Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-10, 14:48   #1526
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det som er litt praktisk er at gårdseier (ikke han jeg har nevnt det før, det er nemlig to huseiere, på en måte, eller han jeg nevnte det for er nevøen til gårdseier, og mer sånn vaktmester-ish, detaljer ... ) er rørlegger! Så da burde han jo kunne fikse det, vil jeg tro.
Jeg spurte han jeg delte leilighet med der jeg bodde før jeg fløtta om han kunne sjekke varmtvannstanken. Den var også åtti. Og han dusja lenge om morran, og jeg kunne dusje to ganger etter det (før og etter hårkur ) og da begynte det kanskje så vidt å bli litt lunkent tredje gangen. Så noe er galt her.
Ikke sikkert de gidder å bytte ut dusjhodet, da. Så jeg får vel lete rundt selv. Irriterende med den løsningen de har her når det er flotte sparedusjhoder til under to hundre kr på Clas O. ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-03-10, 15:00   #1527
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Takk! Men ... Det står i den siste linken din at åtti liter passer til to til tre personer ...! Skal de tre personene dusje samtidig da, eller?

Nei de skal ikke dusje... de skal bo i den!

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 08-03-10, 15:01   #1528
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

Nei de skal ikke dusje... de skal bo i den!

Hahaha!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 08-03-10, 20:09   #1529
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har 60 liters varmtvannstank på hytta, og den rekker uten problemer til både to dusjer uten sparedusj og oppvasken etter gårsdagens middag på morgenen. Så her er det noe muffins ja

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-03-10, 23:24   #1530
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Jeg har 60 liters varmtvannstank på hytta, og den rekker uten problemer til både to dusjer uten sparedusj og oppvasken etter gårsdagens middag på morgenen. Så her er det noe muffins ja

Dette er veldig betryggende å høre, altså. Jeg må nok ta en telefon til huseier rimelig snart!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 09-03-10, 10:08   #1531
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvorfor noen, voksne oppegående mennesker på over 30 år, som tror at det funker å gå ned i vekt med å spise bare anannas og jordbær?
Og skryter på facebook over å ha gått ned 3,5 kilo på en uke. Faller det de ikke inn at det er vann og (bokstavligtalt) dritt? Og så lurer de på hvorfor de går opp igjen rett etterpå. Og så en mnd senere er det "ny" greie de holder på med... og sånn fortsetter runddansen..
Denne personen har til og med to veldig overvektige venner som har faktisk gått ned masse på lavkarbo, ( i kombinasjon med operasjon.)
Tror person nummer 1 at kroppen dens fungerer såå annerledes fordi hun bare veier 20 kilo i pluss og ikke 50++ som venninnene???

Ok, var deilig å få ut den frustrasjonen.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Gammel 09-03-10, 10:28   #1532
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vel... Det er eit godt spørsmål! Nokon trur jo på mirakel
Svigermor har tatt gastric bypass forresten, og er opp i under over at eg greier å gå ned i vekt sjølv (sjølv om det no går tregt!). Eg har prøvd å forklare henne dette med lavkarbo, men ho seier sjølv at nei, det hadde ho AAAALDRI klart. Ho seier ho har prøvd å slanke seg igjen og igjen, og så går ho ned 2 kg og så går ho opp igjen... Jaha, tenker jo eg. Kor i dette bildet passar då den digre tiramisuen ho greidde å få i seg heilt aleine? Og alle rosinbollane? Ein må jo PRØVE før ein gir opp! Argh... Men no er dama halvert i forhold til kva ho var før operasjon, og har fått eit nytt liv, så det er jo bra. (Og no har ho byrja å trene!) Men trur du ho vil høyre om lavkarbo? Nei... "Men det er bra det fungerer for dykk" . Jatakk, det er vi også glade for.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-03-10, 22:15   #1533
dimetrodon
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 7
dimetrodon er på en erverdig vei
Exclamation

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som kan gi meg et svar på hva slags karbohydrater man kan spise, som f,eks sukkeralkoholer. Har funnet en melmiks fra finex med 76 g karbohydrater, men 0 g sukkerarter, men det står ikke hva resten er. Er det noen som kan hjelpe??? Har noen noe erfaringer med finex??

dimetrodon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 09-03-10, 22:40   #1534
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dersom noen har noen klinikker de vil spesielt anbefale her i Oslo, så kom med dem!

Ligg unna Fornebuklinikken hvertfall, hvis den fortsatt eksisterer Veninna mi med hang til operasjoner måtte fikse nesa 2 ganger etter å ha vært der...

Stemmer det at man ikke får resept på vanndrivende av legen med mindre man har gått lenge på blodtrykksmedisin først??

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-03-10, 22:47   #1535
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av carisma, her.

ligg unna fornebuklinikken hvertfall, hvis den fortsatt eksisterer Veninna mi med hang til operasjoner måtte fikse nesa 2 ganger etter å ha vært der...

Stemmer det at man ikke får resept på vanndrivende av legen med mindre man har gått lenge på blodtrykksmedisin først??


nope!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 09-03-10, 22:48   #1536
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ligg unna Fornebuklinikken hvertfall, hvis den fortsatt eksisterer Veninna mi med hang til operasjoner måtte fikse nesa 2 ganger etter å ha vært der...

Stemmer det at man ikke får resept på vanndrivende av legen med mindre man har gått lenge på blodtrykksmedisin først??


Du?? hvis noen har hang til operasjon så nyter det ikke uansett hvor flink operatøren er...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 09-03-10, 22:52   #1537
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du?? hvis noen har hang til operasjon så nyter det ikke uansett hvor flink operatøren er...

Nei, det er så, men dette var en av de første hun tok. Plutselig satt nesa nesten på tvers! Så klagde hun og de skulle fikse det, men det skjedde igjen. Andre gang fikk hun det fikset et annet sted, siden han som gjorde det hadde fått flere klager mot seg i mellomtida.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-03-10, 22:53   #1538
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

nope!

Nei, var det jeg trodde også! Men gadd ikke krangle på det, får sjekke med fastlegen min hva han mener... Men gidder ikke gåt il han før over påske.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-03-10, 22:53   #1539
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av dimetrodon, her.

Er det noen som kan gi meg et svar på hva slags karbohydrater man kan spise, som f,eks sukkeralkoholer. Har funnet en melmiks fra finex med 76 g karbohydrater, men 0 g sukkerarter, men det står ikke hva resten er. Er det noen som kan hjelpe??? Har noen noe erfaringer med finex??

I en MELblanding, så vil jeg glatt gå ut ifra at de 76g med karbohydrater er av den sorten jeg ikke vil ha i meg. Da spiller det egentlig liten rolle hvor de kommer fra..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 09-03-10, 22:57   #1540
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer litt på hva som er greia med 16-måneders kalendre? Jeg driver og leter litt rundt etter en fin vintage-kalender på ebay, og ser at det er opp til flere fra statene som har nettopp seksten måneder, uten at det forklares øvrig. What't up with that?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 09-03-10, 23:34   #1541
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

M.Jackson har (hadde?) en "16 month calender". Jeg vet ikke om det er en CD eller hva.. Kommer opp når man googler..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 09-03-10, 23:36   #1542
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ligg unna Fornebuklinikken hvertfall, hvis den fortsatt eksisterer Veninna mi med hang til operasjoner måtte fikse nesa 2 ganger etter å ha vært der...

Jeg tok full bukplastikk på Fornebuklinikken og kan ikke gjøre noe annet enn å skryte dem opp i skyene!
Fra første konsultasjon til siste kontrolltime var det ikke noe å klage på. Eller jo, jeg klaget på en skjønnhetsfeil og fikk korreksjon gratis uten noen som helst slags spørsmål eller surmuling eller....

All kirurgi kan gå galt! Jeg tåler narkose utrolig bra og har fantastisk grokjøtt, så jeg hadde ingen skrupler. Er uansett ikke det jeg går rundt å anbefaler folk å gjøre uten at det er veldig nøye gjennomtenkt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 09-03-10, 23:38   #1543
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Stemmer det at man ikke får resept på vanndrivende av legen med mindre man har gått lenge på blodtrykksmedisin først??

Jeg har ikke høyt blodtrykk og har stått på vanndrivende i mange år!

Jeg trodde faktisk at vanndrivende kom før blodtrykksmed jeg, da, men jeg er jo bare sykepleier!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-03-10, 15:54   #1544
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor får man kjøpt ispinneformer?
Har vært innom coop obs, Jernia, Nille og en leketøysforretning..uten resultat. (Nille har om sommeren)

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-03-10, 16:01   #1545
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ikea? Tupperware?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-03-10, 16:04   #1546
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Clas Ohlson, Biltema? Traktøren? Åhlens?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-03-10, 16:10   #1547
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Clas Ohlson, Biltema? Traktøren? Åhlens?

Tupperware har, fant på nettsiden deres. Men kjenner ingen som holder party. Litt for langt til Ikea. Men skal sjekke Clas Ohlson eller Biltema

Hadde jo slike former når barna var små, men de er kastet for mange år siden.
Takk for tips

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-03-10, 18:03   #1548
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, da kan jeg dementere seriøsiteten bak ''Natural Harvest''-kokeboka. Hørte intervju med forfatteren på radioen i dag, og det er visstnok et slags konseptkunstprosjekt. Hehe. Mange som gikk på det, egne facebookgrupper for å lage mat av sperm og sånn .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 10-03-10, 18:21   #1549
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, da kan jeg dementere seriøsiteten bak ''Natural Harvest''-kokeboka. Hørte intervju med forfatteren på radioen i dag, og det er visstnok et slags konseptkunstprosjekt. Hehe. Mange som gikk på det, egne facebookgrupper for å lage mat av sperm og sånn .

Og takk for det! At det ikke er fakta liksom...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 10-03-10, 18:28   #1550
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Blir kvalm av hele konseptet, kunst eller ikke.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no