Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bildetråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-06-11, 00:56   #726
roger1970
Juniormedlem
 
roger1970 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oppe i Nord en plass
Innlegg: 20
roger1970 er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Jeg er virkelig imponert Roger1970. Er det virkelig bare ett år i mellom de 2 bildene?

Ang å holde vekten. For første gang i mitt liv er jeg ikke redd for å legge på meg igjen etter en vektnedgang. Jeg kan jo bare fortsette å spise all denne gode lavkarbomaten som holder meg mett og fri fra sukkersug . Lykke til videre!!

Ja det er virkelig bare ett år mellom bildene Mat: Følg med på mine oppskrifter som kommer her etterhvert! Kommer annet enn '' kjedelig'' lav karbomat fra denne karen Jeg har spicy Thaimat som mal,som tweekes litt for å passe lavkarb

__________________


roger1970 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: If it looks good,EAT IT!!! Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 06:00   #727
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Bildetråden 30+

Fy flate så bra Roger! Så utrolig bra! Godt jobba

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 07:02   #728
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Signerer gjengen her.. WOW ROGER! Så flink du har vært!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 08:28   #729
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Er imponert

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 11:44   #730
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Bildetråden 30+

Wow. Det er et strålende resultat. Hurra for deg!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 18:15   #731
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Bildetråden 30+

Jeg sitter her, etter å ha kikket over alle bildene i denne tråden, med tårer i øynene. Så utrolig flinke dere aller er og har vært! For en bragd! Så langt dere har kommet! Dere er alle en skikkelig dose inspirasjon for meg som nybegynner, og jeg kan bare håpe at om et års tid kan jeg selv legge ut noen slike bilder som kan være til motivasjon for andre igjen.

Stå på, og ikke minst: Gratulerer!

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:40   #732
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Re: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Jeg sitter her, etter å ha kikket over alle bildene i denne tråden, med tårer i øynene. Så utrolig flinke dere aller er og har vært! For en bragd! Så langt dere har kommet! Dere er alle en skikkelig dose inspirasjon for meg som nybegynner, og jeg kan bare håpe at om et års tid kan jeg selv legge ut noen slike bilder som kan være til motivasjon for andre igjen.

Stå på, og ikke minst: Gratulerer!

Det trenger da ikke gå så mye som et år. Og ikke trenger du å vente til du er i mål heller. Jeg hater å bli fotografert, men etter å ha sett video på youtube av hun som tok bilde av seg selv hver i dag i xår, har jeg tenkt tanken på hvor kult det hadde vært å ha bilde, om ikke hver dag, så nesten, av vektnedgangen. Det kunne blitt den neste store youtube-hiten! (fysj, det ble en lang setning, håper ingen skal henge seg opp i min grammatikk... )

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 01:39   #733
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

*leser korrektur*

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 10:10   #734
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Pøsh, her.

*leser korrektur*

Fant du noe? Det skal i fall godt gjøres, så ufattelig flink som jeg er!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 14:53   #735
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Skal ikke skli helt ut i en bildetråd, så står over

Når jeg først er her så må jeg nok en gang si hvor utrolig motiverende sånne bildetråder er og dere er flotte og flonke mennesker som skal være stolte av dere selv!

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 18:22   #736
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Bildetråden 30+

Enig, jeg syns resultatene her er fantastiske. Godt jobba folkens

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 01:29   #737
Insyga
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 60
Insyga er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

I juleutfordringen la jeg ut ett bilde av meg nettopp, som jeg tenkte jeg kunne legge ut her også..

Det første bildet ble tatt på juleaften i fjor.. så det er faktisk straks akkurat ett år siden.. Der var jeg ca 150 kg...

Det andre bildet ble tatt i dag, nå er jeg ca 120 kg... Det er altså -30 kg forskjell.. š
Kjolen og Tunikaen er det samme, bare nisselua som er ny i år...






Du er jo så pen uansett, også på "før" bildet! Men DAMN, for en strforskjell, det må jeg si.....

__________________


Insyga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 02:04   #738
Insyga
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 60
Insyga er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Jeg har det akkurat på samme måte! Føler meg mye mer sexy i litt større truse som sitter godt på kroppen og ikke bretter seg ned under magevalken nederst på magen. Dessuten digger kjæresten min undertøyet mitt også. (Men det kan vel ha noe med at jeg løper rundt i strømper og strømpeholdere omtrent hver dag under skjørtet...) KAMELTÅ!!! Jeg tror jeg døøøyr! Kult med stringtruse med biffgardinene på utsiden da! Gud nå er jeg så ekkel at jeg ble kvalm sjøl!!

HA HA HA!! Mosmomste innlegget jeg har funnet hittil!!!

__________________


Insyga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 15:33   #739
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Har slitt mye med å holde motivasjonen oppe med kosthold og trening i det siste.. Etter jeg slutter å røyke i desember så har vekta stått mer eller mindre bom. .men jeg trener zumba og bodypump 3 dager i uka nå, og jeg merker jo at kroppen endrer seg.. Og jeg har gått ned tilsammen 18 kg (men det hadde jeg før røykeslutten også) men så fant jeg et gammel før bilde, og sammenlignet med et nytt bilde tatt her om dagen, og da så jeg jammen forskjell!!

Oktober 2010:





Og dette er tatt for noen dager siden:



Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd, og det blir definitivt å holde fokus på kosthold og trening og ikke bare på vekta

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 15:51   #740
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Har slitt mye med å holde motivasjonen oppe med kosthold og trening i det siste.. Etter jeg slutter å røyke i desember så har vekta stått mer eller mindre bom. .men jeg trener zumba og bodypump 3 dager i uka nå, og jeg merker jo at kroppen endrer seg.. Og jeg har gått ned tilsammen 18 kg (men det hadde jeg før røykeslutten også) men så fant jeg et gammel før bilde, og sammenlignet med et nytt bilde tatt her om dagen, og da så jeg jammen forskjell!!

Oktober 2010:





Og dette er tatt for noen dager siden:



Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd, og det blir definitivt å holde fokus på kosthold og trening og ikke bare på vekta

Kjempeflott!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 17:54   #741
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Thumbs Up !! :-)

Og tenk så bra kroppen har det sjølv om ikkje kiloane går så fort av da! Du er flink!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 18:14   #742
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

TonjeKB, bra jobba!

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 18:25   #743
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Har slitt mye med å holde motivasjonen oppe med kosthold og trening i det siste.. Etter jeg slutter å røyke i desember så har vekta stått mer eller mindre bom. .men jeg trener zumba og bodypump 3 dager i uka nå, og jeg merker jo at kroppen endrer seg.. Og jeg har gått ned tilsammen 18 kg (men det hadde jeg før røykeslutten også) men så fant jeg et gammel før bilde, og sammenlignet med et nytt bilde tatt her om dagen, og da så jeg jammen forskjell!!

Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd, og det blir definitivt å holde fokus på kosthold og trening og ikke bare på vekta

Synes du har vært kjempeflink. Og så utrolig søt du var! Stå på videre, alt du gjør for kroppen din er kjempesunt.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 18:41   #744
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Bildetråden 30+

Tusen takk Kjempe hyggelig å høre Formen er i utrolig mye bedre form enn når jeg både veide 18 kg mer OG røyka.. Orker så utrolig mye mere

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 11:24   #745
Ravna
Medlem
 
Ravna sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 151
Ravna er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Blir så inspirert av denne tråden!
Dere er så nydelige alle sammen

__________________



Ravna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 20:16   #746
mamae
Juniormedlem
 
mamae sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 39
mamae er på en erverdig vei

Sv: Bildetråden 30+

Etter et tilfeldig googel søk havnet jeg her inne.....
Det var denne tråden som fikk meg til å prøve meg på lavkarbo.
Dere er virkelig gode motivatorer.

Heier dere alle videre på veien

__________________
Startet 27/-11
-7,7 = ca 16kg igjen
mamae er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolysekur 27/6-11 Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 20:02   #747
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+


117,5 kg men glad alikevel!


99,7 kg og enda gladere!!!



Tenk at jeg er unner 100 kg!!!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 20:04   #748
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bildetråden 30+

Nydelig er du

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 20:19   #749
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Bildetråden 30+

Vakker er du!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 20:23   #750
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Bildetråden 30+

Enig med de andre; vakker!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Inspirert av bildetråden Vimpane Ketolysekuren 9 18-08-10 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no