Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-12, 13:12   #2351
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei hei alle sammen! Jeg er ny her og kan presentere meg selv. Jeg er 34 år og fikk baby i sommer. Han ammer litt fortsatt men blir snart 6 måneder så han får vanlig mat nå, og jeg kan endelig begynne å ta av babykiloene pluss det jeg hadde før jeg ble gravid.... Skal gifte meg til sommeren og vil gjerne ha en brudekjole i str 42! Dvs jeg må ned en 30-35 kg på et halvt år, og satser derfor på eurodietten. Har første legetime i morgen og starter for fullt den 16.januar. Har så vidt begynt å trene litt, ikke så lett å finne tid til det med en baby i hus.... Gleder meg til å komme i gang og er supermotivert! Er så lei av å være for stor for størrelse 46 (må jo på spesialbutikker eller i fettavdelingen på h&m osv for å finne passende klær, de har ikke så mye spennende der akkurat....) og er lei av å dulte borti ting når jeg går forbi fordi jeg er for tjukk.....

Krysser fingrene for at dette funker for meg, og at det ikke blir aaaaaltfor hardt og krevende! (mistet 10 kg på LCHF før jeg ble gravid, på ca 5 måneder, så vet lavkarbo funker for meg, må bare jobbe enda hardere denne gangen!)

Regner med jeg kommer til å ha en haug med spørsmål og at jeg kommer til å slite med motivasjonen, og da er det godt å ha et slikt forum å komme til. Så, vi skrives om et par uker!

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:16   #2352
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Mailin, velkommen hit.
Selv har jeg gått ned 36 kg med ED, så jeg vet det virker.
Ønsker deg lykke til på ferden

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:24   #2353
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen og lykke til!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 13:54   #2354
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Hei Mailin, velkommen hit.
Selv har jeg gått ned 36 kg med ED, så jeg vet det virker.
Ønsker deg lykke til på ferden

Tusen takk! Oi, det var mye! Hvor lang tid har du brukt? Og var du stor fra før av?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Velkommen og lykke til!

Tusen takk! :-)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 17:07   #2355
Kozemor
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 96
Kozemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Mailin og velkommen hit!

Her har jeg hatt telefontime med legen igjen, og vi ble enige om at jeg skal gå for vanlig ketose kost i stedetfor ED fordi resultatene er så minimale. 5 kg på 8 uker er det ikke verdt med tanke på økonomien.

Vi tror at det er alt for høye insulinverdier i kroppen, og noen infeksjoner som gjør at kiloene klamrer seg fast, så jeg må konsentrere meg om å få ned insulinnivået og får ut infeksjonen før jeg kan begynne å tenke på vekta.

Jeg ønsker dere alle lykke til videre på ED og håper dere får bedre resultater enn meg!

Kozemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravagansa Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:42   #2356
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Kozemor, her.

Hei Mailin og velkommen hit!

Her har jeg hatt telefontime med legen igjen, og vi ble enige om at jeg skal gå for vanlig ketose kost i stedetfor ED fordi resultatene er så minimale. 5 kg på 8 uker er det ikke verdt med tanke på økonomien.

Vi tror at det er alt for høye insulinverdier i kroppen, og noen infeksjoner som gjør at kiloene klamrer seg fast, så jeg må konsentrere meg om å få ned insulinnivået og får ut infeksjonen før jeg kan begynne å tenke på vekta.

Jeg ønsker dere alle lykke til videre på ED og håper dere får bedre resultater enn meg!

Synd ED ikke har fungert for deg. Håper du får orden på både insulin og infeksjoner, og at ketose fungerer for deg framover Lykke til videre!

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 18:51   #2357
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Tusen takk! Oi, det var mye! Hvor lang tid har du brukt? Og var du stor fra før av?

Tusen takk! :-)

Jeg var vel det en kan kalle kjempestor - 122 kg og 160 cm lang.
Bruke 4 mnd på de første 20 kg, deretter 6 mnd på de neste 10 (ble litt slappere med dietten gitt)
Har fortsatt en del å ta av, men gikk rett og slett lei produktene så nå er jeg over på Atkins og ren mat.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:43   #2358
Elmira86
Medlem
 
Elmira86 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 37
Innlegg: 114
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Er også ny på eurodietten, går i morgen inn i min andre uke i fase 1.

Er ei jente på 25 år, veide 98,9 kg, og er 165 høy.
Jeg er samboer med en super mann, som desverre fortsetter sin daglige brød/ris/sukker kost mens jeg begynner på Eurodiett.

Det er med blandede følelser jeg har opplevd den første uken. Jeg har tidligere hatt suksess med ketogen kost, men gikk opp igjen alt jeg hadde og mer til.
Begynner nå på eurodietten i samsvar med lege, for å prøve å få det til å virkelig bli en livstilsendring. Fått påvist insulinresistens så meste av fettet mitt er rundt magen.

Så langt har jeg funnet ut at jeg iallefall IKKE liker potetsuppen, og ikke er så veldig begeistret for kyllingsuppen og risottoen heller, og jeg har også funnet ut at jeg har bestillt altfor lite pasta. Sliter også med hvordan jeg skal tilberede de stakkarslige grønnsakene jeg har bestillt. Mottar tips med stor takk!!

__________________
Min journal


Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 10:48   #2359
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Hva mener du med grønnsakene du har bestilt?Får du levert grønnsaker?

OG velkommen ja!! Liker nesten ingen produkter jeg. Men bruker de få jeg liker. Dessuten blir alle produktene bedre med krydder, eller kanel/sukrin om du vil ha pannekaken søtere feks. Lykke til

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 10:49   #2360
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Har ikke vært her inne særlig mye i det siste, men nå er det ...
På'n igjen ... I dag skal jeg til kostholdsveileder hos Fedon igjen, for å gå på en ny runde med fase to. Har gått opp drøyt to kilo i jula, ikke så overraskende - men det er likevel litt skuffende. Egentlig har jeg lyst til å ta en uke i fase en (eller kanskje bare tre, fire dager for å komme i ketose???)= bare for å kickstarte skikkelig, skal prøve å overtale henne. Men jeg er visst ikke tung nok til det lenger ...Hva er grensa egentlig?
Mitt mål er 75 kilo, i dag var fasiten på vekta 82. Men om jeg går ned fem kilo på denne runden skal jeg være fornøyd.

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 18:15   #2361
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja, da er det bestilt produkter til to uker i fase en og deretter seks uker i fase to! Kan ikke akkurat si jeg gleder meg, men er motivert. Fy søren så dyre de produktene er!
SKal på en jobbreise onsdag hele dagen, tipper det braker løs med fase en fra torsdag av.
Tre kilo reint fett akkumulert i desember og starten av januar er første delmål ... I kveld, spinning på Elixia ;-)

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 21:35   #2362
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Da har jeg vært hos legen, som sa at jeg ikke fikk begynne på fase 1 pga jeg ammer litt fortsatt. Bare om morgenen men likevel.... Så jeg begynner på fase 2. Det går vel greit det også, håper det renner av! Starter neste mandag, har bestilt startpakken nå. Håper jeg liker en del av produktene jaffal! (skulle egentlig fått smake hos sykepleieren som målte meg, men pga tull med blodprøvene mine fikk jeg ikke det.... typisk!)
Ellers, så har jeg i overkant av 54 kg muskler, det får være bra! (men har rundt 54 kg fett også da...)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 22:58   #2363
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg skal på time hos min kursveileder i morgen. Litt spent siden de to siste dagene ikke har vært optimale i matveien, i tillegg til at vekta mi har gått tom for batteri Jeg har ikke flere ED-måltider igjen hjemme (ikke noen jeg liker ihvertfall) og får ikke bestilt før om noen dager. Spiser et par atkinsbarer pr dag, i tillegg til vanlig lavkarbo, og håper jeg det skal gå greit. Det bør det jo så lenge jeg ikke går utav ketose. Var for sliten til å lage meg kylling og grønnsaker til middag i dag, så jeg tok et stykke av min mors hjemmelagde pizza. Deigen var av hvetemel, men kjøttdeigen og osten var jo lavkarbo. Redd melet skal føre til vannansamling før jeg skal på vekta i morgen, men det gjenstår å se...

Lykke til dere som er i startfasen

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 23:08   #2364
Elmira86
Medlem
 
Elmira86 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 37
Innlegg: 114
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Hva mener du med grønnsakene du har bestilt?Får du levert grønnsaker?

Huff, jeg mente kjøpt, gikk i ketosesurr da jeg skrev sikkert, hehe.
Jeg fikk lov å bruke litt kjøtt dersom det ble krise, men sålangt har det vært "krise" hver dag. Det er nok ikke særlig bra... skal slutte med det nå tror jeg ellers er det vel ingen ekte fase 1. Håper virkelig ikke jeg må leve lenge på disse produktene. Men er fast bestemt på at nå må det skje noe.

Motivasjon mottas med takk, og som tidligere nevnt; tips til tilberedning av grønnsaker!

__________________
Min journal


Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 23:19   #2365
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

aaa, SÅNN ja
Grønnsakstips:
*champinong og litt hakket løk surret i smør,salt og pepper evnt hvitløkskrydder på.
*blomkål og/eller brokkoli-kokes ca 10 min, moses med stavmikser, ha oppi en god slump smør +mye pepper og endel salt
*Rosenkål, kokes noen min først(lov å spise litt av det) surr så på svak varme i smør.
*asparges surret på svak varme i smør, med salt og pepper.
*isbergsalat, paprika, tomat og agurk, med marinert ost (tine og jarlsberg)helt over og bandet inn. Her kan du med fordel kun bruke marinaden, da ost er litt fy fy i starten. (der har jeg syndet litt)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 23:41   #2366
Elmira86
Medlem
 
Elmira86 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 37
Innlegg: 114
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Har jeg lov å bruke smør i fase 1? Da er livet mitt reddet!!!

__________________
Min journal


Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 06:18   #2367
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Har fått streng beskjed om IKKE å glemme fettet jeg hvertfallav legen i Bergen, Fedon LindbergklinikkenMye kcal i fett, så mengder behøver man ikke bruke akkurat,men kroppen trenger fett å forbrenne av, pga at den får lite karbohydrater. Jeg er jo ingen suksehistorie vektmessig sett jeg da, men er noen kilo lettere etter halvannet år og blodprøvene er ganske så fantastiske, så noe har jeg gjort rettHelst bruke svak varme når maten tilberedes sier legen også. har du tid er ovnsteking best-men det blir vel mer aktuelt i fase 2.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 10:50   #2368
Elmira86
Medlem
 
Elmira86 sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Alder: 37
Innlegg: 114
Elmira86 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

slenger man bare en haug av grønnsaker inn i en ildfast form eller?

Jeg har ikke fått noe beskjed om dette smøret jeg. Får kanskje gå til innkjøp

__________________
Min journal


Elmira86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fra 02.01.2012. Over til lavkarbo etterhvert Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 18:06   #2369
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Tenkte på kjøttesteking i ovn. Grønnsakene tilbereder jeg oftest slik jeg beskriver det i innlegget over

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 20:14   #2370
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg pleier å kutte squash, grønn paprika, blomkål, noe tomat, rødparika, løk og hvitløk og helle alt i en ildfastform. Heller over litt kaldpresset olje og krydrer med paprika, salt, pepper og hvitløkskrydder og steker i ovnen på 225 grader i en halvtimes tid. Så godt atte'

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 12:04   #2371
gobli
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3
gobli er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg er med. Gikk ned 17 kilo på ed for tre år siden, men kiloene begynner å snike seg på. Så idag!!!! skal jeg begynne. Eller i morra? Eller mandag?
HJelpes - jo! Det blir idag. Det blir idag. Jeg skal!

gobli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 13:44   #2372
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 08:43   #2373
Mailin
Medlem
 
Mailin sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 139
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Nå har jeg begynt! Måtte slutte å amme uansett, så jeg fikk likvel begynne i fase 1. Er gjennom første dagen, og syntes det gikk helt greit. Må jo prøve alle produktene i startpakken, så er spent på dagens måltider. Liker baren som jeg spiste i går, pluss frokosten min i morges (cerial) og soyanøttene var ikke så verst heller. Nei, dette skal nok gå så bra atte!! :-) (800 mindre enn i går morges, går rette veien ja!)

__________________



Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 10:42   #2374
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 17:17   #2375
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til alle startere!

Jeg har en ufrivillig ED-pause i påvente av penger inn på kontoen.... Holder meg til lavkarbo så godt jeg kan, men er litt redd for at knekkebrødene jeg spiser skal ødelegge litt for meg. Er 5 karber pr skive. Blir 2-3 kornmåltider pr dag, og da blir det jo litt karber... Har smør og hvitost på, så jeg berger unna karbene der. Er i fase 3, så det er kanskje ikke så ille, men korn skal vel egentlig ikke inn før i fase 2 og da \en gang pr dag, så "feil" blir det jo uansett. Men jeg tenker at dette er en livsstilendring, og det vil jo alltid kommer perioder hvor jeg ikke spiser optimalt. Får penger inn på konto senest fredag, og ser VELDIG fram til å spise ED igjen. Savner barer og kjeks for variasjon, i tillegg til at jeg trenger enkle alternativer når jeg er syk

Blir litt lavkarbo-kos i helga. Skal feire bursdag med ostekake, hjemmelagde fløtekarameller og sjokolade - namnam

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no