av de som tester negativt på glutenallergi kan være allergiske allikevel.

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell
Gammel 29-09-11, 00:16   #10472
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det lov å spørre hvorfor enkelte mennesker ( evnt kunder i butikk i mitt tilfelle) er så Satans tette i pappen??! Sorry, har bare en litt dårlig dag, men tilbake til spørsmålet:
Hvorfor er det så vanskelig å legge tilbake en vare man ikke skal ha likevel?
Som å bare kaste fra seg et par tre pakker med frysevarer i butikken. ikke i en fryser engang, men "gjømt" bort hvor man som ansatt ikke går så ofte ! Er ikke vanskligere enn å ta det med til kassa og evnt si, jeg vil ikke ha disse varene likevel, kunne du lagt de på plass for meg igjen?
Som jeg Gjerne hadde gjort!
Argh trodde det var normal folkeskikk jeg :/ og butikken taper faktisk endel penger på sånt :/
*dagens utblåsning*

Spørsmål nr 2: noen tips for svette bein, som også lukter lett?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 29-09-11, 00:23   #10473
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva gjør man med en baby på 3mnd som syns det er helt fint å være våken til tre om natta?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-09-11, 07:58   #10474
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva gjør man med en baby på 3mnd som syns det er helt fint å være våken til tre om natta?

Er våken sammen med den? Sønnen min (7 mnd) har noen sånne perioder, de går heldigvis over av seg selv forholdsvis kjapt. Jeg tar han ikke ut av sengen med mindre han gråter mye, og å stå opp er helt uaktuelt. Jeg har en liten sofa inne på rommet hans, og der sitter jeg og dupper av i halvmørket mens han kravler rundt.

Den siste ukene har han vært våken en times tid midt på natten, gjort en megabæsjebleie og så sovnet igjen. Syntes godt han kunne ha gjort seg ferdig med sånne aktiviteter før leggetid jeg da

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 29-09-11, 09:24   #10475
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Han gråter veldig sjelden, så det er likesom ikke et mål her. Men han kaver så fælt... Og å legge han ned er ikke et tema engang. Ikke snakk om å våkne, men at han er våken, fra fem seks på ettermiddagen til to-tre...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no