Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 21-11-12, 23:33   #17501
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

70 rundt er ikke sååå smalt altså - jeg kan gå inn i en 70-bh om fasongen er rett og jeg er ikke veldig smal. Jeg mener de har det overalt, men det er kanskje fordi jeg leter etter 75E (*sukk*) og derfor tror jeg ser bare mindre størrelser.

Syns det høres smalt ut jeg, og når det ikke finnes i vanlige butikker, så må det jo være smalt, eller?

Jeg selv bruker alltid 2 str over det som de undertøysdamene sier... Jeg liker ikke at bh´n er stram rundt... Men vet at den skal være stram!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 21-11-12, 23:51   #17502
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

det er faktisk ikke veldig smalt, 70 er en veldig vanlig vidde rundt brystkassen. sikkert derfor mange "aldri finner!" blir fort utplukka.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 22-11-12, 00:28   #17503
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Alt er relativt. Jeg er nå 80, og synes det er veeeldig smalt, sett i forhold til at jeg har vært 95/100. Fordelen med at den er stram er at den varer mye lenger. Den er ikke "for" stram i mer enn et par ukers samlet bruk, opplever jeg. I løpet av et halvt års tid har jeg den som regel på innerste hakket, om jeg da ikke har mange bh-er å variere med. (Noe jeg sjelden har, ettersom kvalitets-bh'er koster deretter ...)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 22-11-12, 07:14   #17504
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

70 rundt er ikke sååå smalt altså - jeg kan gå inn i en 70-bh om fasongen er rett og jeg er ikke veldig smal. Jeg mener de har det overalt, men det er kanskje fordi jeg leter etter 75E (*sukk*) og derfor tror jeg ser bare mindre størrelser.

Know the feeling med min 75F(lodhestrumpe!)..
Må derfor gå på butikker som change og la'zensa (var det riktig skrivi tro)...

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 22-11-12, 07:25   #17505
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan strikker man vrang?
Å hvordan vet man at man har gjort det riktig?
Hurra for å lære seg å strikke i en alder av 25....

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 22-11-12, 07:36   #17506
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Hvordan strikker man vrang?
Å hvordan vet man at man har gjort det riktig?
Hurra for å lære seg å strikke i en alder av 25....

Det ligger mange fine videoer på youtube, eller ta en kikk på håndarbeidsskolen til Drops Design

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 22-11-12, 08:41   #17507
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har efaringer med nettbutikken Zalando?

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 22-11-12, 09:57   #17508
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Hvordan strikker man vrang?
Å hvordan vet man at man har gjort det riktig?
Hurra for å lære seg å strikke i en alder av 25....

Her er den fineste siden for å lære strikketeknikk!
http://www.knittinghelp.com/

Vrang = purl på engelsk.
http://www.knittinghelp.com/videos/purl-stitch

Den som heter "Norwegian" er den måten som er mest i bruk her.... http://www.knittinghelp.com/video/pl...an-continental

Du ser forskjell på maskene etter hvert. Har du strikket en rettmaske ser den ut som en V på neste omgang. En vrang maske vil se ut som en -. Dette skjønner du raskt når du strikker litt.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 22-11-12, 10:00   #17509
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Det ligger mange fine videoer på youtube, eller ta en kikk på håndarbeidsskolen til Drops Design

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Her er den fineste siden for å lære strikketeknikk!
http://www.knittinghelp.com/

Vrang = purl på engelsk.
http://www.knittinghelp.com/videos/purl-stitch

Den som heter "Norwegian" er den måten som er mest i bruk her....


Sænk ju's
Fikk forøvrig hjelp på jobb også (med hyssing og blyanter.. Så neste blir Youtube-video med "how to knit with office supplies.."..)

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 22-11-12, 17:07   #17510
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kva er det beste å vaske omnsplater/-rister med? Litt lettare innbrent etc... Nokon som har eit bra kjerringråd?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-11-12, 17:10   #17511
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Kva er det beste å vaske omnsplater/-rister med? Litt lettare innbrent etc... Nokon som har eit bra kjerringråd?

Kjøp noen poser natron og lag en tykk guffe av det og vann. Klin det utover og la det ligge en stund så er det superenkelt å få vekk!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 22-11-12, 18:13   #17512
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dumt spørsmål, men er det kalorier i pepsi max ??

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 22-11-12, 18:15   #17513
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Dumt spørsmål, men er det kalorier i pepsi max ??

Ja, bittelitt. Det står på flasken.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
Gammel 22-11-12, 19:23   #17514
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor får man kjøpt glass str halvliter eller større?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-11-12, 19:30   #17515
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvor får man kjøpt glass str halvliter eller større?

Sånne butikker som selger utstyr til øl-setting, vinlegging og essenser...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 22-11-12, 19:33   #17516
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har hanglet med forkjølelse i halvannen uke nå, og med feber mellom 38 og 39,5. Nå har det gått over til hoste, og i natt sov jeg ca 10 min sammenhengende, resten avbrutt av hostinga. Needless to say er jeg ganske støl nå... Så jeg vet ikke om det er vondt å puste eller bare støl. Problemet er at jeg har fastlege i Oslo, 4 mil fra her jeg bor. Skal bytte, men det gjelder ikke før månedsskiftet. Skal jeg snike meg til å bruke legevakt her på kvelden, eller kan jeg ta noe antibiotika jeg har liggende og se om det funker? Orker ikke en slik natt til....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-11-12, 19:46   #17517
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har hanglet med forkjølelse i halvannen uke nå, og med feber mellom 38 og 39,5. Nå har det gått over til hoste, og i natt sov jeg ca 10 min sammenhengende, resten avbrutt av hostinga. Needless to say er jeg ganske støl nå... Så jeg vet ikke om det er vondt å puste eller bare støl. Problemet er at jeg har fastlege i Oslo, 4 mil fra her jeg bor. Skal bytte, men det gjelder ikke før månedsskiftet. Skal jeg snike meg til å bruke legevakt her på kvelden, eller kan jeg ta noe antibiotika jeg har liggende og se om det funker? Orker ikke en slik natt til....

Jeg hadde brukt legevakta... Og god bedring.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 22-11-12, 19:54   #17518
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvor får man kjøpt glass str halvliter eller større?

Ikea har

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 22-11-12, 19:55   #17519
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ikea har

Var der i dag, men de hadde ikke. Bare 0,33.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-11-12, 20:04   #17520
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk, vaskeklut! Skal prøve det!

Carisma, om det ikkje er mange du skal ha, kva med Fretex eller Gjenbruk? Eg har funne der...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-11-12, 21:10   #17521
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Var der i dag, men de hadde ikke. Bare 0,33.

Jeg kjøpte på Ikea for tre uker siden
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60092214/

Finnes til samme pris i 55 cl

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 22-11-12, 21:51   #17522
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Skal jeg snike meg til å bruke legevakt her på kvelden, eller kan jeg ta noe antibiotika jeg har liggende og se om det funker? Orker ikke en slik natt til....

Ikke bruk antibiotika du har liggende. Det er skrevet ut til noe du har hatt før...og du vet ikke omvdet er bakteriellt denne gangen. Kan være virus og da hjelper ikke antibiotika. Bruk legevakten. Be om hoststillende/slimløsende.! Ikke misbruk antibiotika!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 22-11-12, 22:15   #17523
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har hanglet med forkjølelse i halvannen uke nå, og med feber mellom 38 og 39,5. Nå har det gått over til hoste, og i natt sov jeg ca 10 min sammenhengende, resten avbrutt av hostinga. Needless to say er jeg ganske støl nå... Så jeg vet ikke om det er vondt å puste eller bare støl. Problemet er at jeg har fastlege i Oslo, 4 mil fra her jeg bor. Skal bytte, men det gjelder ikke før månedsskiftet. Skal jeg snike meg til å bruke legevakt her på kvelden, eller kan jeg ta noe antibiotika jeg har liggende og se om det funker? Orker ikke en slik natt til....

Ikke bruk den antibiotikaen du har nei... Må være sikker på at det er bakterier du har, og du bør få diagnose, med rett type og mengde antibiotika skrevet ut til deg. Bruker du den du har så kan du medvirke til at bakteriene blir resistente mot den antibiotikaen senere, hvis det ikke er rett type og mengde (styrke og antall doser og dager). Da blusser det bare opp igjen...

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 22-11-12, 23:36   #17524
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg forstår ikke noe, etter at WIMP ble forandret på. Hvordan går jeg frem for å lage ny spilleliste?
Og før kunne man dra sangene fra høyre, og til de private spillelistene til venstre i margen , det går ikke lenger, for man må høyreklikke sangen og så bla nedover og velge legg til i spilleliste, og så hvilken liste. Var jo mye lettere å bare dra sangen over.

Før kunne man også ha oppe spillelistene sine til venstre, og bla gjennom musikk, og slikt midt på skjermen/ til høyre. Nå vises mine spillelister, i det felte hvor musikken vistes før, og må velge mellom å lete etter musikk, eller ha mine spillelister åpne.

Er det en feil hos meg?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 23-11-12, 00:37   #17525
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har canal digital på parabolen nå. Jeg har CI+ CAM rett i TVen og så kortet i der og slipper en ekstra tuner. TVen er tuneren. Det er veldig greit. Har koblet en liten harddisk til TVen og vips så kan den ta opp også. Har bare to fjernkontroller i stua. En til TV og en til hjemme-kinoen med blueray.

Jeg "snylter" på familien min og er på samme abbonement ("TV i et ekstra rom"). Familien hoppet på et tilbud på en TV med viasat og skal nå ha viasat. I butikken påstod de at viasat ikke kan brukes med CI+ CAM og at jeg må ha en egen tuner. Stemmer dette? I så fall grrrr. Da skipper jeg hele viasat og kutter enten ut TV eller får mitt eget abbonement fra canal digital. Finner ikke noe informasjon om viasat kan brukes med CI+ CAM nå. Kan ringe og spørre dem, men lurte på om noen hadde vært borti det her?

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no