Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-11, 08:59   #1001
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av supersol, her.

Jeg har brukt cocosa og Udos en tid nå. ! ss av hver (toppet av cocosa) om morgenen. Var hos legen for blodprøver: Triglycerider: 2,86!! Ble litt engstelig for det og tror jeg kutter begge oljene en stund før nye prøver. (Legen satt meg selvsagt på Statiner, brev i posten, men jeg vil ta nye prøver etter noen uker for å sjekke, uten statiner.) Er det noen andre som har opplevd å få forhøyete verdier av kolesterolprøven på Cocosa og Udos?

Har lest at kolesterolet kan gå opp noe voldsomt i en overgangsperiode på LCHF dietter, men over tid vil det roe seg og gå ned igjen til et enda lavere nivå enn du hadde i utgangspunktet. Kan det være dette som er årsaken? Med mindre du har levd på et lavkarbo kosthold lenge ville jeg vært forsiktig med å peke ut oljene som synderen, uansett om verdiene er bedre på neste prøve.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 09:02   #1002
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Inntak av fet mat i kort tid (mindre enn tolv timer) før måling av kolesterol kan gi øyeblikkelig innvirkning på resultatet. Eksempelvis var jeg hos en endokrinolog i vår som målte kolesterolet mitt uten å spørre om jeg kom fastende, tre timer tidligere hadde jeg spist egg og bacon. Totalkolesterolet mitt hadde plutselig økt fra mot normalt rundt fem til åtte! Jada. Fastlegen min sa jeg kunne ta en sånn måling med en klype salt, og det har jeg da også gjort.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 09:27   #1003
vibsen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 95
vibsen er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Du er ikke forhenværende vegetarianer uten b12 i kroppen? Eller mangel på jern eller folinsyre, som må til for å lage røde blodlegemer? Vært gravid nylig eller gitt blod? Hi hi, jeg spekulerer vilt.

Nei, jeg har alltid spist mye kjøtt, og B12 var helt ok ved forrige blodprøve. Har tatt utvidet blodprøve hos lege og venter på prøvesvar angående øvrige verdier. Jeg har ikke vært gravid eller gitt blod. Takk for at du engasjerer deg, og det dukker jo stadig opp ting jeg ikke har tenkt på, så det er veldig nyttig

Opprinnelig lagt inn av OnMyOwn, her.

jeg føler jeg er litt " avhengig" av cocosa..... har det i kaffen om morgenen,det kick-starter dagen min (energimessig). Er det tomt. er ikke morgenen den samme. Dessuten måtte jeg styrte til helsekosten like før stenging en lørdag da jeg ikke orket tanken på å gå resten av helgen uten.
Kan være det bare sitter i hodet , men...

Får du noen fysiske symptomer hvis du ikke tar cocosaen?

__________________


vibsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo under 50 g kh pr dag Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 14:44   #1004
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Jeg ser iallefall ikke noe grunn til at man ikke skal kunne spise det hver dag omså. Er jo mange som spiser et par spiseskjeer kokosolje hver dag, og én bit freia 86% sjokolade inneholder bare 2 gram karbo (mener jeg å huske). Den trenger man virkelig ikke bruke mye av for å få god sjokoladesmak

Tusen takk Får lyst til å prøve. Har jo hørt at den cocsaen er så bra å få i seg. Men håper ikke sjokoladen gir medsmak da!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 07:34   #1005
supersol
Juniormedlem
 
supersol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 34
supersol er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har levd på lavkarbo ca 1 år, så det kan ikke være at kroppen må tilpasse seg kosten. Jeg tok prøven fastende en mandag morgen. Hadde drukket litt for mye alkohol i helgen. Kan det ha noen påvirkning tro?

Jeg kjenner med en gang at huden blir tørrere uten oljene, men før jeg finner ut av dette smører jeg oljen utenpå huden

__________________




supersol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20 g karbo, + et øye på kalorier Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 09:57   #1006
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av supersol, her.

Jeg har levd på lavkarbo ca 1 år, så det kan ikke være at kroppen må tilpasse seg kosten. Jeg tok prøven fastende en mandag morgen. Hadde drukket litt for mye alkohol i helgen. Kan det ha noen påvirkning tro?

Jeg kjenner med en gang at huden blir tørrere uten oljene, men før jeg finner ut av dette smører jeg oljen utenpå huden

Så du det jeg skrev over?
Alkohol kan faktisk øke HDL-kolesterolet noe, antagelig fordi det er lettere blodfortynnende (?!). Sånn sett høres det fordelaktig ut. Hehe. Men ikke nok til å gi sånne utslag.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 10:58   #1007
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Så du det jeg skrev over?
Alkohol kan faktisk øke HDL-kolesterolet noe, antagelig fordi det er lettere blodfortynnende (?!). Sånn sett høres det fordelaktig ut. Hehe. Men ikke nok til å gi sånne utslag.

Alkohol kan gi ganske så store utslag på kolesterolet sa i allefall nevrologen jeg var hos en gang. Han hadde mine tidligere verdier foran seg som var fine, mens disse nye var bra mye høyere. Han spurte om jeg hadde drukket alkohol i helgen noe jeg bekreftet. Jeg fikk derfor beskjed om å komme tilbake for ny test allerede etter et par dager og da var testen ok igjen. Stress kan også øke kolesterolet. Selv om DU ikke føler deg stresset så kan kroppen likavel være det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 14:16   #1008
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Alkohol kan gi ganske så store utslag på kolesterolet sa i allefall nevrologen jeg var hos en gang. Han hadde mine tidligere verdier foran seg som var fine, mens disse nye var bra mye høyere. Han spurte om jeg hadde drukket alkohol i helgen noe jeg bekreftet. Jeg fikk derfor beskjed om å komme tilbake for ny test allerede etter et par dager og da var testen ok igjen. Stress kan også øke kolesterolet. Selv om DU ikke føler deg stresset så kan kroppen likavel være det.

Hva jeg har hørt av legen min f.eks (og også lest) så er det snakk om 0,3-0,5. Det er ikke akkurat så mye. Men mulig det er individuelt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 19:36   #1009
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Inntak av fet mat i kort tid (mindre enn tolv timer) før måling av kolesterol kan gi øyeblikkelig innvirkning på resultatet. Eksempelvis var jeg hos en endokrinolog i vår som målte kolesterolet mitt uten å spørre om jeg kom fastende, tre timer tidligere hadde jeg spist egg og bacon. Totalkolesterolet mitt hadde plutselig økt fra mot normalt rundt fem til åtte! Jada. Fastlegen min sa jeg kunne ta en sånn måling med en klype salt, og det har jeg da også gjort.

Jeg var tidligere veggis og spiste moderat eller lite, kanskje da, med fett. Brukte oljer, nøtter, masse grønnsaker og lite mettet. Trodde kolesterolet derfor var ypperlig. Men det var det ikke. At det skyldtes røyking fant jeg ut langt senere. Det hadde ikke jeg visst.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 23:37   #1010
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg vil også!!! Slurper kokosolje hver dag nå, og venter på udo's i posten. Men merker jeg må være litt forsiktig med hvor mye kokosolje jeg faktisk får i meg, ettersom jeg har forhøyet magesyreproduksjon og refluks. reagerer lett feil, merker jeg. men jeg har trua etter å ha bladd meg igjennom 41 (*puh!*) sider her og sett på hva dere har skrevet

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 23:58   #1011
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

fikk oljene mine her en dag, men brekker meg sånn av udosen, angrer jeg ikke kjøpte i pilleform, må bare kaste den :s

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 00:33   #1012
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

fikk oljene mine her en dag, men brekker meg sånn av udosen, angrer jeg ikke kjøpte i pilleform, må bare kaste den :s

Har du forsøkt å helle 6 ml over salaten og salte oljen? Ikke kast den. Den er jo verdifull. Kanskje noen i Stavanger her inne vil hente den.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:55   #1013
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

skal gi den en prøve på salaten, men salt og pepper, er det karb i eddik? ellers kan noen hente den ja, er bedre, koster jo en del her

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 09:15   #1014
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

fikk oljene mine her en dag, men brekker meg sånn av udosen, angrer jeg ikke kjøpte i pilleform, må bare kaste den :s

Nei ikke kast. Jeg har ikke sjans til og svelge den bar, men redningen er og ta en skje i munnen - ha et glass vann i hånden, og skylle det rett ned med det. Da går det så fint!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 14:57   #1015
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

eller med sterk fun light saft. Det er eneste måten jeg får den ned...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 15:00   #1016
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

eller med sterk fun light saft. Det er eneste måten jeg får den ned...

Blander 1 ss i et halvt glass sterk saft, og drikker kjapt mens jeg holder pusten. Skyller glasset og tar noen slurker vann før jeg tør puste igjen, da går det fint!

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 15:14   #1017
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kiril, her.

skal gi den en prøve på salaten, men salt og pepper, er det karb i eddik? ellers kan noen hente den ja, er bedre, koster jo en del her

Ikke gi opp jeg syntes også at den var ufyselig i begynnelsen, men det ble bedre etterhvert. Jeg har alltid et glass med sitronvann klar til å skylle ned med. Gjør som andre her sier shotter ned olja uten å puste, skyller godt med vann/saft også går det helt greit.

Udos selv anbefaler bare kapslene til bruk når du er ute og reiser for å få et visst tilskudd (Står på nettsidene og boksen med kapsler). Du må gjerne prøve kapslene men de har langt fra samme effekt som oljen, det er ihvertfall min erfaring da jeg brukte disse i ferien. Fikk litt nupper tilbake og ble knirkete i leddene igjen.

Om du absolutt ikke klarer å svelge det ned prøv da og blande det i smoothie (gjerne også cocosa i) som mange andre gjør. Da får du et godt måltid med alle de rette oljene i tillegg

Skulle du mot formodning absolutt ville kvitte deg med oljen bor jeg i Stavanger og kan kjøpe den av deg. Send meg bare en PM om det skulle være aktuelt

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:53   #1018
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Var noen for et par sider tilbake som spurte om noen opplevde å få dårligere effekt av importert kokosolje som ikke heter "cocosa" og sånt - tenkte jeg kunne meddele at jeg har fordyret hverdagen litt og byttet til å bruke både cocosa og udo's fra lokal helsekost. Dette fordi det er så utrolig surt å få olje som blir dårlig/harsk nesten umiddelbart på grunn av for lang tid i posten. (Hendte meg et par ganger) - Og så synes jeg det er verd investeringen, selvfølgelig. Huden min er fortsatt glatt og myk på alle de vanlige vinterfrost-flekkene, hurra!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 22:45   #1019
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Det var meg.
Jeg hadde en helt annen effekt av de jeg handlet her på helsekosten. Vertfall på huden, trengte ikke bodylotion eller håndkrem eller noe, men det må jeg nå. Tenkte om det vare bare i starten man skikkelig kjente den store forskjellen og at det ikke er så tydelig etterhvert? Høres jo rart ut det og da....Damene i butikken sa også at de anbefalte og handle de der (skjønner jo de sier det da) men da var man vertfall sikker på at de var fremstilt på den rette måten. Har en udos flaske igjen, nesten akkurat åpnet den, og litt igjen av Jarrows her nå, så neste blir og handle på helsekost'n.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:37   #1020
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg lurte også på dette etter at det ble skrevet om det her inne.

Jeg har selv plager med tørre hender og vonde sprekker i fingrene hver vinter, og også tørr og krakelert hud på leggene. Disse plagene er begynt å komme tilbake nå som vi nærmer oss vinteren.
Men det jeg tenker, er at nå er det blitt årstiden for det også..og første som skrev om dette, altså deg, Victory, skrev jo nettopp om det da det var begynt å bli tørr luft og sesongstart for slike plager..
Så det jeg lurer på er - er det noen som har opplevd at de har fått tørr hud, eller andre plager rundt dette, til å bli bedre av å bytte tilbake til Cocosa og Udo's fra lokale helsekostbutikker når de brukte like store doser av kokosolje og Udo's fra Iherb først ?

Ellers kan man jo ikke si at det er dårligere varer vi har fått fra USA, det eneste vi kan se da er at det er en årstidsvariasjon i hvor fin hud man har..

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 12:44   #1021
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Godt spørsmål egentlig.... det kan jo hende det har en sammenheng med sessong. Jeg har ikke prøvd og veksle mellom de forskjellige typene, men jeg skal følge ekstra med nå som jeg bytter over til vanlig Cocossa igjen. Det som er litt bra er at jeg har fortsatt Iherb Udos, så da blir det spennende om jeg merker foskjell på Iherb Udos/Iherb Jarrows VS Iherb Udos/ Norsk Cocossa og til slutt igjen Norsk av begge to.
Gøy med prosjekt - rapport kommer.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:10   #1022
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

O-kay! Note to self: ikke hiv innpå med kaffe og kokosolje før det skal leses til eksamen. SÅ. UTROLIG. MYE. ENERGI!!!!! Klarer ikke sitte rolig, jo! Ikke kan jeg stikke og trene det vekk heller, rett og slett fordi jeg MÅ lese. Hjeeeeelp!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 13:59   #1023
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Godt spørsmål egentlig.... det kan jo hende det har en sammenheng med sessong. Jeg har ikke prøvd og veksle mellom de forskjellige typene, men jeg skal følge ekstra med nå som jeg bytter over til vanlig Cocossa igjen. Det som er litt bra er at jeg har fortsatt Iherb Udos, så da blir det spennende om jeg merker foskjell på Iherb Udos/Iherb Jarrows VS Iherb Udos/ Norsk Cocossa og til slutt igjen Norsk av begge to.
Gøy med prosjekt - rapport kommer.

Så bra, takk Victory!
Om du får noen effekt, så bytter jeg også over til lokalinnkjøpte produkter og tester om noe skjer her også.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 19:08   #1024
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hurra hurra! merker at "kjærlighetshåndtakene" på ryggen er blitt mindre etter jeg begynte med kokosfett hver dag venter nå på udo's-oljen min, som sannsynligvis er blitt stoppa i tolla, så skal det bli saker! åh, ENDELIG, med en sommer og høst med bare oppgang og stillstand er det digg å kjenne at fettet smelter

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 20:01   #1025
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Bare lurer; vektnedgangen min er så fin nå, vil det endre seg om jeg tar en teskje udos om dagen? Jeg har stående en flaske, men tør ikke innføre noe nytt i frykt for at kroppen skal reagere feil. Kan det skje?

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no