Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

effetivt ned i vekt?!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-05, 23:19   #1
Lilja82
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 41
Innlegg: 6
Lilja82 er på en erverdig vei
Red face

effektivt ned i vekt?!

hvis man spiser frokost,lusj,middag og kvelds og sykler og går hver dag.
(og spiser frukt og grønnsaker+ drikker masse vann.) går man effektivt ned i vekt da?

jeg skal ned 20 kg før sommeren. trenger bare noen tips hihi kanskje uten diett eller noe. tips hadde vært fint


Sist redigert av Lilja82 : 25-01-05 kl 16:25.
Lilja82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:22   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lilja82

hvis man spiser frokost,lusj,middag og kvelds og sykler og går hver dag.
(og spiser frukt og grønnsaker+ drikker masse vann.) går man effetivt ned i vekt da?

jeg skal ned 20 kg før sommeren. trenger bare noen tips hihi

Effektivt ned i vekt? Hm.. skjønte ikke helt hva du mente med "effektivt"..

Men om du skal ned 20 kilo til sommeren, ville jeg startet med atkins induksjon... og tatt det derfra.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:23   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Mente du "raskt" ned i vekt, kanskje?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:24   #4
Lilja82
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 41
Innlegg: 6
Lilja82 er på en erverdig vei

jeg tenkte bare at kiloene raser ned(raskt) . og cm .. hehe.. men kan prøve atkins da

Lilja82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:25   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Har du satt deg inn i de forskjellige lavkarbo-filosofiene? Gjør det, og velg så en du vil følge i startet, og kjøp deg boka til filosofien!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:29   #6
Lilja82
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 41
Innlegg: 6
Lilja82 er på en erverdig vei

jeg skal prøve atkins. skader jo ikke å prøve så får jeg nok bort de 20 kg til sommeren

Lilja82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:30   #7
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Med mulighet for å virke som ei sur gammal kjærring så må jeg bare kort innom å si at det er kostomlegging som lønner seg i det lange løp. En kan ikke bruke Atkins som en kur for å gå ned noen kilo fram til sommeren
Starter du med "normalt" kosthold etter at du har gått ned de kiloene du vil - så skvetter du raskt tilbake til den vekta du hadde før du startet på Atkins.

Kan liksom ikke få sagt det nok ganger jeg da

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:31   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Musti

Med mulighet for å virke som ei sur gammal kjærring så må jeg bare kort innom å si at det er kostomlegging som lønner seg i det lange løp. En kan ikke bruke Atkins som en kur for å gå ned noen kilo fram til sommeren
Starter du med "normalt" kosthold etter at du har gått ned de kiloene du vil - så skvetter du raskt tilbake til den vekta du hadde før du startet på Atkins.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:32   #9
Lilja82
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 41
Innlegg: 6
Lilja82 er på en erverdig vei

det vet jeg. er ikke helt borte i natta

Lilja82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:34   #10
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Toppers!

Lykke til!!

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 23:41   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lilja82

hvis man spiser frokost,lusj,middag og kvelds og sykler og går hver dag.
(og spiser frukt og grønnsaker+ drikker masse vann.) går man effektivt ned i vekt da?

jeg skal ned 20 kg før sommeren. trenger bare noen tips hihi kanskje uten diett eller noe. tips hadde vart fint

Kommer litt an på hva du spiser da. Det er ikke bare bare å gi tips heller. For et effektivt og sunt vekttap er du nødt til å følge et opplegg. Du må finne ut hva som passer for deg og din kropp. Noe som er bra for en er ikke nødvendigvis bra for andre. Både Atkins og Lindberg bøkene har kommet i rimelige pocket utgaver (rundt 100 lappen).

Les litt om begge. Om du syns Atkins er for hard er det mulig Lindberg passer bedre. Du går fortere ned på Atkins i begynnelsen, men det jevner seg ut over tid. Siste fase av Atkins er ganske lik Lindberg.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
gå ned i vekt hannahgamlem Induksjonen 3 16-12-04 21:06
Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse melene Lavkarbo generelt 14 03-09-04 11:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no