Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Positive bieffekter

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-09, 00:34   #1
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Positive bieffekter

Har du oppdaget positive endringer etter at du begynte på lavkarbo, som ikke var blant det du håpet å endre da du startet?

Jeg har alltid hatt tørr hud, helt siden jeg var baby og hadde atopisk eksem. Ikke minst på albuene - kjip, tykk, tørr hud. Har alltid brukt mye fuktighetskremer (av god kvalitet, men det har bare tatt toppen av det, aldri fjernet tørrheten skikkelig). I dag oppdaget jeg at huden på albuene var helt annerledes, glatt og myk! Utrolig. En liten filleting, kanskje, men da er det kanskje mye annet som er rettet opp også?

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 00:36   #2
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Positive bieffekter

-økt energi..
-flottere kropp ( ja, den er nesten til og skryte av )
-uhm.. bedre vaner ( før snackset jeg skapene tomme..

uhm.. husker ikke mere ?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 01:02   #3
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Positive bieffekter

hum måtte kjenne etter å mine albuer ,, ja vist den tørre huden er nesten borte
energien er vel enda ikke helt på topp..men humøret stiger med hver kilo som blir borte

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 02:17   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Positive bieffekter

Jeg har ikke levd lavkarbo over år - av ulike grunner, -men de gangene jeg har holdt meg LK over 4-6 uker eller mere, får jeg mensen.
(Den får jeg kun ved p-piller ellers. Jeg har pcos.)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 08:21   #5
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Positive bieffekter

Det som jeg merker aller best, som jeg ikke tenkte hadde noe med slanking å gjøre er søvnen. Jeg sover mye mye bedre, og trenger mindre søvn for å bli uthvilt.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:01   #6
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Positive bieffekter

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

I dag oppdaget jeg at huden på albuene var helt annerledes, glatt og myk! Utrolig. En liten filleting, kanskje, men da er det kanskje mye annet som er rettet opp også?

Jøss, jeg måtte kjenne etter selv når jeg leste dette, og jaggu har jeg myk hud på albuene... Før jeg skjerpa kostholdet hadde jeg alltid sandpapir der...

  Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 09:53   #7
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Positive bieffekter

Jeg tenkte bare på VEKTTAP da jeg startet med Atkins, men oppdaget fort at jeg ble mindre trøtt, sliten og slapp.
Den vanlige sløvheten etter måltidene uteble, jeg måtte ikke slenge meg på sofaen for å la "maten synke".
Så mister jeg mindre hår....
Før kunne sluket i dusjen være full av lange mørke hårstrå, men nå er det nesten ingenting!
Neglene er mye sterkere.
Før var de myke og gjennomsiktige, nå er de ganske harde og hvite og sterke!

Og jeg er den eneste her i huset som har ork til å rydde vekk etter julemiddagen rett etter måltidet

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 12:41   #8
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Positive bieffekter

Mye har endret seg for meg....

  • Hud og hår
  • Humør, jeg er jo ganske grei - egentlig
  • Astmaen, nesten borte
  • Allergier, meget bedre
  • Magen - luftproblemer er en saga blott
  • Sover mye bedre og roligere (snorking...)
  • Og mye mer...
Her er også en annen tråd som handeler om det samme - mange artige varianter her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21724

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 16:56   #9
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Positive bieffekter

Mindre fising og mindre snorking er to av de tingene jeg merker best selv. Og mer energi! Er i bedre humør også! Mindre mørk hårvekst i ansiktet ("bart"), og selvfølgelig minus 25 kilo!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 17:04   #10
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Positive bieffekter

- Jeg får mykere hud, men etter noen uker stabiliserer den seg igjen og jeg får tilbake nuppene på armene.
- Magen er bedre.
- Jeg har lenge hatt et mørkt hår under haka, som jeg pleier å nappe bort. Nå har det vært borte en stund, så det ser kanskje ut som det har forsvunnet!
- Sover mindre

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Medisiner med bieffekter? Chunky Kosttilskudd 4 18-02-09 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no