Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Spinning/vektnedgang

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-10, 20:08   #1
sunroad
Medlem
 
sunroad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 150
sunroad er på en erverdig vei

Spinning/vektnedgang

Jeg spinner i hverfall 4 dager i ukabegynner å bli i god form,vektnedgangen har stoppet, er det pga treningsmengden?selvom det ikke er styrketrening?
Har brukt ca 2 år på 21 kg, nå står vekta på 82 kg (177 cm høy, 44 år)
Den har stoppet der, skulle likt å gå ned 4 kg til.Mange som sier jeg har blitt slankere de siste to mndr , vekta viser det samme men kanskje cm som forsvinner? (har ikke målt meg)
Men vet ikke om jeg er villig til å ofre noe mat for å gå ned de kg,har en BMI på 26 skulle likt at den var mindre.
Har kjempe lyst å begynne å trene med pulsklokke, er det noen som har en å anbefale?

__________________
Vær deg selv-alle de andre er opptatt
sunroad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon aktig Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 08:49   #2
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spinning/vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Jeg spinner i hverfall 4 dager i ukabegynner å bli i god form,vektnedgangen har stoppet, er det pga treningsmengden?selvom det ikke er styrketrening?
Har brukt ca 2 år på 21 kg, nå står vekta på 82 kg (177 cm høy, 44 år)
Den har stoppet der, skulle likt å gå ned 4 kg til.Mange som sier jeg har blitt slankere de siste to mndr , vekta viser det samme men kanskje cm som forsvinner? (har ikke målt meg)
Men vet ikke om jeg er villig til å ofre noe mat for å gå ned de kg,har en BMI på 26 skulle likt at den var mindre.
Har kjempe lyst å begynne å trene med pulsklokke, er det noen som har en å anbefale?

Hei!
Gratulere med flott vekttap!
Jeg har også begynt å trene spinning, syns det er kjempedeilig å ta meg skikkelig ut med blodsmak i munnen! Opplever det samme som deg at jeg ikke går ned, men er blitt mye strammere i fisken og færre cm!!! Merker det på kroppen selv om ikke vekta går ned!
Trener med pulsklokke for ikke å ta i for mye! Jeg har en helt enkel Pulsar klokke til 1500 kr kjøpt på XXL. Den gjør sin jobb syns jeg.

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 21:31   #3
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Spinning/vektnedgang

Jeg tror kroppen din rett og slett "kjenner etter" litt i forhold til vektnedgangen din, heller enn at spinningen har skylda. 21 kg er mye - fantastisk bra gjort!!! Enkelte her inne har stått stille i flere år, men holdt kosthold og treningsmengde. Før det så sakte men sikkert løsner igjen. De siste kiloene er alltid verst.

La kroppen få tid til å henge med på den store forandringen den har vært igjennom. Og tren det du liker og har lyst til. Om det er spinning fire ganger i uken, dans, toppturer eller svømming.

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trene spinning o.l Schmoopy Ketolysekuren 7 17-02-09 11:12
Ang spinning Tidligere bruker Trening 28 05-10-07 09:00
Ketolyse og Spinning Lucia Ketolysekuren 3 10-06-07 19:48
Greit med spinning? cathrine Ketolysekuren 5 01-10-06 18:00
Spinning Feline Ketolysekuren 2 06-02-06 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no