Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Oopsie-roll

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-09, 18:59   #201
linda76
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 47
Innlegg: 7
linda76 er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Så kjekt da.. Takk for svar

linda76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 18:59   #202
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Rett fra fryseren og en runde i brødristeren, så er de som nystekte!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 19:06   #203
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Oopsie-roll

eller 30 min på benken. Tina..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 23:23   #204
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Hvis man tar oopsierøre og legger i muffinsformer, og deretter legger en kladd eggekrem i midten på hver , steker som vanlig og avkjøler...nydelig med krem og friske bringebær til.

Eggekrem laget jeg fra oppskrift på eggekrem til waleskringle (den er ikke lavkarbo)
Men jeg brukte jbkm i stedet for hvetemel, fløte i stedet for melk og litt søtningsmiddel i stedet for sukker, og laget den etter anvisningene ellers...

Deilig!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 08:02   #205
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg bakte en ladning med søtt (Sukrin og vaniljeessens) i dag, pluss en ladning med masse fersk revet hvitløk og persille. De søte ble himmelske, smakte akkurat som det deiligste sukkerbrød! Men de med hvitløk ble ikke gode og smakte litt eggete faktisk. Så rart ... De søte smakte overhodet ikke egg. Fader altså!

Jaja, i kveld skal jeg ha søt Oopsie med bringebær og pisket krem.



Å gosj!

Nååå inspirerte du meg.. Skal jammen lage noe godt til kvelden jeg også

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 15:46   #206
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Nå står det masse oopsie på bakeplatene klare for steking.. Det blir t.o.m bløtekake til kvelden

Har tatt ut ca 100 g bringebær som jeg skal røre ut med litt natreen.. Det skal jeg bruke i kaka sammen med piska krem

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 10:53   #207
Charl8
Medlem
 
Charl8 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
Charl8 er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Noen bilder av retter lagd med oopsie roll


__________________
Startvekt : 76,4 kg
Nå: 74,6 kg
Delmål 1 : 70 kg
Charl8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 15:58   #208
Charl8
Medlem
 
Charl8 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
Charl8 er på en erverdig vei

Sv: Oopsie-roll

Jeg lagde det nettopp og det var kjempe godt! tok litt cottage cheese og syltetøy på, vet ikke helt om det er lavkarbo, men det var godt i hvert fall. skal møte kjæresten min senere (og da er det veldig vanskelig å finne en middag begge kan spise) så tenkte å foreslå hjemmelagde hamburgere, så bruker jeg det som hamburger brød. er det noen andre forslag til hva man kan bruke de til når det gjelder middag?

__________________
Startvekt : 76,4 kg
Nå: 74,6 kg
Delmål 1 : 70 kg
Charl8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 13:59   #209
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

nå er det spenning i huset her 6 stykker står i ovnen, og gubben er kjempespent, han har så lyst på hamburger med "brød".... jeg hivde i litt oregano,så får vi se åssen det blir

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:01   #210
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Charl8, her.

Jeg lagde det nettopp og det var kjempe godt! tok litt cottage cheese og syltetøy på, vet ikke helt om det er lavkarbo, men det var godt i hvert fall. skal møte kjæresten min senere (og da er det veldig vanskelig å finne en middag begge kan spise) så tenkte å foreslå hjemmelagde hamburgere, så bruker jeg det som hamburger brød. er det noen andre forslag til hva man kan bruke de til når det gjelder middag?

Kanskje fylle de med stekt kjøttdeig,ost,egg osv,da blir det en form for taco her i huset, eller bruke de som tortilla lompe med samme tilbehør... unga elsker sånn mat. Kan jo bruke litt taco saus

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:01   #211
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Jeg bare elsker oopsie.. Makan til lavkarbomat skal man lete lenge etter.. Kan brukes til alt

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 15:04   #212
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Jeg bare elsker oopsie.. Makan til lavkarbomat skal man lete lenge etter.. Kan brukes til alt


Enig. Jeg var skikkelig skeptisk til og begynne med, for jeg så for meg at det kom til å smake egg, men det gjorde det overhodet ikke.

Jeg elsker Oopsies.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 15:45   #213
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

wow så godt.. jeg fikk 9 stykker ut av røra faktisk, gubben hivde på hjemmelaget eggesalat og jeg litt makrell i tomat,nam nam nam sier vi bare beste jeg har smakt på leeeenge.minstemann på 3 år truer med å spise de som er igjen, han elsket de han også... skulle ha de til hamburgerbrød, så nå må jeg kjappe meg å lage nye

Gubben har dratt i butikken for å finne diverse oster og krydder, for nå skal det "bakes" oopsies så det holder

Må lage noen søte i muffinsformer også,men de skal i fryseren (tror jeg)

Ha en fortryllende oopsie day

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 15:47   #214
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Må lage noen søte i muffinsformer også,men de skal i fryseren (tror jeg)

Me too, er jo tross alt fastelavn til helga! Siden jeg skal hjem til opphavet må jeg sørge for egne medbrakte boller for å kunne holde det lavkarbo.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 16:01   #215
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

hmmm bacon ost har 0 karbo og egg har bare bittelitt, kan ikke bli mange karbene hvis jeg bruker det da ???

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 17:20   #216
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Til info; hviten blir IKKE stiv med stavmixer. Altså må man vispe for hånd, noe som tar en evighet - men det er bare å se på det som trening!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 17:26   #217
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Til info; hviten blir IKKE stiv med stavmixer. Altså må man vispe for hånd, noe som tar en evighet - men det er bare å se på det som trening!

Har visp til min stavmikser, jeg!
Ellers så koster en sånn håndmiksmastersak med stativ kun et par hundre kroner på Nille etc.
Kan være verdt den invisteringen om man lever lavkarbo og alle hvitter må piskes!

Syns jeg og mine dårlige armer!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 18:26   #218
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har visp til min stavmikser, jeg!
Ellers så koster en sånn håndmiksmastersak med stativ kun et par hundre kroner på Nille etc.
Kan være verdt den invisteringen om man lever lavkarbo og alle hvitter må piskes!

Syns jeg og mine dårlige armer!

Ja, noe som visper er vel verdt å kjøpe når man først følger lavkarbo. Jeg har stavmikser, håndmikser, en manuell mikser(med håndtak på lokket), blender og foodprofessor (og føler fortsatt at jeg trenger en kjøkkenmaskin)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 18:33   #219
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Ja, noe som visper er vel verdt å kjøpe når man først følger lavkarbo. Jeg har stavmikser, håndmikser, en manuell mikser(med håndtak på lokket), blender og foodprofessor (og føler fortsatt at jeg trenger en kjøkkenmaskin)

Og jeg har ALT du nevner PLUSS en kjøkkenmaskin!

Har liksom bare litt dilla på kjøkkendubbeditter!

Det viktigste jeg har er faktisk ikke elektrisk! Det jeg bruker aller mest og faktisk tar med meg på turer etc, er en kutter.

Ikke den på bildet, men noe i samme stilen!
Så mye grønnsaker som vi spiser er det bare såååå deilig å ha noe som kutter det meste kjapt og enkelt! Slipper å stå med tårer i øynene å kutte løk, ingen sak å få små biter med hva det skulle være, eller store eller skiver......

Jeg ELSKER min kutter!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 19:48   #220
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Oopsie-roll

Har du kjøpt den på messe? Rød og med en sånn svart dings som holder grønnsaken på plass?

(jeg har jeg å....)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 19:55   #221
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Har kjøpt både på messer og den de hadde på Biltema for 2-3 år siden.
Har slitt ut 5 stk siden min far kjøpt en til min mor for 25 år siden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 20:03   #222
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Hvis man tar oopsierøre og legger i muffinsformer, og deretter legger en kladd eggekrem i midten på hver , steker som vanlig og avkjøler...nydelig med krem og friske bringebær til.

Eggekrem laget jeg fra oppskrift på eggekrem til waleskringle (den er ikke lavkarbo)
Men jeg brukte jbkm i stedet for hvetemel, fløte i stedet for melk og litt søtningsmiddel i stedet for sukker, og laget den etter anvisningene ellers...

Deilig!

Dette er godt, jeg lover!!!
Karbosara, kan du ikke legge ut oppskriften på eggekremen da?
Detvar sååååå godt!

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 21:32   #223
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oopsie-roll

Når du lager de med eggekrem - bruker du papirformer eller sånn muffinsbrett (teflon)
og isåfall smører du formene?

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 23:22   #224
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Dette er godt, jeg lover!!!
Karbosara, kan du ikke legge ut oppskriften på eggekremen da?
Detvar sååååå godt!

Joa...skal se om jeg finner den...

Opprinnelig lagt inn av isabella, her.

Når du lager de med eggekrem - bruker du papirformer eller sånn muffinsbrett (teflon)
og isåfall smører du formene?

Bruker papirformer i teflonformer...smører ikke...ce blir litt vanskelige å få ut av formene, så man må gjøre det varsomt...en annen mulighet er å legge pepperkakeformer på bakepapier og legge røre i formene, og så litt eggekrem...De faller uansett litt sammen når de taes ut av ovnen, men smaken holder seg godt, og de bør luftes på rist så fort man får det til...de er litt sånn suffleaktige liksom...

Går å stekes som lapper med krem på og så drysse forsiktig litt knust splenda over rett før servering...nesten som wienerbrød... eller med ferske bringebær og krem, selvfølgelig...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 00:33   #225
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Nå har jeg gjort det!

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24286

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Svar

Emneord
brøderstatning, oopsie


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no