Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-12-09, 11:52   #851
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vodka har jeg aldri brukt til vindussvask, gitt Men det er jo alkohol, så det burde gå bra

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 14-12-09, 12:00   #852
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har i løpet av mine 15 yrkesaktive år kun motatt 500 kr i arbeidsledighetstrygd- og de måtte jeg levere tilbake, da jeg hadde glemt det kom inn noen tusen fra en tidligere arbeidsgiver den måneden.( feriepenger)Noen år senere flyttet jeg og begynte å sende inn kort, da jeg ikke hadde fast jobb (år 2000), fikk helt sjokk da det viste seg at de 4000 jeg hadde tjent på vikaroppdrag her og der var så mye at jeg ikke hadde rett på noe fra NAV- alene med 2 barn og lån- kuuuult. Skremte vettet av meg det der, så det jeg gjorde var å hive meg ut i flere jobber på en gang, til jeg til slutt fikk langvarige vikariater og litt og litt fast, har 50 % fast nå da. For jeg synes IKKE det er enkelt å forstå seg på systemet på NAV, men der er meg da

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline
Gammel 14-12-09, 16:00   #853
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

NAV skjønner ikke sitt eget system en gang
så at ikke vi andre skjønner er helt normalt

og noen ganger så er det visst straffbart og jobbe ,,jobber en en havtime mer i løpet av en fjorten dagers periode , så mister en alt for den perioden
skjønn det den som kan,
så en må regne på om det er lønnsomt og jobbe litt
så håper aldri jeg noensinne må innom NAV igjen

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
Gammel 14-12-09, 16:12   #854
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er bare 1.5 minus her, så da burde det gå bra!
Er så fint å få pusset vinduene før jeg henger opp julegardinene!

Skal se om jeg finner rødspriten! Kanskje jeg kan bruke vodka? Den vet jeg nemlig hvor er!

Vodka er knall som vindusvask! En dæsj PÅ glasset og en I glasset pr vindu!

Jo flere vinduer, desto flere dæsjer på/i glass og morsommere blir hele vindusvasken...

Må få med at det er over 20 år siden jeg vasket etter denne oppskrifta, men morsomt var det... erindrer...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 14-12-09, 17:27   #855
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vodka er knall som vindusvask! En dæsj PÅ glasset og en I glasset pr vindu!

Jo flere vinduer, desto flere dæsjer på/i glass og morsommere blir hele vindusvasken...

Må få med at det er over 20 år siden jeg vasket etter denne oppskrifta, men morsomt var det... erindrer...

Droppet vodka I glasset, og faktisk PÅ glasset også og det gikk helt fint!
Men vinduspuss er så kjedelig at det spørs om jeg ikke prøver din metode neste gang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 14-12-09, 19:20   #856
Charl8
Medlem
 
Charl8 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 152
Charl8 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hvor lenge holder kokte egg seg i kjøleskapet?

Charl8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker
Gammel 14-12-09, 19:22   #857
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Charl8, her.

hvor lenge holder kokte egg seg i kjøleskapet?

3-4 dager? Du kjenner fort luft av de viss de er blitt gamle

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 15-12-09, 09:07   #858
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vodka er knall som vindusvask! En dæsj PÅ glasset og en I glasset pr vindu!

Jo flere vinduer, desto flere dæsjer på/i glass og morsommere blir hele vindusvasken...

Må få med at det er over 20 år siden jeg vasket etter denne oppskrifta, men morsomt var det... erindrer...

Hadde ikke husket noe av en slik vindusvask.. Hihi Endelig noe jeg kan bruke vodkaen til! Vi drikker forsvinnende lite av sorten, mest andre ting, og Mannen har klart å vinne tilsammen tre liter på et "vin" lotteri på jobb. Der er "potten" diverse smøregaver fra firmaer de leverer til, og siden de ikke kan ta imot gaver, lager de lotteri og bruker pengene på noe sosialt til alle. Smart, spør du meg!

Photo, kan det være mye magesyre? Jeg blir sånn kvalm av det. Kan hjelpe med noe mildt noe, for å dempe den overveldende kvalmefølelsen..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 15-12-09, 09:08   #859
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

3-4 dager? Du kjenner fort luft av de viss de er blitt gamle

Ifølge en venninne opp til en uke, hvis man skreller dem! Da slipper man at de blir grønne inni, også. Har ikke testet, men hun sier så.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 15-12-09, 09:44   #860
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei, ikke magesyre, da hadde jeg merka det, for det har jeg mye erfaring med fra før, dessverre .
Jeg skal prøve å trappe ned til to metformin og se om det hjelper. Og så MÅ jeg få i meg nok mat! Spiser som en fugl om dagen, og det gjør jo saken bare verre (og er kan hende hele kimen til det ...)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-12-09, 19:19   #861
Krizzi
Medlem
 
Krizzi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 101
Krizzi er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

På ketolysekuren sies det at vi skal spise når vi har behov for det, også sent på kvelden hvis vi er sultne.
Men når vi sover settes jo alle kroppsfunksjonene ned og går på lavgir, men tydelig ikke fettforbrenningen når vi er i ketose ?? Hvordan kan dette henge sammen eller er det noe jeg har misforstått her ?

__________________


Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 16-12-09, 20:52   #862
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ingefær hjelper det, men ikke nok liksom! Det er en sånn ulmende kvalme, bare jeg tenker på mat så blir jeg dårlig

Skal se du har det samme som meg! Måtte på legevakta igjen i dag. Megaekkel i magen, ulmende kvalme og ikke lysten på mat i det hele tatt.
Legen har tidligere ment at jeg har magekatarr (gastritt) men fikk ikke noe for det før nå. Nå fikk jeg Nexium og den er ment å redusere syreinnholdet i magen. Man KAN nemlig ha for mye syre i magen selv om man ikke har halsbrann. Spø legen din om å få det, det er verd forsøket!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 16-12-09, 21:10   #863
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er mye bedre nå. Jeg tror fullstendig på at det var metforminen, samt at jeg har LIIIIT mye spenning i livet mitt om dagen .
Det hjalp å kutte ned til to metformin om dagen, samt å spise litt fiberrik.

Håper du blir frisk snart, da! Magekatarr er ikke gøy, har hatt det selv

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-12-09, 21:08   #864
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen av dere her inne som har kjøpt sofa på JA møbler? Denne butikken finnes i Egersund og på Hana (tror jeg)....

Jeg er på utkikkk etter ny skinnsofa og har funnet meg en vinkelsofa i brunt skinn på JA Møbler som jeg likte så godt. Men jeg er så i tvil om kvaliteten er noe....og siden den ikke koster 2,50,- så hadde det vært greit å vite om det er en skikkelig sofa.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 18-12-09, 02:37   #865
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Er det noen av dere her inne som har kjøpt sofa på JA møbler? Denne butikken finnes i Egersund og på Hana (tror jeg)....

Jeg er på utkikkk etter ny skinnsofa og har funnet meg en vinkelsofa i brunt skinn på JA Møbler som jeg likte så godt. Men jeg er så i tvil om kvaliteten er noe....og siden den ikke koster 2,50,- så hadde det vært greit å vite om det er en skikkelig sofa.....

Oi, enda en fra sør-Rogaland? Jeg er fra Moi.

Har ikke kjøpt på JA møbler, men vet om flere som har kjøpt på møbelskavanken på Moi, og det blir vel ca det samme. Forresten... La de ned den? Hmmm.... I alle fall, husker at faren min kjøpte en vinkelsofa i svart skinn til 3000 og vi har ikke funnet noe galt med den, og den har vart i 6 år til nå og ser like fin ut. Hvis den fortsatt er åpen, så ligger den rett ved Mega, i andre etasje i fabrikken bak (bak = bort fra E39). Jeg skal spørre foreldrene mine i morgen om den fortsatt er åpen og om han vet noe om JA møbler. Huskelapp på mobilen er satt på.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 18-12-09, 09:40   #866
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi får besøk fra England lille julafter (svigermor er Engelsk), som blir til over nyttår. Min manns kusine, mann og 2 barn De skal feire skikkelig norsk jul. Men for at de skal ha litt egen tradisjon har jeg lagt en julestrømpe på hver av hodeputene deres, som de må henge opp på peisen lille julaften kveld. Gutta får juleslips med lys og musikk, og jentene får nisseøreklokker. (Ja - jeg vet det høres heelt nyydelig ut ).
Men - har noen av dere forslag til andre morsomme saker å putte i strømpene ? Hadde tenkt å legge i juleøl og julebrus, samt norsk melkesjokolade men skulle gjerne ha noe mere MOROSAKER

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 18-12-09, 14:12   #867
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har du en Nille- butikk i nærheten pleier de ha en del julemorrosaker til en rimelig penge.
I fjor kjøpte jeg kjede med en nisse som blinket feks.

Åhlens har også mye fint småtteri, Clas Ohlson også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 18-12-09, 14:18   #868
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har du en Nille- butikk i nærheten pleier de ha en del julemorrosaker til en rimelig penge.
I fjor kjøpte jeg kjede med en nisse som blinket feks.

Åhlens har også mye fint småtteri, Clas Ohlson også!

Må nok ut på shopping igjen ja Skal prøve både Nille og Clas Ohlson, takk for tips
Om ikke annet finnes det vel prompeputer i leketøysbutikken

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 18-12-09, 18:52   #869
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Har ikke kjøpt på JA møbler, men vet om flere som har kjøpt på møbelskavanken på Moi, og det blir vel ca det samme. Forresten... La de ned den?

Faren min hadde ikke kjøpt noe på JA møbler, men hadde inntrykk av at de var mindre seriøse enn de andre møbelbutikkene i Egersund. Og den møbelskavanken på Moi var lagt ned.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 18-12-09, 19:11   #870
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Vi får besøk fra England lille julafter (svigermor er Engelsk), som blir til over nyttår. Min manns kusine, mann og 2 barn De skal feire skikkelig norsk jul. Men for at de skal ha litt egen tradisjon har jeg lagt en julestrømpe på hver av hodeputene deres, som de må henge opp på peisen lille julaften kveld. Gutta får juleslips med lys og musikk, og jentene får nisseøreklokker. (Ja - jeg vet det høres heelt nyydelig ut ).
Men - har noen av dere forslag til andre morsomme saker å putte i strømpene ? Hadde tenkt å legge i juleøl og julebrus, samt norsk melkesjokolade men skulle gjerne ha noe mere MOROSAKER

Slike små hjernetrim "leker" er jo gøy....De finnes i metall, tre, plastikk osv....
Eller hva med kjøleskapsmagneter med en morsom tekst/motiv på...

Eller

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 18-12-09, 19:13   #871
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Faren min hadde ikke kjøpt noe på JA møbler, men hadde inntrykk av at de var mindre seriøse enn de andre møbelbutikkene i Egersund. Og den møbelskavanken på Moi var lagt ned.

OK - takk for info! Jeg har drøyd det litt - vil ta meg en tur på Living på Forus og se først.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 18-12-09, 21:21   #872
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Slike små hjernetrim "leker" er jo gøy....De finnes i metall, tre, plastikk osv....
Eller hva med kjøleskapsmagneter med en morsom tekst/motiv på...

Eller

Falt litt av lasset her jeg...... hjernetrimleker er det noe ala rubiks kube og slikt ? Hadde jo vært smart da, så har de noe å holde på med mens jeg lager mat

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 19-12-09, 00:46   #873
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som har en anbefalning for et bra og reseptfritt kvalmestillende middel?

Har ikke prøvd selv, men en venninne og hennes barn har veldig god effekt av "armbånd" med trykkpunkt som man får kjøpt på apoteket

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 19-12-09, 03:29   #874
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå sliter jeg heldigvis ikke med kvalme lenger, men takk for tipset! Jeg kommer nok til å prøve å trappe opp på metforminen igjen, og da kan det hende det kommer tilbake en stund.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-12-09, 13:47   #875
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så på Discovery og mythbusters her for noen uker siden, hvor de testa ut ulike remedier mot kvalme. Av de 5-6 tingene de testet var faktisk ingefær alle hadde best effekt av. Mener det var ingefærkapsler de brukte, og det vil man vel få kjøpt på helsekosten vil jeg tro? Søster drakk litt ingefærte (laget selv, ikke så sterk som den på helsekosten) under svangerskapet og hun syntes det hjalp endel. Men det var avriv av rot man kjøper på Kiwi, da..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no