Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Noen x-pepsoholikere her?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-11, 17:19   #26
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

** ser opp ti dere alle sammen og lover meg selv å kutte det ut når de finner ut hva som gjør meg kvalm..**
Hjelper meg gjennom hverdagen akkurat nå, men uff, det er ikke noe bra..

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 18:11   #27
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 53
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Jeg er periodedranker når det gjelder Pepsi Max... Vi har kuttet det ut hjemme i uka, men kjøper i helga og det hender så godt som daglig at jeg kjøper en liten flaske på jobb... VET at jeg kan klar meg helt fint uten, har kuttet det ut i ukesvis av gangen, uten abstinenser, men så plutselig er jeg "på kjøret" igjen...

Motivasjon, kom til meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 07:12   #28
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Jeg kutta drastisk ned da jeg ble gravid og drakk bare et lite glass en sjelden gang. Etterhvert nå har det blitt et lite glass en og annen kveld i ukedagene og litt mer på tacolørdagene. Mannen min drikker ganske mye p-max. Nå har vi en sønn på 8 mnd som har begynt å vise interesse for denne svarte drikken så da er det på tide å kutte helt ut. Må jo gå foran med et godt eksempel

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 11:15   #29
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Jeg har vært avhengig. Jeg smakte litt når jeg var kvalm igår og da kjente jeg hvor ekkelt kunstig det egentlig smaker. Aldri mer. Jeg ble avvent med farris før jeg kunne gå over til kaldt vann. Om du må ha noe søtt mener jeg fun saft er bedre enn brus, fordi brusen er mer avhengighetsskapende. Så mitt tips er farris og saft. Allerhelst kun faris og vann og drikking av andre ting som te istedet. Kanskje frukt-te, choko-te (yogi-te), grønn te , eller kanskje det å lage deg iste og søte det med egenvalgt søtning hadde vært noe?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 13:49   #30
Aldrimett
Juniormedlem
 
Aldrimett sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 14
Aldrimett er på en erverdig vei

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

** ser opp ti dere alle sammen og lover meg selv å kutte det ut når de finner ut hva som gjør meg kvalm..**
Hjelper meg gjennom hverdagen akkurat nå, men uff, det er ikke noe bra..

Skal ikke se bort fra at det nettopp er Pepsi- Maxen som gjør deg kvalm. Eller rettere sagt Aspartam. Det skjedde med meg. Var på masse utredning, og fikk ved et tilfelle rådet å kutte ut drikke med kullsyre siden det kunne forverre mageproblematikk. På det tidspunktet drakk jeg inntil 3 liter P-M på det verste. Jeg kuttet ut P-M og ble mye bedre, etterhvert skjønte jeg at det var Aspartamet jeg reagerte på, og kuttet også ut sukketter. Kvalmen ble borte. Det er nå 2 år siden. Har prøvd meg på P-M siden, men etter selv små doser over en viss tid blir jeg dårlig igjen.

Aldrimett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlig er sunt og godt Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 17:35   #31
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Opprinnelig lagt inn av Aldrimett, her.

Skal ikke se bort fra at det nettopp er Pepsi- Maxen som gjør deg kvalm. Eller rettere sagt Aspartam. Det skjedde med meg. Var på masse utredning, og fikk ved et tilfelle rådet å kutte ut drikke med kullsyre siden det kunne forverre mageproblematikk. På det tidspunktet drakk jeg inntil 3 liter P-M på det verste. Jeg kuttet ut P-M og ble mye bedre, etterhvert skjønte jeg at det var Aspartamet jeg reagerte på, og kuttet også ut sukketter. Kvalmen ble borte. Det er nå 2 år siden. Har prøvd meg på P-M siden, men etter selv små doser over en viss tid blir jeg dårlig igjen.

Hmm.. interresant.. Jeg drikker ikke mye PM i ukene, har kutta det helt ut i perioder, men kvalmen forsvant ikke. Men neste uke blir PM fri. Har en flaske her som drikkes opp i helga, så skal jeg ikke kjøpe noe mer å se om det hjelper.. Men jeg tar en masse medisiner i tillegg.. Vet vel egentlig ikke om det er PM eller medisinene som gjør det da Men vi kutter ut begge for det

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 00:18   #32
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Jeg drikker 1 1/2 l hver dag og det kommer jeg til å fortsette med. Seinere når jeg er mer motivert skal jeg redusere, men ikke ennå. Så grattis til dere som er flinke og får det til.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 09:48   #33
Aldrimett
Juniormedlem
 
Aldrimett sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 14
Aldrimett er på en erverdig vei

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Hmm.. interresant.. Jeg drikker ikke mye PM i ukene, har kutta det helt ut i perioder, men kvalmen forsvant ikke. Men neste uke blir PM fri. Har en flaske her som drikkes opp i helga, så skal jeg ikke kjøpe noe mer å se om det hjelper.. Men jeg tar en masse medisiner i tillegg.. Vet vel egentlig ikke om det er PM eller medisinene som gjør det da Men vi kutter ut begge for det

Høres lurt ut, uansett Har en sterk følelse på at Aspartam ikke er bra for oss, uansett. Har lest mye om det på nettet, og det er ikke oppløftende lesing ( har forsøkt å holde meg til objektive vurderinger, da)

Har kjøpt meg en boks Stevia, og forsøkt å lage noe velsmakende med det, men fysjameg; det smaker virkelig PJUUK! Jøye meg, blir nok ikke mange søtsakene på meg framover

Aldrimett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlig er sunt og godt Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 10:42   #34
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Opprinnelig lagt inn av Aldrimett, her.

Høres lurt ut, uansett Har en sterk følelse på at Aspartam ikke er bra for oss, uansett. Har lest mye om det på nettet, og det er ikke oppløftende lesing ( har forsøkt å holde meg til objektive vurderinger, da)

Har kjøpt meg en boks Stevia, og forsøkt å lage noe velsmakende med det, men fysjameg; det smaker virkelig PJUUK! Jøye meg, blir nok ikke mange søtsakene på meg framover

Ja, jeg har tenkt lenge på å kutte ut pepsien. Har kutta ut kunstig søtning ellers, så det er bare den som henger igjen.. Tenkte jeg skulle lage saft av sukrin til sommeren. Og søtsaker klarer jeg fint å lage med sukrin, men må snart bestille meg stevia og
Uansett er aspartam gift for kroppen, sammen med andre typer kunstig søtning.. Så jeg skal kutte ut denne uken for å se om det hjelper

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 23:16   #35
maxit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 15
maxit er på en erverdig vei

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Drakk ca 3 liter pepsi max om dagen. Sluttet tvert, men drikker mye fun light saft. Det er ikke like bra som vann, men det må da iallefall være bedre enn pepsi max. Mye billigere er det også

Hadde overhodet ingen problemer med å slutte. Var faktisk ekstremt enkelt. Drikker et glass i ny og ne, når jeg er på besøk og sånn, men har ingen "urge" om å gå tilbake til gamle vaner. Det var mye enklere enn jeg trodde!

__________________

maxit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 21:23   #36
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Denne tråden trengte jeg å lese nå.
Kuttet ut pepsi max for fem mnd siden men den siste uka så har jeg snikinnført den igjen.

Nå skal dkal den ut av huset igjen. Kaster rett og slett resten av flaska jeg.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 22:09   #37
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

2 dager uten Stolt hehe.. skal være uten en god stund nå

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 23:11   #38
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

:

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

2 dager uten Stolt hehe.. skal være uten en god stund nå



Supert

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 23:16   #39
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

<.< siste slurken ikveld faktisk, har 1 glass igjen, og så er det stopp for brus i hverdagen, og inn med vann

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 05:47   #40
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Hehe, jeg er også ny-tørrlagt, igjen. Har vært PM-fri i 10 dager nå, etter at det toppa seg veldig de siste månedene - jeg ble rådet til å innta mye koffein i forbindelse med spinalpunksjon-smerter, og da ble det en mengde PM og sukkerfri red bull jeg ikke helt følte for å kutte ned igjen da jeg ikke trengte det lenger.

Men jeg må si "bedringen" merkes veldig fort, for meg. Er roligere i kroppen og har null luft i magen. Så lett å glemme når man først er på bruskjøret...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 00:38   #41
Sjokoholiker
Medlem
 
Sjokoholiker sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 170
Sjokoholiker er på en erverdig vei

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

uff, jeg var flink i nesten 3 uker, så sprakk jeg noe salig. æsj.
Ny slutt fra mandag av

Sjokoholiker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 10:42   #42
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Henger meg på her. 3 dager uten pepsi max. Har hodepine og er litt utafor enda. Vet det blir bedre. Savner å drikke noe med smak. Vann er så kjedelig...

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 11:02   #43
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Jeg er og blir en coca colaliker

Jeg har byttet ekte cola ut med cola zero pga karbohydratene, men tror jo absolutt ikke at Zeroen er sunnere enn den ekte, men så var det de karbohydratene da
Usunt er det nok med både ekte og uekte cola, men jeg må ha noe kos, sånn er det bare

Så jeg lever ett sunt liv utenom, men unner meg altså cola zero, men har begrenset meg til å kun drikke i selskap og i helgene.
Når jeg skal på ferie regner jeg med å drikke cola zero hver dag

Jeg synes jeg må kunne unne meg noe godt, selv om det er usunt. Ellers er jeg redd jeg kommer til å slite med å klare å leve på lavkarbo for det er så mye annet som jeg også savner men som jeg holder meg helt unna

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 11:18   #44
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Opprinnelig lagt inn av Aldrimett, her.

Høres lurt ut, uansett Har en sterk følelse på at Aspartam ikke er bra for oss, uansett. Har lest mye om det på nettet, og det er ikke oppløftende lesing ( har forsøkt å holde meg til objektive vurderinger, da)

Har kjøpt meg en boks Stevia, og forsøkt å lage noe velsmakende med det, men fysjameg; det smaker virkelig PJUUK! Jøye meg, blir nok ikke mange søtsakene på meg framover

Jeg bruker stevia liquid ,små flasker med smak av sjokolade,vanilje.hasselnøtt osv osv,bruker 12 dråper på 7 dl vann og her går det ned 3.5 liter i døgnet Kuttet ut cola og pepsi når jeg fikk flaskene ,men skulle unna meg et glass zero til middagen i går,men fysja meg,klarte halve glasset og tømte ut resten,vannet smaker såååå mye bedre

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 11:21   #45
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Opprinnelig lagt inn av Wonder woman, her.

Henger meg på her. 3 dager uten pepsi max. Har hodepine og er litt utafor enda. Vet det blir bedre. Savner å drikke noe med smak. Vann er så kjedelig...

Anbefaler stevia liquid med smak,bestilles på iherb.com for under en 50 lapp for flasken,super godt i vann,te,kaffe,smoothie,krem og sikkert masse annet,bruker du koden min under får du 5 dollar rabatt første gangen,og da blir jo frakten gratis

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 21:19   #46
Sjokoholiker
Medlem
 
Sjokoholiker sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 170
Sjokoholiker er på en erverdig vei

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Anbefaler stevia liquid med smak,bestilles på iherb.com for under en 50 lapp for flasken,super godt i vann,te,kaffe,smoothie,krem og sikkert masse annet,bruker du koden min under får du 5 dollar rabatt første gangen,og da blir jo frakten gratis

høres veldig lurt ut! kan koden brukes av flere?

__________________
Sjokoholiker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 09:24   #47
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Anbefaler stevia liquid med smak,bestilles på iherb.com for under en 50 lapp for flasken,super godt i vann,te,kaffe,smoothie,krem og sikkert masse annet,bruker du koden min under får du 5 dollar rabatt første gangen,og da blir jo frakten gratis

Tusen takk for veldit bra tips skal bestille i dag

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 11:52   #48
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Opprinnelig lagt inn av Sjokoholiker, her.

høres veldig lurt ut! kan koden brukes av flere?

Jepp den kan brukes av alle på førstegangs kjøp

Jeg var flink 1 mnd tid med vann,men liker det faktisk ikke,liker ikke saft heller så etter en stund var jeg tilbake på brusen ....Har prøvd å tilsette mye i vannet,men syns alt smaker dritt,unntat imsdal med smak,men med 2.5 karbo pr dl var det uaktuellt...Ble veldig glad når jeg fikk disse flotte flaskene så nå drikker jeg vann hele dagen uten å tenke på brus

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 12:31   #49
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Jeg heter Engledans og er pepsoholiker.......BIG TIME.....
Vil egentlig slutte da, men det er litt sånn psykisk..... det er det siste jeg har igjen, til kos lissom......jeg går hjemme og kjeder meg, så må lissom ha noe
MEM...jeg har bestilt Stevia med smak, så da skal jeg gjøre et forsøk. Sliter med å bælme i meg vann, blir kvalm, men hiver innpå litt når jeg er på kjøkkenet.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 12:33   #50
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Noen x-pepsoholikere her?

Etter at jeg sluttet med sort brus er det knapt så jeg orker helle det opp til andre. Tilogmed lukten er ekkel!!

Det er nesten rart å tenke på at jeg en gang var så avhenging som jeg var.

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ønsker en ekstra effektiv vektnedgang i juni? Noen som har noen triks i ermet? Kristina S Ketolysekuren 4 05-06-09 16:58
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no