Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Kjenner at jeg er litt redd.....

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-06, 23:40   #1
therese1972
Nytt Medlem
 
therese1972 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 51
Innlegg: 8
therese1972 er på en erverdig vei

Kjenner at jeg er litt redd.....

..... Redd for å slippe fase 1 og delvis fase 2. Tenk om jeg raser opp i vekt igjen....

Har nå gått på Eurodiet i 6 uker. 5 uker i fase 1 og nå en uke i fase 2... Merker at vekta går litt saktere nedover nå men det er jo sånn det skal være...

Syns bare det er så sinnsykt deilig å rusle nedover på vekta jevnt og trutt... Har så masse å ta av.... Har slitt så mye før.... Endelig funnet noe som kan hjelpe meg ned til normalvekt....

Også skal jeg slutte??? Om ikke annet enn for en hvilepause så er jeg sååå redd for å miste grepet og rase opp i vekt igjen! For en nedtur!

Gi meg litt back-up her! Gi meg noen motivasjonshistorier! Noen motivasjonstips! Trenger litt å holde fast i så jeg ikke forblir i fase 1 lenge, lenge...... bare fordi jeg ikke tør....

__________________
Therese1972
therese1972 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 10:28   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Kjenner at jeg er litt redd.....

Hei du Skjønner frykten din. Har vært der selv, og tror faktisk at det viktigste du kan gjøre for å IKKE rase opp i vekt eller dra på deg en spiseforstyrrelse er å følge fasene som lagt opp med legen. Jeg tror du vil oppleve og oppdage at du får god kontroll med mat og rutiner ved å følge opplegget, og hvis du har så masse å gå ned - så er det heller vanlig å gå tilbake til en av de litt strengere fasene etter at du er ferdig med fase tre tror jeg.

Du kommer til å klare dette helt fint - det viser innlegget ditt hvor du tør å si at du er redd!

Varm og masse lykke til fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 10:50   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Kjenner at jeg er litt redd.....

Kan bare si; Godt råd fra Fedonisten. Hun vet hva hun snakker om.
Lykke til videre

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no