Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Helt ny!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-11-07, 19:18   #1
MBP
Gjest
 
Innlegg: n/a
Smile

Helt ny!

hei, jeg er helt ny her inne. tenkte jeg skulle prøve denne diette.
kan noen gi meg rask input i hva man kan spise, hva man ikke kan og hva man skal spise? Bare slik at jeg vet sånn noen lunde. Har ikke fått lest så mye omdietten ennå. Skal ned ca 15-20 kg. PÅ forhånd takk

  Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:46   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny!!

Lønner seg å lese litt og finne ut hvilken lavkarbofilosofi som kan passe best for deg.

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=6

Lykke til med lesingen
Er det noe du lurer på på veien er det bare å fortsette å spørre i denne tråden.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:23   #3
MBP
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Helt ny!!

hmmmm. fant liksom ikke ut noe der jeg.. er det en bok jeg kan lese?

  Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:31   #4
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Helt ny!!

Hei MBP

Velkommen til Lavkarbo. Her kan du glede deg til å bli mer kjent!

Jeg er ikke helt med på hvilken diett du tenker å starte på, eller hvilken filosofi du vil følge. Det er lettest å råde deg hvis man vet det. Ellers se på den side Distrea linker til, hvor du kan du lese om de forskjellige filosofier og finne ut hva som passer best for deg.

Selv følger jeg Ketolysekuren og kan personlig anbefale den. Se mer her http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110 og http://www.ketolyse.no/ Det er skrevet en bok som heter "Slank med ketolysekuren".

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:34   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny!!

http://www.ketolyse.no/?group=1443&s...=1444&art=2002

Mange bøker. Fleste her inne følger ketolysekuren, så den er sikkert fin.

Eller du kan kjøpe Skademan sin bok, eller du kan kjøpe Atkins.
Alle filosofiene jeg linket til først har bøker. Så ja, du gjør lurt i å kjøpe en bok

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 22:17   #6
Kvark
Juniormedlem
 
Kvark sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 63
Innlegg: 44
Kvark er på en erverdig vei

Sv: Helt ny!!

Opprinnelig lagt inn av MBP, her.

hei, jeg er helt ny her inne. tenkte jeg skulle prøve denne diette.
kan noen gi meg rask input i hva man kan spise, hva man ikke kan og hva man skal spise? Bare slik at jeg vet sånn noen lunde. Har ikke fått lest så mye omdietten ennå. Skal ned ca 15-20 kg. PÅ forhånd takk

Jeg selv følger ketolysekuren og synes den er veldig enkel, spiser alt av rent kjøtt,flesk fisk etc, holder meg på ca 20g karboer om dagen, noe som betyr at brød, poteter, frukt, pasta, ris etc er bannlyst. men alt det andre godteriet da. egg og bacon til frokost hver dag, ribbe til middag idag.
det er bare å kose seg gjennom denne kuren.
Lykke til uansett hva du velger av filosofi.....

Kvark er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 13:36   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny!

Hei
Er du veldig i tvil, kan noen av bøkene lånes på biblioteket slik du ikke trenger å kjøpe en hel "boksamling"

Velkommen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 17:14   #8
MBP
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Helt ny!

hei og takk for svar.. starter på ketolysekuren i morgen!!!!
Håper de har bokan på biblioteket her,,, for jeg må vite hva/hvor mye jeg kan spise

  Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 17:46   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny!

Lykke til

Drikk masse vann, gjerne 2-3 liter daglig
Hold deg på 15-20 karber dagen, mesteparten i form av grønnsaker som vokser over jorden.
Reint kjøtt, fisk, kyllig
Fett er viktig. Bruk meierismør og kaldpressa oljer. Stek maten i fett, ha fett i sauser osv...
Fete oster, egg...

Spis når du er sulten, spis deg mett, men ikke stappmett.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 19:52   #10
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Helt ny!

Hei igjen

Disse fine linker var å finne i en annen tråd ang Atkinsinduksjon. De gir et veldig godt bilde på hva Ketolyse er selv om dette er en litt strengere variant, men stor forskjell er det nå ikke.

http://karbojunkie.wilhelmsen.biz/fo...read.php?t=270
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helt ny her inne ... Prinsessa Spis deg ned i vekt med Skaldeman 26 20-04-07 09:10
Hormonene og syklusen min er helt på styr... Iset Fysisk og mental helse 16 19-10-05 08:30
Interiør og farger - helt utenfor tema Nooria Generell diskusjon 11 28-03-05 09:31
Helt ny her, og har et spørsmål.. Kiara Atkins kosthold 6 11-09-04 08:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no