Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp! Hvordan komme i gang igjen etter en laang "sprekk"?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-10-11, 19:24   #1
henriettelavkarbo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 2
henriettelavkarbo er på en erverdig vei

Hjelp! Hvordan komme i gang igjen etter en laang "sprekk"?

Hei!

Akkurat nå tenger jeg sårt noen tips og råd fra dere.
I sommer (6 juni) startet jeg på lavkarbo, og etter 7 uker, hadde jeg gått ned 13kg. Så fornøyd og glad, og helsen min ble så mye bedre på alle måter. Jeg mistet helt hodepinen jeg har slitt med i mange år, ingen migreneanfall, regelmesig syklus, mye renere hud, bedre humør, ingen halsbrann, ingenverking i kroppen og selvfølgelig superbra vektnedgang.. Enda så utrolig mye bedre jeg følte meg , så var det ett eller annet som gikke galt(gud vet hva??) som gjorde at jeg datt helt ut.Og jeg kommer meg søren ikke tilbake igjen. Det er helt grusomt. Jeg prøver å komme i gang hver dag, men jeg klarer det virkelig ikke. Det har ingenting med maten å gjøre, for jeg er virkelig glad i lavkarbomat. Jeg vet det sitter i hode.

Har dere noen råd mot en som sliter med å komme i gang igjen?Jeg har desuten gått opp 5kg også ;-(

henriettelavkarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 19:29   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Hvordan komme i gang igjen etter en laang "sprekk"??

Hm, jeg bare kjører på jeg, etter en lang sprekk. Null problem.

Har du prøvd å legge om igjen? For meg er det slik at jeg bestemmer meg for at nå er det riktig mat som gjelder også begynner jeg å spise riktig, og har null søthunger og ulvehunger fra dag 1.. Dessverre ingen andre gode tips.

Bor du alene, så rydd skapene for ulovligheter og fyll opp med lovlig mat. Lag deg både overdådig og god mat de første dagene, så er du alltid mett på mat du virkelig har lyst på.

Lykke til!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 20:49   #3
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp! Hvordan komme i gang igjen etter en laang "sprekk"??

Hei
Imse har rett i det hun sier til deg..Uansett hva som skjedde,at du sprakk kan du komme igjen på riktig spor Du er heldig som ble mye bedre helsemessig,og det er stort..tenk på alle de plagene som ble borte,og kjempe vektnedgang!!!!!Kanskje bare at du ikke er klar å sette det i gang,ikke ennå?Men gi aldri opp,du klarte det kjempe bra den gang,og du klarer det sikkert igjen.Masse lykke til !!!

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan komme i gang? LivM Dr Lindbergs 7 01-03-13 08:36
Hvordan komme seg tilbake etter en stor sprekk? Silje151 Spørsmål og svar 12 22-05-11 18:07
Hvordan komme i gang? tussi1 Ketolysekuren 3 11-05-11 09:05
hvordan komme i gang beta Lavkarbo generelt 4 03-10-10 18:22
Hvordan komme i gang? Kickstart? Tiko Mer enn 30 kg overvekt 26 15-05-10 16:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no