Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-10, 09:42   #601
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

En ting til. Pakkene med sjokoladekjeks er jo 6 kjeks. Er disse 6 kjeksene ett måltid? Spiste 3 i går kveld. det var egentlig nok.... Skulle legge meg like etter så hadde bare behov for å stoppe rumlingen..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:45   #602
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

ja, har jo enda et spørsmål jeg.... kan man bruke suketter? Drikker en kopp te eller så for dagen (jeg skal kutte ut kaffe nå har jeg bestemt....). Drikker grønn te med sitron. det går greit uten sukett, men det er unektelig mye bedre med sukett oppi..

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:51   #603
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Vedr grønnsaker, så forstår jeg ED slik at man skal få i seg grønnsaker til minst 3 av 5 måltider. Jeg har kuttet opp agurkstenger eller stangselleri som jeg spiser ved siden av frokosten. På jobben har jeg stangselleri liggende i kjøleskapet. Det er som å spise gulrot... Noen som husker når vi kan begynne å spise gulrøtter?
Det som står på liste 2 (sukkererter og tomater) har jeg kun som tillegg til salat. Desverre så liker jeg ikke tomater

Det er vel grønt til 3 av 5 og 2 av 4 tenker jeg, og jeg spiser bare 4 måltider - så jeg har 2 med grønt til

Gulrøtter må du nok vente en god stund på, husker ikke helt men mener det er i fase 3c eller fase 4 at dette blir tillatt under tvil..... Må sjekke mer ser jeg

Ellers så er jeg helt på linje med deg, rå tomater er ikke særlig digg - jeg greier kun å spise dem i tomatsuppe eller i gryteretter.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:53   #604
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

En ting til. Pakkene med sjokoladekjeks er jo 6 kjeks. Er disse 6 kjeksene ett måltid? Spiste 3 i går kveld. det var egentlig nok.... Skulle legge meg like etter så hadde bare behov for å stoppe rumlingen..

En pakke = 1 måltid, og mange spiser dette som mellommåltid eller kveldsmat.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:56   #605
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

ja, har jo enda et spørsmål jeg.... kan man bruke suketter? Drikker en kopp te eller så for dagen (jeg skal kutte ut kaffe nå har jeg bestemt....). Drikker grønn te med sitron. det går greit uten sukett, men det er unektelig mye bedre med sukett oppi..

Det tror jeg nok skal gå greit, er jo kunstig søtningsstoff....

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:59   #606
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk grotingeling. Dette forumet er unikt! Så mye lettere å gjennomføre med alle rundt man vet styrer med det samme.
Takk alle sammen!

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 10:02   #607
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Det er vel grønt til 3 av 5 og 2 av 4 tenker jeg, og jeg spiser bare 4 måltider - så jeg har 2 med grønt til

Gulrøtter må du nok vente en god stund på, husker ikke helt men mener det er i fase 3c eller fase 4 at dette blir tillatt under tvil..... Må sjekke mer ser jeg

Ellers så er jeg helt på linje med deg, rå tomater er ikke særlig digg - jeg greier kun å spise dem i tomatsuppe eller i gryteretter.

Jeg har 5 måltid og fikk beskjed om å spise grønt til 2 av disse, da helst middag og lunsj

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 10:05   #608
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Håper du ikke får det slik som jeg hadde på dag 3 eller 4. Da hadde jeg opplevd 2 dager med litt spenning i hodet, men som var greit nok. MEN på fredagen så brakte det løs med hammer og sag, og kastet opp i flere timer. Hvis du kommer utfor dette, så bare husk at når du har kommet deg igjen er det helt greit å ta 6 poser i stedet for 5, jeg gikk nemlig rundt å var småsulten 2 dager etter dette skjedde. MEN jeg håper absolutt at du ikke får det slik som meg.

Deilig å lese at du er igang med trening, det kjenner jeg at gir meg ekstra motivasjon til å komme igang selv. Akkurat nå har jeg vondt i halebenet etter å ramlet ned badetrappen på SPA hotellet vi var på i helgen..
Men regner med at det bedrer seg om noen dager, og da.....

Har vært i ketose store deler av tiden siden mai 2008 så tror nok det skal gå greit, og skal ta et ekstra måltid om jeg blir sulten

Jeg har trent ganske bra siden jeg startet opp i 2008, men fra høsten 2009 har det nok tatt litt av til tider ja Har planer om 4 økter på treningssenteret og 3 trimturer (når snøen er borte) på ED så håper jeg at kroppen fikser det

God bedring, gjør innmari vondt å ha vondt i halebenet

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 14:36   #609
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har gått ned en buksestr.!!!!!


Idag talte jeg opp vitaminpiller forbrukt, og ser at det bare er igjen 9 dager igjen på fase 1. Fikk en liten forsmak på det i helgen da vi var på Farris Bad. På kvelden hadde jeg indrefilet og et glass hvitvin, skal si det smakte DEILIG. Avklart det med kurslederen, som sa at dette ikke ville stanse ketosefasen. Håper hun har rett.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 15:31   #610
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

God morgen herfra også. Jeg kom meg gjennom første dag på eurodiet uten problem. Var litt småsulten, men ikke værre enn at det var til å leve med. Jeg er positivt overrasket over produktene og suppen til lunsj (kremet vegetarsuppe) og couscousen til middag var kjempegode syns jeg. Couscousen krydret jeg ikke i det hele tatt, syns den var god som den var. Laget en god salat ved siden av med kinakål, squasj, litt tomat og litt paprika. Ble veldig godt.
Spiste en bar senere på tidlig kveld. Muslibar med røde frukter. Syns ikke den akkurat var himmelsk, men som frokostblanding som det står tips om er den sikker veldig god.

måtte ha i meg litt til enda senere og spiste da sjokoladekjeks. Og der en bare en ting å si: NAM. Disse kan jeg leve på.. hehe....

Hei! Gøy at det er så mye folk her nå

Jeg bruker muslibaren en gang i blant som frokostblanding, da er den god synes jeg. Kjeksene har reddet meg mang en gang når jeg er matlei Jeg liker spesielt de med bringebær. I fase 3 er de vidunderlige med litt hvitost på, det er skikkelig kosemat

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 15:48   #611
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Akkurat i dag gleder jeg meg til Fase 4

Og jeg er seriøst lei av å tisse hele tiden, ellers alt supert

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:30   #612
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Her har i dag også gått greit. Den potetgreien var ikke spesielt god, og omeletten ble et eneste stort graps. Men det går fint. Hadde endel hodepine i morges, og tenkte at nå slår ketosehodepinen inn for fult, men det gav seg...

Går dere på ekstra vitamintilskudd? Jeg bruker ikke noe spesielt. kanskje jeg burde det?

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:58   #613
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Her har i dag også gått greit. Den potetgreien var ikke spesielt god, og omeletten ble et eneste stort graps. Men det går fint. Hadde endel hodepine i morges, og tenkte at nå slår ketosehodepinen inn for fult, men det gav seg...

Går dere på ekstra vitamintilskudd? Jeg bruker ikke noe spesielt. kanskje jeg burde det?

Jeg tar følgende:
2 omega 3 kapsler
2 møllers dobbel
1 c-vitamin
1 e-vitamin
2 krom-kalium
1 sink-selen
2 magnesium
1 TrioBE - grunnet B12 mangel

Dette ble jeg rådet til å bruke av legen, har egentlig brukt det meste hele tiden når jeg gikk på ketolyse, men jeg hadde litt lave verdier av noe, dermed ble vi enig om denne sammensetningen

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 18:06   #614
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Akkurat i dag gleder jeg meg til Fase 4

Og jeg er seriøst lei av å tisse hele tiden, ellers alt supert


Ja, den tissinga....Rekker nesten ikke en hel runde av min daglige gåtur en gang

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 19:05   #615
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Ja, den tissinga....Rekker nesten ikke en hel runde av min daglige gåtur en gang

Jeg kan knapt kjøre fra jobb og hjem og det tar maks 3 min

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:39   #616
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

God morgen herfra også. Jeg kom meg gjennom første dag på eurodiet uten problem. Var litt småsulten, men ikke værre enn at det var til å leve med. Jeg er positivt overrasket over produktene og suppen til lunsj (kremet vegetarsuppe) og couscousen til middag var kjempegode syns jeg. Couscousen krydret jeg ikke i det hele tatt, syns den var god som den var. Laget en god salat ved siden av med kinakål, squasj, litt tomat og litt paprika. Ble veldig godt.
Spiste en bar senere på tidlig kveld. Muslibar med røde frukter. Syns ikke den akkurat var himmelsk, men som frokostblanding som det står tips om er den sikker veldig god.

måtte ha i meg litt til enda senere og spiste da sjokoladekjeks. Og der en bare en ting å si: NAM. Disse kan jeg leve på.. hehe....

Så fint at første dagen gikk fint, mokki!!!!!=) Gratulerer, nå er du godt i gang! og det blir bare lettere, synes jeg!

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:42   #617
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Jeg tar følgende:
2 omega 3 kapsler
2 møllers dobbel
1 c-vitamin
1 e-vitamin
2 krom-kalium
1 sink-selen
2 magnesium
1 TrioBE - grunnet B12 mangel

Dette ble jeg rådet til å bruke av legen, har egentlig brukt det meste hele tiden når jeg gikk på ketolyse, men jeg hadde litt lave verdier av noe, dermed ble vi enig om denne sammensetningen

Hoho, det var litt av en liste!
Jeg har bare kalium og magnesium... =) det er sikkert forskjellig for alle. Du får høre med din leder/lege, mokki!!!

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:47   #618
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jaja, i dag har jeg begynt å trene.. Og jeg merker kostholdsendringen, definitivt. Jeg er jo 9 dager inne i fase 1, og har det helt OK med det. Men da jeg trente var det fryktelig tungt. Akkurat som om å gå i sirup. Gikk fint, jeg tok det bare roligere enn jeg ville gjort til vanlig.. så får vi se hvordan det går i morgen.

Jeg kan forøvrig legge til i statusrapporten at det nå advares mot å drikke Oslos kranvann... hvilket jeg ikke visste før jeg hadde konsumert nærmere 1,5 liter i dag... og konsekvensene lot ikke vente på seg, så nå sitter jeg her og drikker farris=p Jaja, enda godt jeg har LOV til å drikke farris vil jeg si=)

Jeg har så sykt desperat lyst på en bar til=( jeg dummet meg ut og spiste en i dag tidlig.. Og da blir det ikke min standard "kveldskos"... Men det er kanskje like greit=p får ta en titt på noen soyanøtter istedet=)

Fred ut.

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 21:51   #619
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har også vært på trening i dag, i går også forresten og da gikk det greit, men i dag var det tungt. Var på BOSU og sveta som en gris
Og så klarte jeg å få en strekkskade i nakken, satser på at den er over i morra

Ellers går det greit med maten, litt kjedelig, men men det går seg vel til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:00   #620
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Jeg har også vært på trening i dag, i går også forresten og da gikk det greit, men i dag var det tungt. Var på BOSU og sveta som en gris
Og så klarte jeg å få en strekkskade i nakken, satser på at den er over i morra

Ellers går det greit med maten, litt kjedelig, men men det går seg vel til

Hm. Tror du det er fordi kroppen ikke får like mye rask energi at det er litt ekstra tungt å trene? Jeg tenker at det får være greit, jeg vil trene likevel. Må bare venne meg til at alt er tyngre enn vanlig:P

Maten.. Jeg syntes også det i begynnelsen. Mitt tips: lage tomatsaus fra bunnen av (veldig enkelt: litt løk og hvitløk i panna med bittelitt olje, en eller to tomater avhengig av størrelse, hakket i småbiter. Når løken og hvitløken er nogenlunde mør, hiver du i tomatene med litt salt og pepper. når dette får kokt litt ut, kan du ta i krydder.. jeg foretrekker basilikum, men chili og rosmarin kan også være godt, eller oregano)

Eller å lage stekt sopp. trengs ikke noe fett, soppen har mye væske i seg som kommer ut av seg selv etter litt tid i panna. Litt løk og hvitløk, eller bare salt og pepper og evt krydder gjør susen!

og den jukserisen er kjempegenial! har ikkeno med ris å gjøre, da, syns jeg) men godt! revet blomkål stekt i panne! yumyum!

Ellers er dampet spinat med salt og pepper kjempedigg!

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:06   #621
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Joda det har nok med hvor lite vi får i oss, men jeg har ingen problemer med å trene og kommer til å fortsette med det

Takk for mattips, regner med det går fint etterhver. Men akkurat nå har jeg mer enn nok med å få i meg posene hver dag
Jukseris elsker jeg med hvitløkspulver smaker det herlig

Er ikke så glad i tomat da, men skal nok finne ting som passer meg etterhvert som jeg blir kjent med maten, målet mitt er egentlig at jeg skal få vekk fokuset på mat og ikke bruke noe energi på det, kun tenke på det som noe jeg trenger for å overleve

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:13   #622
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Joda det har nok med hvor lite vi får i oss, men jeg har ingen problemer med å trene og kommer til å fortsette med det

Takk for mattips, regner med det går fint etterhver. Men akkurat nå har jeg mer enn nok med å få i meg posene hver dag
Jukseris elsker jeg med hvitløkspulver smaker det herlig

Er ikke så glad i tomat da, men skal nok finne ting som passer meg etterhvert som jeg blir kjent med maten, målet mitt er egentlig at jeg skal få vekk fokuset på mat og ikke bruke noe energi på det, kun tenke på det som noe jeg trenger for å overleve

Jeg kommer definitivt til å fortsette å trene.. føles så mye bedre da. Men nå kan det være jeg var slapp på grunn av de basillene oslo kommune slapp inn i drikkevannet mitt også=p

Ja, det kommer jo med tiden. De første tre dagene syntes jeg maten var begredelig. Men nå syns jeg egentlig det er helt OK=) Jeg er kjempeglad i å eksperimentere og å lage mat=) så det blir gjerne sånn for meg=)

og der gikk OL-gullet i skiskytning...:P usj.

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 23:04   #623
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da kan jeg melde om at jeg nå har gjennomført ukas andre treningsøkt
Ble så inspirert av alle dere andre som trener, og har som mål å få til minst fire økter denne uka. Kjenner at det er herlig å bevege kroppen, men merker også at det er litt "tungt" å bevege seg -but who cares

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 09:57   #624
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Da kan jeg melde om at jeg nå har gjennomført ukas andre treningsøkt
Ble så inspirert av alle dere andre som trener, og har som mål å få til minst fire økter denne uka. Kjenner at det er herlig å bevege kroppen, men merker også at det er litt "tungt" å bevege seg -but who cares

Så flink du er!!!!! Nå blir vi sterke og flinkeog så skal vi slå vekta!!
Ok sorry.. noen av oss (jeg) hadde det litt for moro med smileyene=)

Det er sant at det er kjempemotiverende at andre trener.. Tror sannelig jeg tar meg en liten tur ned på treningssenteret jeg nå!=) Må bare tisse først:P og koke vann, så jeg har basill-fritt vann å drikke=P

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 12:39   #625
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av studine:), her.

Ok sorry.. noen av oss (jeg) hadde det litt for moro med smileyene=)

Smilies er gøy, skal være gøy og jeg bruker dem masse - de understreker både mening, holdning og ikke minst humør
Så fortsett å bruk smilies!!!!!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no