Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Easylife

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-10, 21:15   #1
ROTTA
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 2
ROTTA er på en erverdig vei

Easylife

Har akkurat startet på easylife, har bare inntatt pulver og vann de første dagene. Vært mye sulten, i kveld tok jeg en salat med litt karbonadedeig til.. er det noen som vet hvordan det vil virke inn..... Var bare så sulten.
Tror jeg vil spise hvertfall et måltid om dagen, ellers er jeg redd jeg ikke klarer dette. Ble sagt man ikke ble sulten etter de første dagene, men jeg er hvertfall vært ubehaglig sulten. Hvordan merker man om man er i ketose.

ROTTA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 00:39   #2
Neena
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 45
Innlegg: 2
Neena er på en erverdig vei

Sv: Easylife

Hei! Jeg har nettopp startet selv, begynner på uke 4 med bare shake imorgen.
Om man blir så sulten at man går på veggen kan man spise en kyllingfilet stekt i olje! Det fikk jeg beskjed om. Da holder man seg fortsatt i ketose. Jeg var kjempe sulten selv den første tiden, men klarte å la være å spise! Ble mett på alt vannet! Hvor mye skal eller vil du ned? Lykke til

Neena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easy life Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 09:33   #3
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easylife

Jeg var ikke sulten de første ukene, men gikk bare 2 uker på kosterstatter. Jeg ble sååå lei...

Kun kosterstatter første uka, og den andre uka hadde jeg en salat med kyllingfilet i tillegg. Var fortsatt i ketose da. Salaten bestod for det meste av grønne salater, bittelitt paprika og agurk, litt fetaost og kyllingfilet.

Etter den andre uka, orket jeg ikke mer. Gikk over til generell lavkarbo, og har prøvd meg litt frem siden - alt fra ketolyse til Fedon. Ser ut som jeg har landet på en mellomting med Lutz etterhvert.

Jeg begynte i februar og har gått ned ca 10 kg. Ikke kjempemye, men jeg er fornøyd. Jeg har gått ned 10 cm rundt livet og ned 2 klesstørrelser...

Det som hjalp for meg var også å drikke nok vann utover kosterstatter. Jeg drakk 1 liter med vann før lunsj, 1 liter på ettermiddagen og 1 liter på kvelden. Kanskje litt mer hvis jeg trente. Det hjalp iallefall godt på sulten. Har ikke vært flink med å drikke vann i det siste, og merker det på vekta som har stått stille nå i flere uker..

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easylife bjoekr Mer enn 30 kg overvekt 123 21-03-11 18:59
EasyLife Kosterstatter Csilla Andre dietter 15 04-01-10 21:17
Ketolyse vs easylife Baluba Spørsmål og svar 12 05-06-09 23:26
EasyLife Mdarling Generell diskusjon 2 09-06-08 22:39
Noen som er/har vært med på easylife her?? Atlje Spørsmål og svar 5 07-02-06 17:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no