Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Artikkel i VI MENN

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-05, 20:53   #1
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Talking

Artikkel i VI MENN

Hei

Jeg må bare fortelle, at på onsdag utkommer vi menn med en artikkel om en journalist som har gått ned 25 kilo i vekt. Faktisk 240 gram pr dag ! på Ketolysekuren.
Jeg har ikke lest artikkelen, men har fått innholdet referert fra en som abonnerer på bladet. Forhåpentlig vil denne artikkel få flere menn til å slanke seg - behovet er der- men på mine kurs er det typisk 50 kvinner og 1-2 menn.
Så nå er det bare å sende mannen "til frisøren" for å lese bladet.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 21:06   #2
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

god idé.. men jeg tror ikke jeg har sett noen Vi Menn hos de frisørene jeg har vært hos ennå....

jeg tror også at flere menn har behov for å slanke seg.. er bare noen få dager siden jeg leste i dagbladet eller vg(finner ikke igjen artikkelen) at menn generelt tror at det er kvinner som har størst behov for å slanke seg, men at det faktisk er flest menn som burde slanke seg.......

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-05-05, 21:09   #3
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei

Jeg må bare fortelle, at på onsdag utkommer vi menn med en artikkel om en journalist som har gått ned 25 kilo i vekt. Faktisk 240 gram pr dag ! på Ketolysekuren.
Jeg har ikke lest artikkelen, men har fått innholdet referert fra en som abonnerer på bladet. Forhåpentlig vil denne artikkel få flere menn til å slanke seg - behovet er der- men på mine kurs er det typisk 50 kvinner og 1-2 menn.
Så nå er det bare å sende mannen "til frisøren" for å lese bladet.

Vennlig Hilsen
Torkil

Tror nesten jeg må kjøpe det til "kailln" denne uka da. Han trenger det han også.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
artikkel på klikk.no mofe Lavkarbo generelt 4 28-10-05 19:50
Grunnen Til At Menn Er Lykkelige Vesener Albertine Livets lyse side 9 23-04-05 11:33
Kalsium for menn Marianne Fysisk og mental helse 1 02-01-05 23:45
En fornuftig artikkel Begod Lavkarbo generelt 0 06-09-04 12:49
Artikkel i Det Nye - synspunkter? winterblue Lavkarbo generelt 2 20-08-04 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no