Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-11, 15:57   #2301
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Så bra, Kozemor! Gratulerer med flott nedgang og tosifret tall

Jeg har omsider greid å komme i gang med Fase 2 og funnet ut at frykten jeg hadde for å ikke gå ned i vekt på denne fasen sannsynligvis var litt overdrevet Har byttet ut ED-lunsj med kylling og grønnsaker, og synes dette fungerer helt greit. På denne måten får jeg beholde pastaen og couscousen min. Her har jeg enda en lørdag uten ungene, da de er hos besteforeldrene. Dermed slipper jeg å lage favorittmaten min (hjemmelaget pizza) og se på at de spiser den Jeg skal kose meg med kjeks, vaniljebar og et glass julebrus uten sukker

Prøvd kjøttdeigpizza???Alt lov der, familien her elsker den, osten er ikke så bra i fase to-men den kan du plukke av om du vil da. Men jeg lover-du greier ikke mange stykkene-mettende ja!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 15:58   #2302
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med nedgang hele gjengen! Stå på!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 17:28   #2303
Kozemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk folkens!!!

Jeg er jo fortsatt i fase 1 da....
Kjøttdeigpizza har jeg ikke hørt om og derfor ikke prøvd. Har vel kanskje ikke lov til å ete det i fase 1.

Jeg ANER ikke om vi kan bruke buljong... Har kikket litt på noe grønnsaksbuljong jeg har liggende, men mener det er ganske mye karber i den...

Vanlig eggerøre er så mye bedre enn den på pose! Da kan jeg glatt ete eggerøre hver dag som det var anbefalt.

Hva jeg eter hver dag....

Jeg spiser konsekvent kjeks til frokost og suppe til lunch i ukedagene når jeg går på skolen. Det er så lettvindt, og en bar til mellommåltid. Til middag eter jeg paella, eller mushrom greien med grønnsaker. Middagsposene blir liksom litt sånn at jeg hiver det i meg så er grønnsaker eller salat selve middagen. Til kveldsmat har jeg pleid å spise cereals eller creme brulet.

De siste dagene har jeg spist eggerøre av vanlig egg, og i går tok jeg litt kokt skinke i. Da hadde jeg hatt stillstand i noen dager og plutselig datt vekta. Spiste også salat med litt fenalår i går.

Lurer på om jeg rett og slett har spist for mye grønnsaker? Men det er kjekkt å høre at man kan ete egg i allefall. Dette skal jo være en lavfett diett, så å lure i seg litt fettfri kjøttpålegg er nok ikke det verste tydeligvis Vi får se hva som skjer fremover... Stilner det igjen så får jeg heller kutte det ut. Er egentlig ikke ute etter voldsomt raskt vektnedgang. Hode og hus skal jo også være med... Men dette er det eneste kostholdet som har klart å rikke vekten overhodet, så det er utrolig kjekt!

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 17:30   #2304
Kozemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Heisann Kozemor, et egg er HELT greit, ikke noe problem. Pannekakene blir jeg ikke mett av, uten det. Fått klarsignal på det fra flere her og legen min. Tips når kjøttfysingene er som verst-noen biter bogskinke og i en salat med litt fett på- hjemmelaget dressing eller marinaden til disse gratinerte ostene. Da får du noe som metter og får litt kjøtt.

Høres supert ut! Men hvor mange egg kan man ete? regner ikke med vi kan ete ubegrenset av det. To egg til et måltid med grønnsaker/salat til, er det greit?

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 17:51   #2305
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Prøvd kjøttdeigpizza???Alt lov der, familien her elsker den, osten er ikke så bra i fase to-men den kan du plukke av om du vil da. Men jeg lover-du greier ikke mange stykkene-mettende ja!!!


Det tror jeg ikke jeg har prøvd... Hvordan lager du kjøttdeigpizza

Pleide å lage meg ostepizza da jeg gikk på lavkarbo før, hvor bunnen var erstattet med skivet ost. Men den er det jo masse fett i og det skal jo ikke vi ha så mye av

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 17:58   #2306
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Flere som plages med fordøyelsen? Jeg drikker minst 2 l vann pr dag, og spiser ganske mye grønnsaker, men det er ikke akkurat liv i leiren.. Har begynt med Lepicol (probiotika) etter anbefaling fra kursleder, men det tar tydeligvis lenger enn et døgn før det virker...

Erfaringer, anyone

Ble tipset av min ED-kursleder om Salzbürger-te (tror jeg det heter) som selges på helsekostforretninger. Det er en urtete som skal hjelpe på fordyelsen. Kjøpte den på tirsdag, og den funker!! Anbefales!

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 18:37   #2307
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Fase 1 ja, nei da bør du vente med kjøttdeigpizza til fase 2


Oppskrift: 2 pakker kjøttdeig, gjerne kyllingkjøttdeig, blandes med 3 egg, litt vann og masse krydder. (jeg bruker en krydderblanding fra Sverige,ganske lik tacokrydder i smak, chilli, hvitløk, salt og pepper er tips)
Bland alt med hendene, skal bli seigt.klemmes ut på smurt form. Ca 1,5 cm tykt. 225 grader i 10-12 min. Ut av ovnen og ta på det fyll du ønsker og ost. Ca 5 min til i ovnen. Perfekt med salat til!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 18:37   #2308
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kozemor, her.

Høres supert ut! Men hvor mange egg kan man ete? regner ikke med vi kan ete ubegrenset av det. To egg til et måltid med grønnsaker/salat til, er det greit?


jepp

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 19:07   #2309
Kozemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Fase 1 ja, nei da bør du vente med kjøttdeigpizza til fase 2


Oppskrift: 2 pakker kjøttdeig, gjerne kyllingkjøttdeig, blandes med 3 egg, litt vann og masse krydder. (jeg bruker en krydderblanding fra Sverige,ganske lik tacokrydder i smak, chilli, hvitløk, salt og pepper er tips)
Bland alt med hendene, skal bli seigt.klemmes ut på smurt form. Ca 1,5 cm tykt. 225 grader i 10-12 min. Ut av ovnen og ta på det fyll du ønsker og ost. Ca 5 min til i ovnen. Perfekt med salat til!

Høres knallgodt ut! Bare halvannen uke igjen så skal de prøves ut

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 19:30   #2310
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Fase 1 ja, nei da bør du vente med kjøttdeigpizza til fase 2


Oppskrift: 2 pakker kjøttdeig, gjerne kyllingkjøttdeig, blandes med 3 egg, litt vann og masse krydder. (jeg bruker en krydderblanding fra Sverige,ganske lik tacokrydder i smak, chilli, hvitløk, salt og pepper er tips)
Bland alt med hendene, skal bli seigt.klemmes ut på smurt form. Ca 1,5 cm tykt. 225 grader i 10-12 min. Ut av ovnen og ta på det fyll du ønsker og ost. Ca 5 min til i ovnen. Perfekt med salat til!

Den må prøves Hva pleier du å bruke til fyll? Vanligvis er jo kjøttdeig iblandet diverse det mest brukte fyllet, ihvertfall for min del. Men det må da bli litt vel mye, eller? Og skal ikke ost egentlig vente til ut i fase 3?

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 22:48   #2311
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Bruker 1 pk-toppen-kjøttdeig til fyll, biffstrimler om jeg har det. Krydrer så det passer ok med bunnen. Hakkede tomater. champinong, løk. feks. Ost skal vente til fase tre ja, men det kan jo plukkes av, eller lage den uten.

Jeg innrømmer glatt at det ble både litt ost og fløte-langt ifra hver dag-i fase to på meg nå sist. Har holdt på i over et år nå og er passelig møkklei, så fullt så nøye som før er jeg ikke.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 12:05   #2312
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Mulig jeg venter til fase 3 før jeg prøver, eller at jeg lager den i romjula når de andre spiser vanlig pizza. Er uansett ferdig med fase 2 like etter jul Første gangen jeg prøver meg på Eurodiett, så jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til fasene. Har jo prøvd lavkarbo før, men har ikke fått det til å fungere før nå.
Synes ikke det er noe galt i å gjøre som du gjør, Streber, med å bruke litt ost og fløte av og til. Dessuten er begge deler lavkarbomat. Man skal jo leve også, og da er det lov å kose seg innimellom, både med annen lavkarbo og høykarbo når anledningen byr seg. Så lenge lavkarbo er standardmaten

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 12:24   #2313
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Som jeg sa til legen min på forrige time, jeg lengter noe sykt etter å leve som jeg gjorde før ED, jeg vil ha skikkelig lavkarbomat, holdt vekten fint, men gikk ikke ned!Så nå for tiden jeg er ikke så flink med Ed (selv om jeg vet hvordan man skal følge det), men flink med lavkarbo, det er jeg. I følge bmi ( som etter min mening er noe forbanna tull)er jeg overvektig fremdeles, men som jeg ser det har jeg bare noen pyntekilo igjen. Jeg skal da ikke bli noen modell, bare ha en kropp som ikke er for tung å bære på. Så det blir vel en strengere periode når Rigaturen er over og deretter nå julen er over. For å ta av det som kommer på, ved disse to anledningene.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 12:31   #2314
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Høres ut som en avslappet og fornuftig holdning, Streber Er helt enig i at BMI er noe forbanna tull, spesielt fordi den ikke tar hensyn til beinbygning. Når jeg er ferdig slanket, er jeg fortsatt overvektig ifølge BMI. Jeg sier meg fornøyd når jeg har nådd en vekt jeg trives med, uavhengig av dette tullete måleinstrumentet som BMI er...

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 12:39   #2315
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Høres ut som en avslappet og fornuftig holdning, Streber Er helt enig i at BMI er noe forbanna tull, spesielt fordi den ikke tar hensyn til beinbygning. Når jeg er ferdig slanket, er jeg fortsatt overvektig ifølge BMI. Jeg sier meg fornøyd når jeg har nådd en vekt jeg trives med, uavhengig av dette tullete måleinstrumentet som BMI er...

Godt å høre flere er enig i det, om jeg skal gjøre som bmi sier vil jeg være veldig tynn, jeg har ikke veid 65 kg det siden i 99, da var det bare for å komme lengst mulig ned før planlagt graviditet, jeg visste jo at det kom på noe voldsomt da.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 12:56   #2316
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg vil helst ikke under 70 kg. Veide 66 kg etter siste fødsel for 11 år siden, men jeg trivdes ikke der. Har grov benbygning, noe som førte til at kinnbena ble altfor synlig og fikk meg til å se innhult ut. Vil ikke tilbake dit. Anser trivselvekten min for å ligge på 72 kilo, så jeg skal dit, men ikke lenger

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 13:55   #2317
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Samme her, 70 har vært målet hele tiden. Hoppet mellom 70-73 og ned igjen i mange år og trivdes bra. Helt til betennelser i kroppen våren 2008-kastet 19 kilo på iløpet av 1/2 år, på det samme strenge kostholdet jeg så greit hadde holdt vekten på før(ingers rugbrød-visste ikke om lavkarbo da). Fikk det bedre i kroppen etter omlegging til lavkarbo høsten 09, men måtte ha hjelp av ED for å få ned vekten.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 09:04   #2318
Kozemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Her har vekte stått helt stille.... Har gjort i en uke.... og i går gikk jeg over på fase 2...

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:33   #2319
Simba1
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 66
Simba1 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Kozemor: Her også står det stille innimellom.....men så løsner det og vekten går ned med 1-1.5 kilo på et par dager.....og hvis jeg tenker meg om, så er det stort sett to ganger i mnd det skjer.....før mens og før eggløsning, så da er det om og gjøre for meg å ikke miste motet

Så det er bare å smøre seg med litt tålmodighet. Det skjedde jo med deg for en stund siden også, så etter noen dager hadde du gått ned 3 kilo?

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 17:01   #2320
Kozemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Du har rett Simba!

Men etter snart 5 uker så har jeg et totalt vekttap på 5 kilo... hopper mellom 98 og 100 kg.... Men blodsukkeret er kjempe bra da! Så det er jo noe som fungerer

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 23:16   #2321
Simba1
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 66
Simba1 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har de siste to årene mistet motet og gått på en kjempesprekk hver gang vekten har stått stille. Men etter jeg startet Ed, så har tankene mine rundt mat, vekt og slanking begynt å forandre seg.....jippi....jeg stod stille i 10 dager og det var så som så med motivasjonen. Men av en eller annen grunn, så holdt motet seg på topp, for jeg visste at det er nesten umulig å ikke gå ned på denne kuren med sånt kaloriunderskudd og karbounderskudd. Og plutselig løsnet det Tenk hvis du om noen få dager har gått ned 3 kilo som forrige gang? Da er det ikke 5 men 8 kilo på 5 uker

Jeg veier meg hver dag nå, ikke fordi jeg tviler på at vekten går ned, men fordi jeg vil sammenligne datoene og vekten med syklusen min noen mnd for å forstå kroppen min bedre. På den måten sprekker jeg gjerne ikke så lett de gangene det står stille når jeg går over på vanlig lavkarbo.

Mannfolk bør prise seg lykkelig av å slippe dette tullet, for i tillegg til at vekten vår står stille...eller helst GÅR opp....1-2 ganger i mnd, så har vi gjerne søtsug og blir sur og grinete på toppen Vekten fra dag til dag, eller uke til uke, er et resultat av flere prosesser i kroppen og er ikke en fasit på hvordan det står til med fettforbrenningenDu slanket ikke vekk 3 kilo fett over natten forrige gang, så det er grunn nok til ikke å stole på vekten. Stol på at det virker du, og "kos" deg med maten.....vit at du er på rett vei

Jeg heier fremdeles masse på deg

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat
Gammel 02-12-11, 20:21   #2322
Kozemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk Simba, og nei jeg VET at man ikke går ned 3 kilo over natten på fett... er redd de 5 kiloene er vann alt... Men men... Synes det er vanskeligere å holde dietten nå når jeg er i fase 2 og kan bytte ut et måltid... og spørs om ikke litt for mange måltider blir byttet ut med egg... Salater med egg eller eggerøre... Ikke hver dag, men ikke langt unna... Men er nok et eller annet i kroppen som bremser meg... så dette er noe jeg og legen må finne ut av...

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:56   #2323
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Har hatt min første sprekk...... Var nok ikke den verste sprekken man kan ha, men likevel fryktelig irriterende. Kjøpte noe lavkarbosjokolade på helsekosten som skulle gjemmes til jul. Men så fant jeg jo ut at jeg kunne smake et par biter ettersom det tross alt er både lørdag og advent. Skulle bare ta to biter.. Plutselig hadde jeg spist opp alle 11 bitene, gitt Dermed ble det bare 4 ED-måltider på meg i dag i et tappert forsøk på å rette opp noe av feilen. Var heldigvis såkalt "sukkerfri" sjokolade, men det er jo karber i den også. Det meste var riktignok sukkeralkoholer, men likevel.. Magen min likte det uansett ikke, den blir mer og mer kranglete utover kvelden.

Jaja, ny dag i morgen og ingen flere sprekker før den planlagte lavkarbosprekken i jula! Vil jo helst gå ned en 2-3 kilo før det. Har blitt litt slapp med vanndrikkingen, så skal skjerpe meg der også fra i morgen av. Uansett er det 11 kilo ned og 16 cm rundt magen på 2 mnd, og jeg er kjempefornøyd med det

__________________




Sist redigert av Lille34 : 04-12-11 kl 10:42.
Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 23:34   #2324
Simba1
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 66
Simba1 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Kozemor: Håper dere finner ut av det og at det ordner seg fort....eller at det løsner av seg selv. Masse lykke til

Lille: Gratulerer med resultatet!! Du er ikke den eneste som har sprukket Jeg skulle lage noe lavkarbokaker til jul i dag, og det ble LITT for mye smaking både på røre og sjokoladetrekk........Tror jeg må gjemme resten i skapet til min mor frem til jul, ellers er jeg redd for at resten også forsvinner i en kjempesprekk.....for lavkarbo-godt er nammenam!! Frister ikke veldig med grønnsaksuppe når det ligger kokosmakroner, troikakonfekt og kokosboller(skumboller) på kjøkkenbenken

Men jeg må si at når man erstatter sukkeret i kaker osv, så blir man mye fortere forsynt enn når det er sukker i....og det er jo en fin ting

Blir iallefall ikke bakt noe mer her i gården før julehelgen!

Simba1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED fase1 Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 09:30   #2325
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Har hatt min første sprekk...... Var nok ikke den verste sprekken man kan ha, men likevel fryktelig irriterende. Kjøpte noe lavkarbosjokolade på helsekosten som skulle gjemmes til jul. Men så fant jeg jo ut at jeg kunne smake et par biter ettersom det tross alt er både lørdag og advent. Skulle bare ta to biter.. Plutselig hadde jeg spist opp alle 11 bitene, gitt Dermed ble det bare 4 ED-måltider på meg i dag i et tappert forsøk på å rette opp noe av feilen. Var heldigvis såkalt "sukkerfri" sjokolade, men det er jo karber i den også. Det meste var riktignok sukkeralkoholer, men likevel.. Magen min likte det uansett ikke, den blir mer og mer kranglete utover kvelden.

Jaja, ny dag i morgen og ingen flere sprekker før den planlagte lavkarbosprekken i jula! Vil jo helst gå ned en 2-3 kilo før det. Har blitt litt slapp med vanndrikkingen, så skal skjerpe meg der også fra i morgen av. Uansett er det 11 kilo ned og 16 sm rundt magen på 2 mnd, og jeg er kjempefornøyd med det

Å jammen herlighet......da har jeg sprukket mange ganger;-)...syns ikke det der var det verste:-)

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no