Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hei igjen ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-10, 18:47   #1
grm123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 40
Innlegg: 52
grm123 er på en erverdig vei

Hei igjen ...

Da har det gått et år siden sist jeg var innom her faktisk. Jeg gikk ned mye sist jeg prøvde meg, og nå er vekta oppe å er alt for stor igjen etter litt utskeielser etter jul. Det rare er at jeg har gått opp hele 7 KG på 3mnd etter jul. Vel, jeg har ike vært lat eller liknende, har trent mer enn normalt men har spist helt annerledes og mye mer føler jeg enn ellers. Vekta har ikke kommet pga styrketrening, da jeg merker at det er fett som har lagt seg på igjen. Hva kan det skyldes at det har gått så fort opp? Jeg har funnet ut at ketolysekur ikke er tingen for meg tror jeg, er alt for strevsomt i en travel hverdag å tenke på akkurat mendger ditt og datt man har i seg, og så er jeg aaalt for glad i frukt til å kunne gå på det. Ellers: Har fortsatt plagen med at jeg drikker pepsi max, det har også blitt litt værre siden jula. Legger man kraftig på seg av pepsi max ?

__________________


grm123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 08:35   #2
hoppetussa
Medlem
 
hoppetussa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 114
hoppetussa er på en erverdig vei

Sv: Hei igjen ...

Opprinnelig lagt inn av grm123, her.

Da har det gått et år siden sist jeg var innom her faktisk. Jeg gikk ned mye sist jeg prøvde meg, og nå er vekta oppe å er alt for stor igjen etter litt utskeielser etter jul. Det rare er at jeg har gått opp hele 7 KG på 3mnd etter jul. Vel, jeg har ike vært lat eller liknende, har trent mer enn normalt men har spist helt annerledes og mye mer føler jeg enn ellers. Vekta har ikke kommet pga styrketrening, da jeg merker at det er fett som har lagt seg på igjen. Hva kan det skyldes at det har gått så fort opp? Jeg har funnet ut at ketolysekur ikke er tingen for meg tror jeg, er alt for strevsomt i en travel hverdag å tenke på akkurat mendger ditt og datt man har i seg, og så er jeg aaalt for glad i frukt til å kunne gå på det. Ellers: Har fortsatt plagen med at jeg drikker pepsi max, det har også blitt litt værre siden jula. Legger man kraftig på seg av pepsi max ?

heisann! jeg er ny,så jeg skal ikke utale meg..men ikke gøy å gå opp gjen nei jeg har selv planer om å gå over på vanlig kost når jeg har nådd målet mitt(10kg) men om det er så lurte,vet jeg ikke savner frukt,brød og div.andre ting...savnet blir for stort...og å spise sammen med resten av familien,det de spiser.
Men uansett...får holde ut litt til...er drittlei maten her..jeg har aldri vært gla i hverken kjøtt eller egg

__________________




hoppetussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 08:43   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hei igjen ...

Om man går tilbake til den maten man spiste tidligere er det ganske naturlig at man legger på seg igjen... Hva med å følge en mer generell lavkarbo? Ta en frukt en gang i mellom, ta en skive lavkarbobrød/Fedonbrød en gang i mellom, men i all hovedsak leve lavkarbo?
Må bare si at jeg ikke helt skjønner poenget med å gå tilbake til det kostholdet som i utgangspunktet gjorde en overvektig

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
På an igjen leeha Lavkarbo generelt 6 07-01-10 15:47
Da er det på an igjen! Evah Ketolysekuren 8 05-01-09 14:07
Tilbake igjen (igjen)... Fisken Ketolysekuren 7 01-08-07 22:17
Atkins igjen... Usunt igjen... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 10 06-09-04 07:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no