Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-12, 23:11   #12126
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

He, he. Må melde at glorien er blitt mye svakere den siste timen. Det er nok smitteeffekten som har slått inn, og fordeler seg mellom alle trivelige folk her inne. Men - denne glorien sitter over beltestedet altså, og ikke under

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 04-01-12, 23:12   #12127
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Huh? Er det ring på kondomen? Har jeg aldri sett....hehe

Kalles også av noen: Giftering

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 04-01-12, 23:18   #12128
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Kalles også av noen: Giftering

takk hehe

 
Gammel 04-01-12, 23:23   #12129
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

takk hehe

. . .

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 04-01-12, 23:36   #12130
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Dietta ER en engel.... Det kan jeg underskrive.

Kanutten min

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 04-01-12, 23:41   #12131
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok, da fikk jeg det bekreftet. Godt å vite

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-01-12, 06:26   #12132
jvsandem
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 152
jvsandem er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg så det står nettokarb nå, men i omtalen av tagatose står det at det opptaes opptil 20% så å trekke fra alt er unøyaktig av dem å oppgi. Nå husker ikke jeg prosentregning, så hva er 20% av 45,3 som er i den mørke? Og 20 % av 40,1 som er i melkesjokoladen , og 20 % av 37,7 som er i appelsinsjokoladen? da kan jeg skrive inn nøyaktig på diett.no for oss alle. Nå står det ikke netcarbs der.

Hvis jeg har forstått dette korrekt så spiller vel også den glykemiske indeksen inn her? Tagatose har jo en GI på bare 2, hvilket vil si at det tas opp meget langsomt, og derfor omtrent ikke gir noen blodsukkerøkning eller innvirkning på insulinnivået?

Nå er jeg den første til å innrømme at jeg ikke er noen ekspert, så dere må gjerne korrigere meg dersom jeg tar feil.

En annen ting, hvordan er det med Sukrin? Er det noe som tas opp derfra? Jeg har noen sjokolader fra USA på gang som er søtet med nettopp Sukrin.

__________________


jvsandem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell, generelt LCHF
Gammel 05-01-12, 09:49   #12133
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av jvsandem, her.

Hvis jeg har forstått dette korrekt så spiller vel også den glykemiske indeksen inn her? Tagatose har jo en GI på bare 2, hvilket vil si at det tas opp meget langsomt, og derfor omtrent ikke gir noen blodsukkerøkning eller innvirkning på insulinnivået?

Nå er jeg den første til å innrømme at jeg ikke er noen ekspert, så dere må gjerne korrigere meg dersom jeg tar feil.

En annen ting, hvordan er det med Sukrin? Er det noe som tas opp derfra? Jeg har noen sjokolader fra USA på gang som er søtet med nettopp Sukrin.

Det stemmer men det er jo likevel næring som opptaes, ikke sant? Sukrin i sjokolade, heldiggris. Sukrin har enda mindre kcal enn tagatose.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-01-12, 10:17   #12134
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Går det an å kjøpe dobbeltsidig vliselin i metervis? Og staver jeg det rett?

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
Gammel 05-01-12, 10:20   #12135
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Går det an å kjøpe dobbeltsidig vliselin i metervis? Og staver jeg det rett?

Ja til begge deler, tror jeg! Men du må nok til en god gammeldags sybutikk, vil jeg tro!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-01-12, 10:21   #12136
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Går det an å kjøpe dobbeltsidig vliselin i metervis? Og staver jeg det rett?

Ja, i hvert fall på en ordentlig stofforretning og det skal vel være vlieselin? Men du er nærme nok for dagligtale, kanskje ikke for nettsøk.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 05-01-12, 10:24   #12137
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ja til begge deler, tror jeg! Men du må nok til en god gammeldags sybutikk, vil jeg tro!

Takk Kitt, jeg prøvde å søke på det, men fant ikke så mye - så tenkte jeg skrev det feil.
Stoff og Stil har strykelerret som jeg tror er det samme. Men de har stykkpris og jeg skulle gjerne hatt et ganske stort stykke - dobbeltsidig helst.

Så får rote meg innom en butikk en dag

Og takk KarMa40 - får søke på det også

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
Gammel 05-01-12, 10:27   #12138
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Takk Kitt, jeg prøvde å søke på det, men fant ikke så mye - så tenkte jeg skrev det feil.
Stoff og Stil har strykelerret som jeg tror er det samme. Men de har stykkpris og jeg skulle gjerne hatt et ganske stort stykke - dobbeltsidig helst.

Så får rote meg innom en butikk en dag

Og takk KarMa40 - får søke på det også

Prøv på husfliden

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-01-12, 10:27   #12139
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kjøpte det på Jysk for noen år siden. Ikke så bred, men i fem meter mener jeg det var. Bruker det til å jukse-legge-opp bukser.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-01-12, 10:29   #12140
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis du er i Drammen er det Stoff og Stil, Oslo har Singer på hjørnet av Akersgata og Tollbudgata. Er ikke sikkert at Panduro har, men mulig. Vlieselin hører vel til når man lager patchwork og Panduro har endel sånne materialer.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 05-01-12, 10:33   #12141
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Stoff og Stil har i meter også, men vet ikke om de har dobbeltsidig.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 05-01-12, 10:37   #12142
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tusen takk alle sammen

Det er ikke så ofte jeg er i Oslo uten at tiden er brukt opp på forhånd, men med stavehjelp kom jeg litt lenger. Slôjd-detaljer har i metervis, og sender hjem. Dobbeltsidig kaller de det vliesofix så da lærte jeg noe nytt i dag også

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
Gammel 05-01-12, 11:55   #12143
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Prøver å kutte ut meieri produkter som fløte og rømme. Hva med ost?la det være også?

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Gammel 05-01-12, 12:06   #12144
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ADVARSEL; DENNE POSTEN OMHANDLER KVINNESAKER :P
Kan sukker påvirke menssyklusen? Jeg hadde mensen i jula og var ferdig 29. desember. I går fikk jeg det jeg tror er mensen igjen (jeg blør litt, slik som jeg bruker i begynnelsen av en mensperiode). Kan et fall i en ganske stor sjokoladeskål på nyttårsaften ha forårsaket det? Jeg falt ut av ketose (som jeg har vært i sammenhengende ca et år). Jeg var nettopp begynt å få regelmessig mensen for første gang i mitt liv. Hadde hatt ganske regelmessig i fem måneder. Håper jeg ikke har ødelagt det..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-01-12, 12:13   #12145
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

ADVARSEL; DENNE POSTEN OMHANDLER KVINNESAKER :P
Kan sukker påvirke menssyklusen? Jeg hadde mensen i jula og var ferdig 29. desember. I går fikk jeg det jeg tror er mensen igjen (jeg blør litt, slik som jeg bruker i begynnelsen av en mensperiode). Kan et fall i en ganske stor sjokoladeskål på nyttårsaften ha forårsaket det? Jeg falt ut av ketose (som jeg har vært i sammenhengende ca et år). Jeg var nettopp begynt å få regelmessig mensen for første gang i mitt liv. Hadde hatt ganske regelmessig i fem måneder. Håper jeg ikke har ødelagt det..

Det er ikke bare et lite etterslep etter mensen da? Eller en litt tidlig eggløsningsblødning?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 05-01-12, 12:16   #12146
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Prøver å kutte ut meieri produkter som fløte og rømme. Hva med ost?la det være også?

Reagerer du på meieriprodukter (allergisk) så ville jeg ha kutta osten også

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-01-12, 12:17   #12147
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vet ikke, Vimsen (håper det går seg til igjen!), men kunne ikke la være å se for meg den store sjokoladeskåla du falt oppi!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 05-01-12, 12:32   #12148
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg vet ikke, Vimsen (håper det går seg til igjen!), men kunne ikke la være å se for meg den store sjokoladeskåla du falt oppi!

Jeg dro fantasiene litt videre - til Obelix som falt oppi gryta til trollmannen som barn...

Sorry, ikke meningen å være morsom på noens bekostning!

Og jeg har dessverre ingen svar. Har hatt uregelmessig syklus i flere år selv.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
Gammel 05-01-12, 12:39   #12149
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar


Tror ikke det er etterslep av mensen. Og jeg bruker ikke blø når jeg har eggløsning. Nå har jeg fått menssmerter og. Men jeg satser på at det er et engangstilfelle Og ja, det var en gaaaaanske stor sjokoladeskål. Det var vel en sånn som gjorde at jeg så ut som Obelix in the first place. Riktignok falt jeg ikke i den bare en gang som barn, men ca en gang om dagen i flere år.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-01-12, 12:57   #12150
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Reagerer du på meieriprodukter (allergisk) så ville jeg ha kutta osten også


Nei bare intoleranse. men jeg mistenker det holder vekta ved like

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no