Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kreative måter å gi bort pengegaver?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-01-14, 19:05   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Kreative måter å gi bort pengegaver?

Noen som har ideer om kreative ideer til pengegaver?
Har vært innpå tanken å lage pengetre, eller brette foskjellige figurer...

Stor eske med masse mynt i bunner uaktuelt siden det er gave til et bryllupp, hadde gjort det om det var til en bursdag

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 20:13   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Vi var i bryllup i København, da spleiset alle gjestene på et gavekort på det stedet brudeparet ønsket seg mest gaver (fordelte et på Hifi-klubben og et på house of Oslo), så brudeparet ikke trengte å dra med seg masse ekstra bagasje hjem. Veldig grei ordning for alle.
Syns penger er bare jobb, du må jo f.eks betale en hel haug for å få lov å sette dem i banken.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 23:19   #3
pådetfjerde
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 201
pådetfjerde er på en erverdig vei

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Pengetre er jo artig, en god bok med sedler innimellom sidene? (fordrer kanskje at beløpet er av en viss size..) Veksle inn til fem- og enkroninger og træ på en tråd? Skattekiste? Et førstehjelpsskrin? Sedler i en ballong?

__________________


Kone og mamma til 2, skaper en bedre hverdag for hele familien

Min journal, velkommen innom
pådetfjerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 23:19   #4
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Brudeparet ønsker seg KUN penger å har ikke lagt ut noen ønskeliste noe sted. hehe jeg vil gjøre noe artig med pengene, er så kjedelig å gi bort en konvolutt...

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 23:24   #5
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Hvis de kun ønsker seg penger burde de jo heller opprette en konto, så kan folk kun gi et gratulasjonskort i tillegg til innskudd på konto. Ring forlover og hør.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 00:41   #6
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Hmm.. Det var jo i grunn veldig smart, skal lufte det forslaget ;D Takk

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 13:56   #7
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Passer kanskje ikke til bryllup, men vet at søster har puttet en seddel inn i en ballong, og så blåst opp ballongen. Knyttet et fint bånd på den, sammen med en kjærlighet på pinne, og så har barna fått med denne og gitt bort i barnebursdag.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 14:02   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Til konfirmasjonen fikk guttungen satt inn penger rett på konto og i kortet fikk han tilsvarende beløp i Monopolpenger.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 14:10   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Lag en konto og få tak i en stor sjekk slik de bruker på tv-aksjoner og sånn til å skrive beløpet på

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 14:42   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Penger i heliumballongbukett!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 15:19   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Penger i heliumballongbukett!

Fabelaktig!! DET skal jeg fikse til bryllupet jeg skal i sommer. Tusen takk for tips!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 15:24   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Fabelaktig!! DET skal jeg fikse til bryllupet jeg skal i sommer. Tusen takk for tips!

Bind noe tungt i enden da - så ikke hele buketten flyr sin vei!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 15:26   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Bind noe tungt i enden da - så ikke hele buketten flyr sin vei!

Lurt! Det tenkte ikke jeg på.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 02:18   #14
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Åh, penger i ballong var en kanonidee! Noen tips til hvordan jeg kan få inn 30stk femtilapper? Ser for meg at det kan bli vanskelig siden de må inn før den blåses opp Siden det ikke går å krølle en og en å putte i en slapp ballong, bør man vel nesten bare rulle de sammen til en pølse, og riste når ballongen er fylt med luft?

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 11:32   #15
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Bruke 30 ballonger?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 11:57   #16
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Opprinnelig lagt inn av Tetra, her.

Åh, penger i ballong var en kanonidee! Noen tips til hvordan jeg kan få inn 30stk femtilapper? Ser for meg at det kan bli vanskelig siden de må inn før den blåses opp Siden det ikke går å krølle en og en å putte i en slapp ballong, bør man vel nesten bare rulle de sammen til en pølse, og riste når ballongen er fylt med luft?

Med mindre det er et poeng at det skal være akkurat 50-lapper er det kanskje bedre med en 500 og en 1000? Men jeg antar det er en grunn til pengevalget.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 12:47   #17
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Lurt å bruke ballonger som er litt gjennomsiktige, slik at det faktisk sees at det er penger inni.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 15:07   #18
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 38
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Sv: Kreative måter å gi bort pengegaver?

Grunnen til at det blir 50-lapper er pga fargen, grønn er en av hovedfargene Men blir det vanskelig å få inn i ballongen får jeg veksle til store sedler isteden.
Siden det er til bryllupp syns jeg ikke det tar seg ut å komme med 30 ballonger, hadde det vært en bursdag hadde det gått bra. Det er min mening..
Klart man må ha gjennomsiktige ballonger, det mener jeg er hele poenget ihvertfall,dekorativt og "fint". Hehe

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Finnes det effektive måter å trene bort "grevinneheng" og "lovehandles"? FrkMarge Trening 15 22-03-12 10:22
Ny på alle måter Tante Sofie Lavkarbo generelt 8 02-01-08 22:51
Nydelige og kreative barnebøker Mum 4 2 Andre bøker 8 06-10-06 10:11
Noen kreative ideer til pynt på veggene i stua Nooria Generell diskusjon 16 14-09-05 06:56
Det er mange måter å ta av på.... Nille Livets lyse side 2 21-08-05 23:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no