Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-11, 20:08   #1301
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Hva slags fag skal du ta Rikkem0r?
Jeg går adm/ledelse, begynner på 2. året til høsten..blir ganske heavy matte på meg også da...

Kom meg rundt Sognsvann i dag på 26:10, det ble en del gange på slutten, men da vises sikkert fremgangen desto bedre ja

Nå skal jeg kose meg med kyllingvinger, stangselleri og tzatziki

Du er så flink til å løpe og komme deg ut asså, imponerer igjen og igjen!
mmmm, tzatziki hørtes namme ut! Lager du selv eller kjøper du ferdig?=)
Jeg begynner på første året Gass- og energiteknologi, y-vei.. Det vil si at jeg går rett på 3-årig bachelor uten noe forkurs eller no, kun fagbrev og jobberfaring.. Blir nok hardt, men gleeeder meg Kanskje du må hjelpe meg med matte?

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:29   #1302
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Hva slags fag skal du ta Rikkem0r?

Hva var det forresten med den snickerskaka som ikke ble godt? Vil jo ha med en kake som er god når jeg først skal bake noe

Jeg syntes ikke bunnen var noe god - litt tørr og smakløe - toppingen var ok. Både jeg og gutten min tok ett stykke hver, men ingen av oss spiste opp det ene stykket en gang - og vi er veldig kakemonser altså. Nå skal det sies at det var første (og eneste) gang jeg prøvde meg på lavkarbo kake, så det kan ha vært jeg som gjorde noe feil. -Men jeg er ganske god på lage vanlige kaker da..... åååå det blir lenge til jeg kan spise det....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:33   #1303
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Du er så flink til å løpe og komme deg ut asså, imponerer igjen og igjen!
mmmm, tzatziki hørtes namme ut! Lager du selv eller kjøper du ferdig?=)
Jeg begynner på første året Gass- og energiteknologi, y-vei.. Det vil si at jeg går rett på 3-årig bachelor uten noe forkurs eller no, kun fagbrev og jobberfaring.. Blir nok hardt, men gleeeder meg Kanskje du må hjelpe meg med matte?

Det går sikkert veldig bra, men hardt blir det nok
Hehe, kanskje det er du som må hjelpe meg med matten Hadde forkurs i år da, det gikk greit, etterhvert. Matte er ganske gøy, bare man jobber nok med det så er det jo forståelig!

Jeg liker å lage mat fra bunn av, men i dag ble det 1/2 boks creme fraiche og en pose gresk salatblanding oppi. Sånn man kjøper i 3-pack vettu. Helt grei, selv om hjemmelaget er 10 ganger bedre

Håper jeg klarer å fortsette med og være flink fremover også, det er faktisk ikke så ille... Blir jeg sliten så går jeg litt, regner med at kondisen øker etter hvert bare jeg lager rutine av det.

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:41   #1304
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Det går sikkert veldig bra, men hardt blir det nok
Hehe, kanskje det er du som må hjelpe meg med matten Hadde forkurs i år da, det gikk greit, etterhvert. Matte er ganske gøy, bare man jobber nok med det så er det jo forståelig!

Jeg liker å lage mat fra bunn av, men i dag ble det 1/2 boks creme fraiche og en pose gresk salatblanding oppi. Sånn man kjøper i 3-pack vettu. Helt grei, selv om hjemmelaget er 10 ganger bedre

Håper jeg klarer å fortsette med og være flink fremover også, det er faktisk ikke så ille... Blir jeg sliten så går jeg litt, regner med at kondisen øker etter hvert bare jeg lager rutine av det.

Ja jeg regner med det blir hardt, men jeg var flink i matte en gang i tiden, selv om det selvsagt ikke var på samme nivå.. Og jeg synes fag som matte, fysikk og kjemi er veldig gøy så tror det skal gå bra bare jeg er strukturert nok og jobber nok med det=)

Heheh, det er lov å være litt "lat" og gå for ferdigløsninger en gang i blandt Smakt bama sin tzatziki da? Jeg har ikke kikka på karbene på den eller smakt den jeg altså, bare lagt merke til at den står ved siden av aioli'n min
Ja, såklart vil kondisen komme etterhvert! Jeg synes det er helt greit og også deilig å trene jeg... Men jeg blir sånn at jeg sliter så syyykt med å komme meg ut av sofaen noen ganger..Og da går det lange perioder uten trening.. Så jeg heier på deg! Kjempebra at du kommer deg ut, og tøfft gjort å melde på 10km løp og gjennomføre 5km og ja...

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 22:04   #1305
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

RikkemOr: Du høres så motivert ut at jeg er overbevist om at du takler de fagene med glans. Kjempesmart å begynne å oppdatere seg litt på forhånd

Foksy: Fantastisk at du greier å trene slik og samtidig være i ketose. Tidligere løp jeg ganske mye jeg også, men etter at ryggen min slo seg vrang har jeg droppet det helt. Det er jo ganske deilig når en kjenner at formen blir bedre, så når jeg har fått av en del kilo, så håper jeg kroppen min tåler litt mere trening. Kanskje ikke 10km løp -men litt mer enn i dag i alle fall. Må da bli lettere for ryggen også når den får mindre å bære på, tenker jeg...

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 22:20   #1306
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

...
Foksy: Fantastisk at du greier å trene slik og samtidig være i ketose. Tidligere løp jeg ganske mye jeg også, men etter at ryggen min slo seg vrang har jeg droppet det helt. Det er jo ganske deilig når en kjenner at formen blir bedre, så når jeg har fått av en del kilo, så håper jeg kroppen min tåler litt mere trening. Kanskje ikke 10km løp -men litt mer enn i dag i alle fall. Må da bli lettere for ryggen også når den får mindre å bære på, tenker jeg...

Jeg vet ikke om jeg er i ketose lenger, hadde kun utslag på stix'en den første uka, ikke engang da jeg var i fettfaste og hadde acetonånde fra en annen verden fikk jeg utslag...så jeg er dessverre en av de som ikke får utslag på stix...men jeg holder meg så lavt jeg klarer på karbs da, så jeg er vel kanskje i ketose

Kanskje du klarer iForms 5 km neste år Man kan gå også, det viktigste er å gjennomføre noe, det hjelper bra på selvtilliten altså

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 23:50   #1307
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heihei, alle sammen.
Nå har jeg ikke vært innom her på en stund, og det var det mange sider å lese gjennom.

Har begynt å bli veldig kvalm igjen, hver dag - hele dagen, med unntak av de to-tre siste timene før jeg legger meg. Aner ikke hva det kan skyldes, men det er skikkelig slitsomt.
I morgen er det veiedag, og føler mest av alt at jeg har gått opp. Føles som om kroppen er større nå enn da jeg startet, men jeg håper det er fordi jeg er kvalm, og ikke fordi jeg faktisk ER større.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 07:35   #1308
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hohooo=) Noen som er våkne?=) Nattskiftene henger igjen her altså.. Våknet først kl.04, men klarte heldigvis å sove til halv 7 hvertfall og da var det jo nesten jeg sulta ihjel.. Kroppen har jo pleid å få mat hele natta da, så er vel derfor=)
Idag måtte jeg bare veie meg(veier egentlig kun på veiedag), for følte at mat og bommelom igår ville ha en del å si.. Og joda, ned 1,2kg fra igår! Synes det er så sykt jeg at vekta kan varriere sånn.. Og sånne ting, det er grunnen til at jeg ikke kan gå på vekta hver dag.. Holde meg til stixa heller tror jeg.. Være kontrollfreak på den måten Men var gøy da, å komme ned på 77,1=) Men ingen ticker-update, det er hvertfall forbeholdt veiedag Håper alle får en super dag, her er det lett blanding av blå himmel og lysegrå skyer - håååper sola titter frem og jeg kan ut å steke litt

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 07:42   #1309
Lagom
Juniormedlem
 
Lagom sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Stavern
Alder: 45
Innlegg: 36
Lagom er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Er det noen fler som har opplevd vond feberfølelse i kroppen og hoven i halsen, uten feber som bivirkning av ketose? Jeg har hatt de i ca tre dager av gangen, tre ganger siden jeg begynte for ca tre-fire uker siden?

I tillegg har jeg fått utslett i nesten hele ansiktet.

__________________

Bloggen min.
Min journal
Lagom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig karbo, mest mulig fett. Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 07:48   #1310
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen

Har du vært ute av ketose, Appelsinpiken? Veldig mange som blir kvalme de første ukene de er i ketose. Hvis du enkelte dager ligger så høyt på karbene at du hele tiden går inn og ut av ketose, så kan jo det gi vedvarened kvalme. Hvis det er det som er tilfelle, så kan det kanskje være en ide å ligge litt lavere på karbene en stund

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 07:50   #1311
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Hohooo=) Idag måtte jeg bare veie meg(veier egentlig kun på veiedag), for følte at mat og bommelom igår ville ha en del å si.. Og joda, ned 1,2kg fra igår! Synes det er så sykt jeg at vekta kan varriere sånn.. Og sånne ting, det er grunnen til at jeg ikke kan gå på vekta hver dag.. Holde meg til stixa heller tror jeg.. Være kontrollfreak på den måten Men var gøy da, å komme ned på 77,1=) Men ingen ticker-update, det er hvertfall forbeholdt veiedag Håper alle får en super dag, her er det lett blanding av blå himmel og lysegrå skyer - håååper sola titter frem og jeg kan ut å steke litt

Å, så kjempekjekt RikkemOr, gratulerer

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 07:53   #1312
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lagom, her.

Er det noen fler som har opplevd vond feberfølelse i kroppen og hoven i halsen, uten feber som bivirkning av ketose? Jeg har hatt de i ca tre dager av gangen, tre ganger siden jeg begynte for ca tre-fire uker siden?

I tillegg har jeg fått utslett i nesten hele ansiktet.

Veldig vanlig at man har høyere kroppstemperatur i ketose og føler seg varmere i hele kroppen. -Men det du beskriver høres ikke helt slik ut. Med masse utslett i tillegg, tror jeg at jeg ville tatt en tur innom legen, bare for sikkerhets skyld. -Må ta vare på deg selv vet du, god bedring

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 07:57   #1313
Lagom
Juniormedlem
 
Lagom sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Stavern
Alder: 45
Innlegg: 36
Lagom er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Veldig vanlig at man har høyere kroppstemperatur i ketose og føler seg varmere i hele kroppen. -Men det du beskriver høres ikke helt slik ut. Med masse utslett i tillegg, tror jeg at jeg ville tatt en tur innom legen, bare for sikkerhets skyld. -Må ta vare på deg selv vet du, god bedring

Tusen takk, skal sjekke det utslettet hos legen.
Men rett før jeg begynte med ketolyse så var jeg skikkelig sjuk, med feber og bronkitthoste. Var ferdig med det før jeg begynte, kan jo bare være det som henger igjen. Får vente å se, ville bare høre om noen andre hadde opplevd det samme.

__________________

Bloggen min.
Min journal
Lagom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig karbo, mest mulig fett. Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:09   #1314
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lagom, her.

Tusen takk, skal sjekke det utslettet hos legen.
Men rett før jeg begynte med ketolyse så var jeg skikkelig sjuk, med feber og bronkitthoste. Var ferdig med det før jeg begynte, kan jo bare være det som henger igjen. Får vente å se, ville bare høre om noen andre hadde opplevd det samme.

Ja, da kan det jo godt være du har en betennelse i kroppen fremdeles, og hvis du har hatt det over lang tid, bør du absoultt ta en tur til legen og få noe for det. Ikke godt å gå rundt å være syk over lang tid, nei

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:25   #1315
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Morn morn!

Herreguuuuuud jeg er trøtt....Var ikke i seng før kl 01 i natt, og minsten erklærte morgen kl 5 hjelp sier bare jeg..
Ikke kan jeg legge meg heller, for har lovet mamma å være med på shopping om en time...


Klubben i går gikk forsåvidt bra, det ble servert jordbær med fløte til dessert og jeg tillot meg å skeie ut med det NAM!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:33   #1316
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godmorgen alle sammen

Har du vært ute av ketose, Appelsinpiken? Veldig mange som blir kvalme de første ukene de er i ketose. Hvis du enkelte dager ligger så høyt på karbene at du hele tiden går inn og ut av ketose, så kan jo det gi vedvarened kvalme. Hvis det er det som er tilfelle, så kan det kanskje være en ide å ligge litt lavere på karbene en stund

Nei, det tviler jeg på at jeg har vært. Har holdt meg såpass lavt på karbene (og har jo fått utslag på stixen også). Ligger på rundt 15 hver dag, noen dager enda lavere.
Oppdaterer veietråden også. Surmuler litt at den viser en bitteliten økning.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:35   #1317
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Morn morn!

Herreguuuuuud jeg er trøtt....Var ikke i seng før kl 01 i natt, og minsten erklærte morgen kl 5 hjelp sier bare jeg..
Ikke kan jeg legge meg heller, for har lovet mamma å være med på shopping om en time...

Klubben i går gikk forsåvidt bra, det ble servert jordbær med fløte til dessert og jeg tillot meg å skeie ut med det NAM!

Norske jordbær med fløte Oooh, 4 timer søvn, det er beinhardt! Håper du kommer deg gjennom shoppinga Lurer på om jeg skal på ikea idag jeg.. Kjeder meg.. Trur jeg kan si at jeg merker godt energien av kostholdet.. Når var jeg sist rastløs fra kl.08 liksom??

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:37   #1318
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Nei, det tviler jeg på at jeg har vært. Har holdt meg såpass lavt på karbene (og har jo fått utslag på stixen også). Ligger på rundt 15 hver dag, noen dager enda lavere.
Oppdaterer veietråden også. Surmuler litt at den viser en bitteliten økning.

Kjedelig med både vektøkning og kvalme

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Norske jordbær med fløte Oooh, 4 timer søvn, det er beinhardt! Håper du kommer deg gjennom shoppinga Lurer på om jeg skal på ikea idag jeg.. Kjeder meg.. Trur jeg kan si at jeg merker godt energien av kostholdet.. Når var jeg sist rastløs fra kl.08 liksom??

Ja, det var digg!
Jeg tror jeg lar mamma kjøre, så dupper jeg litt i bilen

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:16   #1319
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Maria B: Håper du koste deg skikkelig med de bærene - ja det er deeeeilig med jordbær,mmm. Håper du får deg litt søvn, vennen Kl 5 var innmari tidlig altså, er i gunnen glad jeg er ferdig med det stadiet

RikkemOr: Du har nok ikke roet helt ned etter etter travle dager ute tenker jeg -vant til full aktivitet hele natta. Shopping er god adspredelse, ja. Kjøp deg noe fint som belønning for at du hadde så fin nedgang i dag kanskje

Appelsinpiken: Kiipt med kvalme og vektøkning, ja. Du får prøve å teste litt hva som gjør deg kvalm hvis du er sikker på at du ikke går inn og ut av ketose. Vi er jo alle så forskjellige og reagerer på ulike ting.
Personlig reagerer jeg både hvis jeg ligger høyt på karbene (og da mener jeg likevel under 15g) og hvis jeg ligger høyt på proteinene. I går hadde jeg en slik dag, var ikke påpasselig nok, og kom både nært opptil 15g karber, samt spiste mye proteiner, så lå høyt på det og lavt på fettprosenten. Merker det på kroppen i dag, litt svimlen, litt sug, og kjenner at jeg er oppblåst og har litt vann i kroppen. Så for meg skal det veldig lite til før kroppen kommer i ulage, jeg må være veldig streng på det der. Men alle er jo forskjellige, så viktig å finne ut hva din egen kropp reagerer på.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 10:05   #1320
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen <3
Ny dag med masse god Fått vanvittig med utslett i ansiktet, er vel hormoner som stabiliserer seg. Resultatet bør ikke bli mens >1 uke, da hyler jeg. Vekt ned 500 gram fra i går, bommelomm! Og nå er moder'n kommet, times gåtur i gårkveld og fedonbrød til kvelds... Må sjekke med diett.no.

God St Hans

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 11:18   #1321
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hva gjør det vel at yr melder regn når jeg kan ligge ute i hagen å steeeke? Ser ut som olja jeg kjøpte igår funker og.. hihi Håper dere også storkoser dere! Og God St.Hans ja!

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 11:37   #1322
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Her er det kaldt og regn.... Meldt at regnet stopper til kvelden, så håper det. Skal på bryggedans m grilling i ettermiddag/kveld, og det er jo litt kiiipt når det regner. Så kaldt som det er holder vi kanskje ikke ut så lenge uansett..
Planlegger å ta med en stor bolle med salat m masse avocado og fetaost i til å sette på fellesbordet og å kjøpe inn grillribbe til meg selv. Da blir jeg kanskje så god og mett at jeg greier å motstå de derre kakene jeg vet også kommer fram. Samt at jeg virkelig trenger noe til å booste fettprosenten i dag, siden jeg hadde en dårlig dag i går

Håper alle får en kjempefin st.hans feiring

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 11:47   #1323
Linda69
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Innlegg: 30
Linda69 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jippi, jeg går ned 200 gr i døgnet, jevnt og trutt! er overlykkelig. Ingen kvalme eller hodepine, er i ketose hele tiden, koser meg med god mat Liver er godt!!

__________________



Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 11:52   #1324
Linda69
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Innlegg: 30
Linda69 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Lagom, her.

Er det noen fler som har opplevd vond feberfølelse i kroppen og hoven i halsen, uten feber som bivirkning av ketose? Jeg har hatt de i ca tre dager av gangen, tre ganger siden jeg begynte for ca tre-fire uker siden?

I tillegg har jeg fått utslett i nesten hele ansiktet.

Jepp, uvel, kjenner ut som om jeg får halsbetennelse også fine kløende prikker Vel det er over nå, tenker det er all dritten som skal ut av kroppen jeg, gikk ikke til lege, varte noen dager

__________________



Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:03   #1325
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Her er det kaldt og regn.... Meldt at regnet stopper til kvelden, så håper det. Skal på bryggedans m grilling i ettermiddag/kveld, og det er jo litt kiiipt når det regner. Så kaldt som det er holder vi kanskje ikke ut så lenge uansett..
Planlegger å ta med en stor bolle med salat m masse avocado og fetaost i til å sette på fellesbordet og å kjøpe inn grillribbe til meg selv. Da blir jeg kanskje så god og mett at jeg greier å motstå de derre kakene jeg vet også kommer fram. Samt at jeg virkelig trenger noe til å booste fettprosenten i dag, siden jeg hadde en dårlig dag i går

Håper alle får en kjempefin st.hans feiring

Krysser fingrene for at dere får god temperatur og fint vær!=)

Hahaha, nei og nei! Jeg asså.. Nå fikk jeg tlf fra tanta mi.. Hu lurte på om jeg kunne hente fetteren min til lørdag.. Jeg: Ja, det kan jeg vel.. Hvor da? Hvor ska han hen? Tante: Ja du ska i bursdagen på lørdag du og, skal du ikke??
Bestemora mi blir 75 liksom, og jeg klarer å glemme heeele greiene! Jammen godt hu ringte å spurte sånn at jeg fikk vite om det Tror jeg må bake en kake jeg da.. Hvis ikke blir det en million spørsmål og maaaas, spess fra bestemor.. Lavkarb gulrotkake har jo mange skrytt av... Tør ikke prøve snickerskaka for første gang til no sånt når bente sier den ikke er god Hva stemmer dere for?

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no