Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

I dag "sprakk" jeg gitt!

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-05, 17:38   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

I dag "sprakk" jeg gitt!

Vet ikke om det er riktig del av forumet dette, - men i dag mistet jeg faktisk beherskelsen gitt. Det er ikke ofte det skjer:


I dag har jeg for første gang i mitt liv kjefta på et fremmed menneske ansikt til ansikt.......

Var på Meny og handlet. Et par tre ganger under handleturen traff jg på en ung søt jente som bakset med svær handlekurv + gammel dame i rullestol. Hver gang jeg gikk forbi satt den gamle og surmulte og kom me sure kommentarer. Om alt og ingenting. Feil butikk og feil varer, - alt var galt. Da jeg skulle betale havnet jeg bak dem i kassakøen. Den gamle damen kjefta og kjefta på den unge jenta, "du kan ingenting, dere unge nå til dags, bare rot og tull med dere, kan ikke brukes til noe. Du må hjelpe meg med sigarattautomaten !" "Jada", sa ungjenta, "men jeg må pakke varene først, det er kø bak oss". "Legge varene i posene ja, puh, du kan ikke det engang du. Du er helt ubrukelig. Og i mens skal jeg sitte her hjelpeløs og vente ??? mumle mumle, klage klage". Jeg begynte å koke og jenta smilte unnskyldene med tårer i øynene. Der og da kjente jeg at jeg ble fryktelig opprørt. Jeg gikk bort til den gamle damen, bøyde meg ned og sa "Du burde være glad for at noen i det hele tatt gidder å hjelpe deg, så sur og utakknemlig som du er. At du er gammel og sitter i rullestol gir deg IKKE rett til å snakke til andre mennesker på en så slem, nedverdingene og uforskammet måte. SKAMME DEG, skulle du", sa jeg SKAMME DEG !! Så sendte jeg henne det mest iskalde blikket jeg hadde og gikk. Det er lite trolig at det gikk inn hos henne, men jeg MÅTTE gi beskjed. Jeg var helt skjelven av sinne hele veien hjem !

OK, jeg er ikke stolt av dette, jeg var frekk og uforskammet som kunne si slikt til et vilt fremmed menneske. Men jeg er trett og lei av at folk skal få slippe unna med dårlig oppførsel fordi de er unge, gamle, syke, trøtte etc etc. Jeg har en mormor på 98 som slenger med leppa - trøtt og lei og mett av dage.... Men hun snakker aldri sånn til meg mer. Vel, en gang gjorde hun det, da sa jeg, - OK mormor, hvis du skal snakke til meg på den måten gidder jeg ikke å komme å besøke deg. Jeg kommer ikke hit for å få kjeft. Jeg kommer for å kose meg med deg fordi jeg er glad i deg. Mormor har glemt mye, og har nesten ikke korttidshukommelse igjen. Men et sted der inne tror jeg hun husker ordene mine - hun har iallefall ikke kjeftet siden !

Min stefar fikk blodtrykksdempende medisin som ga en fæl bivirkning, en personlighetsendring som ikke ligna noe. Takket være denne medisinen levde mor i et psykisk helvete i årevis. Da han fikk diabetes II og begynte på Lindberg kosthold, kunne han slutte med medisinene og ble sitt gamle jeg igjen. Heldigvis. Både mens det pågikk og i ettertid har jeg fortalt ham at årsaken til at vi ikke kom på besøk særlig ofte de årene var på grunn av kjeftinga hans - måten han behandlet mor på. Jeg klarte rett og slett ikke høre på det. I vår (og sambo's) familie er vi ikke vant til at folk kjefter og skriker til hverandre, nedverdiger hverandre og lager kvalm. Og det opprører meg når folk blir utsatt for slikt.

*puh* ........og i dag fikk jeg sagt i fra.........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 17:57   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

.....vet du NIlle? Synes det var BRA du sa ifra, jeg! Jeg har også mange ganger hatt så lyst til å si min mening til folk, særlig foreldre som er direkte SLEMME med barna sine..

til deg, fordi du sa ifra!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 19:29   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Herlighet, jeg er STOLT av deg for at du sa fra!! Noe så ubehøvlet som den gamle dama der!! Jeg får hent fnatt! Noen MÅTTE jo si fra, stakkars jente.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 19:40   #4
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

modig gjort

hei,

altfor ofte opplever vi uhøflige mennesker, det være seg i trafikken, de som sniker i køen eller tar seg andre friheter. av og til føles det som om jeg er den eneste som flytter meg og tar hensyn der hvor det er trangt om plassen, uten at det ser ut som om de jeg flytter meg for merker det. da sier jeg "værsegod, bare hyggelig".

veldig sjelden er det noen som virkelig tør si ifra. det oppleves som vanskelig og kanskje litt farlig. man trer frem og får oppmerksomhet.

jeg synes det var helt riktig og på sin plass det du gjorde. tenk om flere av oss kunne gjøre dette oftere. kanskje da disse uhøflige menneskene begynner å tenke seg om.

mvh

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 20:08   #5
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Uff, det var en skummel overskrift. Det går ikke ann tenkte jeg. Nille sprekke??! Men det var en relativt fornuftig sprekk jo!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 20:08   #6
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

ÅHH.. Det hadde hun godt av,gamla. Blir så irritert på folk som mener seg hevet over normal folkeskikk.
Gammel og syk og i rullestol,ja vel. Ingen unnskyldning for å være terrorist.
Håper jenta fikk dette med seg. Kanskje hun fikk en vekker og begynner å kreve litt respekt.
Du skal i allefall ikke ha dårlig samvittighet.
Tøft og si ifra,syns jeg.

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 20:09   #7
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Tenkte i samme bane som Guro der ja, trodde det var maten jeg

Synes det var godt gjort jeg, stakkar jente...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 21:19   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Næmmen, nå hadde jeg nesten venta å få beskjed om det kanskje ikke var så lurt gjort........ Men det var godt dere forsto hva jeg mente og ville med "tiraden" min da !!

Tusen takk alle sammen !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 21:22   #9
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Heia Nille - godt gjort! Vi kvinner er altfor forsiktige med å si fra så det merkes. Kjempebra, jente

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 21-03-05, 22:23   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Nille sprukket????

Degåsjean!!!!

Synes det var "flott" gjort jeg! Sikkert deilig å få blåst litt ut av seg også,- man kan bli veeldig provosert av å høre på... Og det er jo ikke akkurat som at det bare gikk utover den stakkars jenta, det gikk utover deg og sikkert andre også, det var ikke småtterier av følelser hun fremkallte hos deg med sin opførsel.
Slikt er ikke akseptabelt. Håper hun fikk seg en vekker. Jeg har tro på at det nådde inn. (jeg hadde hvertfall fått meg en kraftig vekker av en sint NIlle.... )

Håper du har roet deg ned nå da....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-03-05, 00:10   #11
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Bra å høre! Tror det er flere som hadde trengt seg en skjennepreken i blandt.
Det finnes utrolig mye gammelt og rart som bare tror de kan ture frem i hytt å pine.
Håper du fikk gitt henne en tankevekker!

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 22-03-05, 07:41   #12
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

hei Nille,,,syns jommen meg du SKAL være stolt av deg sjøl jeg,,skikkelig tøft gjort av deg å si ifra hva du mente...det fortjente hu jommen altså.......ingen som fortjener å bli behandla sånn altså,,,for ei kjærring altså......


kan nok hende bestemora di husker hva du sa ja,,,hi-hi...tøff du Nille,,,men man må jo bare si ifra innimellom altså...så fortsett med det du

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-05, 10:04   #13
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

tror jeg hadde sagt noe sånn som, ''så flink jente du har med deg, er det barnebarnet ditt?''

Da hadde hun sikkert vært enig, men hadde hun glaget da så hadde hun skulle ha fått hørt ja

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 22-03-05, 11:47   #14
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

WoW, du er tøff Nille ! Digger at du er så tøff.


Altfor mange ganger har jeg ønsket å si ifra , men ikke tort av frykt for hva omgivelsene måtte mene.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 22-03-05, 12:56   #15
Gir
Seniormedlem
 
Gir sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 610
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

You go girl
Har hatt lyst til å si fra så mange ganger for enkelte gamlinger tror de kan gjøre hva som helst og så snakker de om ungdommen nå til dags som er så frekke!
Du er tøff!!!!!!!

__________________
Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse

Delmål:


Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 22-03-05, 21:48   #16
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

HURRA FOR DEG!!

Hvorfor tror du det vandrer så mange sjokkerende uhøflige mennesker rundt omkring? Det er jo nettopp fordi så mange er "høflige" = tør ikke å si i fra.

Barn, voksne og eldre skal behandles med respekt - og barn, voksne og eldre skal behandle andre med respekt.

Å si i fra når et slikt grovt avertramp skjer, er ekte medmenneskelighet. Gjett om den unge jenta satte pris på at du stilte opp for henne.

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-05, 13:23   #17
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Meget bra at du sa ifra. Honnør til deg som turte det. Hun kan jo ikke oppføre seg slik, makan til oppførsel sier nå jeg. Og den stakkars jenta da som gjorde sitt beste, og så får hun bare kjeft! Jeg er sikker på at hun tenker på deg og takker deg.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-03-05, 13:47   #18
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Tøft, Nille. Det er for galt så redde vi er for å si fra! Bra at noen tør!

Rektoren min pleier si at vi må få tilbake "kjeftekjerringene" i nabolagene - og med det mener han IKKE de som klager og syter og kjefter for alt, men de som griper inn når de ser noe som ikke er som det skal - f eks når noen mobbes eller plages. Og det var jo egentlig det dette var!

I min barndom var det slik at ALLE voksne grep inn når de så barn gjøre noe de ikke skulle, men nå får man høre "Angår det deg, eller???" Eller noe tilsvarende, men enda mindre høflig. Voksne - også gamle - mennesker bør virkelig ha lært å snakke høflig til andre! Jeg mener man kommer lengst med høflighet - egentlig også overfor uforskammede personer, men dem må man av og til gi klare beskjeder, som du gjorde. Jeg har gjort tilsvarende noen ganger, og angret etterpå, tenkt hvordan kunne jeg ha sagt det samme på en penere måte osv - men noen ganger er det ikke annet å gjøre, for enkelte har bare ett språk de forstår!!

Da jeg var rundt 19-20, var jeg i 80-årsdag til min daværende forlovedes bestemor. Hun var et meget surt og uhøflig menneske, og likte ikke at vi hadde forlovet oss. Da jeg kom bort for å gratulere henne, så hun surt på meg og sa: "Hva gjør DU her?? Du har ingenting her å gjøre!!" Jeg sa jeg hadde tenkt å gratulere henne med dagen. Det ville hun ikke ha noe av. En av søstrene til forloveden kom bort til meg etterpå og sa "Du må unnskylde bestemor, du vet hun er gammel." Jeg sa at jeg aldeles ikke ville unnskylde henne, jeg hadde selv hatt bestemødre som ble atskillig eldre enn det, og som likevel aldri var uhøflige mot noe menneske. Jeg mente at når man er 80 år, burde man faktisk ha lært hvordan man oppfører seg.

Den gangen sa jeg ikke noe direkte til bestemoren, og det er jeg for så vidt glad for. For det var jammen ikke hun som kom best ut av den situasjonen, særlig nåe familien ble flau og måtte be om unnskyldning på hennes vegne. Der var jeg altså litt i samme situasjon som den stakkars jenten i butikken din, Nille. Det tjener til hennes ære at hun ikke sa noe, men jeg vedder på at hun var rimelig glad for at det var et annet menneske som sa sin mening!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-05, 13:48   #19
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Synes også at det var riktig av deg å si i fra,og at du turte!Det var jo åpenbart at den dama overhøvla jenta totalt,og hun fant seg i det.Jeg synes det er så innmari mange bitre og vanskelige eldre damer i butikk,og de hadde trengt å jekkes ned litt,men som ansatt kan en ikke gjøre det før de gnager på serviceinnstillingen,så ja,håper det er flere som sier i fra!

Jeg trodde også overskriften dreide om noe annet,helt til jeg så "sprakk",i stedenfor sprakk,bare Flott Nille!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-03-05, 09:35   #20
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av Begod

WoW, du er tøff Nille ! Digger at du er så tøff.


Altfor mange ganger har jeg ønsket å si ifra , men ikke tort av frykt for hva omgivelsene måtte mene.

:nikker:

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no