Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-12, 11:28   #14051
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Runegutt: What? Hvorfor vet ikke mannen min om dette?

Sannsynligvis fordi min kones mann er flinkere, penere og myyyyye snillere

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 22-04-12, 11:35   #14052
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ad block plus, er som navnet sier et lite tillegg til firefox som blokkerer reklame.

Programmet/tillegget er helt gratis, og finnes her: http://adblockplus.org/en/


Etter å ha innstallert Ad block, må man abbonere på et filter. Jeg bruker EasyList.

Ulemper med Ad block:
Endel steder som f.eks hotels.com blir blokkert så rent for meget.
Det er da bare å fjerne blokkeringa av akkurat den nettadressen.
Man har et ikon nede til venstre på skjermen når man bruker ad block, så det er enkelt å lette på restriksjonene til enkelte sider.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 22-04-12, 11:47   #14053
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ad block har jeg brukt i mange år. Det er helt enkelt genialt! Å lese nettaviser ble en helt ny opplevelse, for ikke å snakke om å slippe de tidvis underlige google-annonsene her og der ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 22-04-12, 12:57   #14054
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg får i alle fall både vond og løs mage av Ricola-drops...

Var ganske stor forskjell på søtningsstoffene i de gule vanlige og den røde pakken jeg fant da.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 22-04-12, 14:53   #14055
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

I hvilken grad påvirker isomalt blodsukkeret?

Fant Ricola Tranbær søtet med isomalt, aspartam og acesulfam-k i butikken i dag.

http://lowcarbdiets.about.com/od/wha...aralcohols.htm

Isomalt har en søtningsgrad på 55% og en GI på 9. Så den påvirker blodsukkeret lite.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 22-04-12, 17:07   #14056
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen med MYE mage og valker som har prøvd denne her, og kan si om den hjelper eller ikke? Vet liksom ikke om jeg skal presse alt nedover og inn, eller dytte alt oppover. Vanlige lave panty dekker ikke magen, men lager tvert i mot en enstra valk, og fungerer ikke. Burde dekket helt opp under brystene. Og hvor er åpningen i denne?

http://www.onestopplus.no/products/b...324340448.aspx

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 22-04-12, 18:31   #14057
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen med MYE mage og valker som har prøvd denne her, og kan si om den hjelper eller ikke? Vet liksom ikke om jeg skal presse alt nedover og inn, eller dytte alt oppover. Vanlige lave panty dekker ikke magen, men lager tvert i mot en enstra valk, og fungerer ikke. Burde dekket helt opp under brystene. Og hvor er åpningen i denne?

http://www.onestopplus.no/products/b...324340448.aspx

jeg har ikke prøvd nøyaktig den der, men noe lignende, og synes det fungerer ok man blir jo ikke automagisk slank og bedårende, men man får glatta ut litt. om den er lik den jeg prøvde, så er det ingen "åpning", det er som om du trær på deg en j*vla trang nattkjole dra den over huet

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 22-04-12, 21:29   #14058
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg har ikke prøvd nøyaktig den der, men noe lignende, og synes det fungerer ok man blir jo ikke automagisk slank og bedårende, men man får glatta ut litt. om den er lik den jeg prøvde, så er det ingen "åpning", det er som om du trær på deg en j*vla trang nattkjole dra den over huet

Eg har også prøvd ein som likna, som ein innmari trang nattkjole med spiler i bh-delen. Ein blir ganske "stram i fisken" i alle fall, veldig greit å sleppe knapping i skrittet. Eg prøvde ein slik body ein gong, eg heldt på å få hetta då eg skulle på do!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-04-12, 00:14   #14059
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hehe sikkert greit det ikke er knepping da.

Men hvordan blir det å ha på seg noe slikt i syden tror dere hvor det er varmt og klamt og man blir svett?

Og hvordan velger man størrelse? Den størrelsen man bruker i klær, eller mindre for å holde inne?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 23-04-12, 00:36   #14060
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.


Men hvordan blir det å ha på seg noe slikt i syden tror dere hvor det er varmt og klamt og man blir svett?

Ja!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-04-12, 08:04   #14061
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om Nivea sine kremer er tilsatt noe "skummelt" ?

Kjøpte dag- og nattkrem for kort tid siden og oppdaget i helgen at huden på kinnene føles rar. Å ta på dem er som når man har hatt bedøvelse hos tannlegen, og den holder på å gå ut.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 23-04-12, 08:09   #14062
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Noen som vet om Nivea sine kremer er tilsatt noe "skummelt" ?

Kjøpte dag- og nattkrem for kort tid siden og oppdaget i helgen at huden på kinnene føles rar. Å ta på dem er som når man har hatt bedøvelse hos tannlegen, og den holder på å gå ut.

Mange Nivea-produkter har noe skummelt i seg. Du kan slå opp navnet på den aktuelle kremen på hormonsjekk og se hva du finner. (Mener jeg har samme erfaring med Nivea-kremer, forresten, blir tett og varm av dem.)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 23-04-12, 08:22   #14063
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk skal du ha!

edit: ble rødt varsel på begge to.. da kjøper jeg noen andre i dag.


Sist redigert av Lava : 23-04-12 kl 08:28.
Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 23-04-12, 08:24   #14064
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

hehe sikkert greit det ikke er knepping da.

Ja, knepping er mykje bal, slik som er som kjole fungerer greit.

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Men hvordan blir det å ha på seg noe slikt i syden tror dere hvor det er varmt og klamt og man blir svett?

Eg veit berre at eg var rimeleg varm i ein barnedåp i påska i ein slik ein, i syden hadde eg ikkje ville prøvd ein gong. I syden hadde eg uansett latt hemningar fare og kjøpt badetøy som passa bra i staden.

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Og hvordan velger man størrelse? Den størrelsen man bruker i klær, eller mindre for å holde inne?

Har inga aning, eg prøvde/brukte ein som allereie var innkjøpt av nokon annan...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-04-12, 08:30   #14065
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Frisørdama er sur fremdeles! Dette begynner bli patetisk. Eller?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-04-12, 08:33   #14066
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

hehe sikkert greit det ikke er knepping da.

Men hvordan blir det å ha på seg noe slikt i syden tror dere hvor det er varmt og klamt og man blir svett?

Og hvordan velger man størrelse? Den størrelsen man bruker i klær, eller mindre for å holde inne?


Tror du skal holde deg til klesstørrelsen din. De er jo laget stramme for å holde ting på plass, så det skulle bli riktig.
Jeg har ikke prøvd kjole, men har vært veldig fornøyd med body. Da bestilte jeg etter bh-størrelsen min, det var ikke andre typer størrelser å velge mellom
Og ja, de er mye varmere enn vanlig todelt undertøy. Kan se for meg at det blir veldig varmt og svett i syden.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 23-04-12, 08:34   #14067
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Frisørdama er sur fremdeles! Dette begynner bli patetisk. Eller?

Ha ha ha, hu er jo sur bare for det hu veit at du har rett. Patetisk er rette ordet ja

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 23-04-12, 12:30   #14068
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja jeg ser for meg at det kan bli klamt og varmt. Føler meg bare så lite vel der nede, når man pynter seg om kvelden og skal ut og spise. Valker her og der, hehe. Jeg blir så varm og klam at jeg hadde kanskje blitt stående på toalettet og ikke fått boddyen på plass etter toalettbesøk. For der er det etter min erfaring ikke aircondition, og veeeeeldig varmt. Får tenke litt på det, kan jo sende tilbake hvis jeg føler den ikke passer og er tungvint å få på.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 23-04-12, 12:34   #14069
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde på meg en sånn i et bryllup en gang. Etter middagen måtte jeg ta den av, klarte ikke puste lengre, hehe... Og så ble jeg veldig varm!! Ps, tror ikke det går an å bruke den i syden nei, da kan det lett bli som buksa til Ross fra Friends.... Husker du den?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 23-04-12, 12:38   #14070
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hehe nei det har jeg ikke fått med meg .

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 23-04-12, 12:54   #14071
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Frisørdama er sur fremdeles! Dette begynner bli patetisk. Eller?

Hahaha! Really?! Hun dama fortjener nesten sin egen tråd altså, jeg ler jo høyt her

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-04-12, 20:10   #14072
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Så tilbake til:
Hvorfor blir noen mer "full" av rødvin enn av hvitvin.

Du blir like full av like mengder alkohol over lik tidsperiode.'
MEN, Rødvin innholder en hel del andre stoffer som kroppen din kan reagere på.
Kjøper du industrielt fremstilt rødvin, kan den f.eks innholde endel Glykol (kjøleveske til bil) samt andre direkte utrivelige tilsettinger.
Fuselinnholdet i rødvin er også generelt høyere enn i hvitvin.
Så får vi variabelen med i hvilken setting drikker man rød eller hvit vin.
Drikker man like raskt?
Spiser man mer eller mindre ved siden av?
osv. osv.
Ganske komplisert dette, og vil kreve en hel del forskning for å kartlegge en persons opplevelser rundt rød/hvitvin.

MEN, det som avgjør hvor full du blir, er hvor lite blod du har i alkoholomløpet ditt.
Å ta utgangspunkt i hvor mange liter av aktuelle veske du har inntatt, og dermed tenke at likt inntak i liter burde gi lik rus, er like feil som å påstå at når kroppen din kan slankes med å senke kaloriinntaket, og øke mosjonsmengden.
Termodynamikkens lover gjelder for oss også, men den gjelder bare på cellenivå.

Rune


Jeg har oppdaget at jeg blir skitdårlig av samlebåndsrødvin. Skitdårlig ala forgiftet. Nå har jeg heldigvis i lang tid kjøpt viner som jeg har fått garanti på skal være økologiske og IKKE samlebånd, men kjøper jeg en dunk med vin som smaker likt år etter år (ikke samme dunken da, men samme merket), ja da er jeg garantert å bli syk.

Kort fattet.... Jeg er IKKE blitt særlig økologisk av meg når det gjelder mat, men når det gjelder vin.

HER står litt om vin...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-04-12, 20:54   #14073
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har erfaring med bodylotion med selvbruning, og har noen å anbefale?

Er redd for å bli oransje med vanlig selvbruning, men slik bodylotion tror jeg er bedre.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 23-04-12, 20:57   #14074
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen som har erfaring med bodylotion med selvbruning, og har noen å anbefale?

Er redd for å bli oransje med vanlig selvbruning, men slik bodylotion tror jeg er bedre.

Det har jeg prøvd bare en gang. Da brukte jeg Nivea sin og fargen ble veldig bra.
Men jeg tåler dessverre veldig dårlig div kremer, så måtte kutte det ut.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 23-04-12, 20:57   #14075
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen som har erfaring med bodylotion med selvbruning, og har noen å anbefale?

Er redd for å bli oransje med vanlig selvbruning, men slik bodylotion tror jeg er bedre.

Jeg blir oransje uansett, jeg Har måttet innfinne meg med å være bleik

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no