Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Må vite, bare må vite ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-05, 20:30   #1
Prinsessepusen
Nytt Medlem
 
Prinsessepusen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 6
Prinsessepusen er på en erverdig vei

Må vite, bare må vite ...

Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor mange netto karber det er i FUN LIGHT ICE TEA PEACH.....
Bakpå står det: karbohydrater: 0,2gram pr dl ferdigdrikk, hvorav 0gram sukkerarter.....

Dessuten noen som vet når SPLENDA kommer i butikkene i dette landet??

Utrolig greit med en sånn side som dette når man går på diett og lurer påalt mulig

__________________
PRINSESSEPUSEN




Høyde: 182cm
Start: 1.Mars 2005


Prinsessepusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-intro Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 20:44   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Prinsessepusen

Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor mange netto karber det er i FUN LIGHT ICE TEA PEACH.....
Bakpå står det: karbohydrater: 0,2gram pr dl ferdigdrikk, hvorav 0gram sukkerarter.....

Dessuten noen som vet når SPLENDA kommer i butikkene i dette landet??

Utrolig greit med en sånn side som dette når man går på diett og lurer påalt mulig

Står det 0,2 gram pr dl ferdig drikk er det det .... 0.2 gram karbohydrater pr dl ferdig drikk (sukkerarter - skal regnes med om det ikke hadde vært 0)

Vet ikke når Splenda kommer, - men det er visst godkjent sa noen..... Det tar vel sin tid !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:31   #3
johing
Juniormedlem
 
johing sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Haugesund, Trondheim fra høsten av
Alder: 38
Innlegg: 15
johing er på en erverdig vei

Sv: Må vite, bare må vite....

Bestiller dere splenda på nett da? å evt hvor? å hva kan en evt bruke istedet? mange spørsmål på ein gang, hehe kaster forresten på et til; kan man bruke hvilket krydder som helst og så mye en vil på ketolyse?

På forhånd tusen takk

johing er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:34   #4
Demithor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 37
Innlegg: 25
Demithor er på en erverdig vei

Sv: Må vite, bare må vite....

Jeg kjøpte da vitterlig Splenda på Meny forrige desember... Eller er det en annen Splenda?

Demithor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:34   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må vite, bare må vite....

Splenda kjøpes i vanlig dagligvarebutikker.

Bruk all krydder du vil, men vær obs på om det er sukker tilsatt i ferdige blandinger.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:34   #6
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Må vite, bare må vite....

Hmmm, dette er en gammel tråd!
Splenda er å få tak i i butikkene her i Norge nå.
Og ja, jeg tror du kan bruke hvilke krydder du vil. Mange har en del karber, men det er jo ikke så store mengder man pleier å bruke. Hvis du er flink, og nøye på det, kan du jo prøve å veie og ta det med i karbeberegning.
Velkommen!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:35   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må vite, bare må vite....

Opprinnelig lagt inn av Demithor, her.

Jeg kjøpte da vitterlig Splenda på Meny forrige desember... Eller er det en annen Splenda?

Neida, men denne tråden ble starta i 2005

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:35   #8
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Må vite, bare må vite....

Oj, tre svar helt samtidig! hehe

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:36   #9
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Må vite, bare må vite....

Jeg har kjøpt Splenda i matbutikken. Er ikke sikker på om det var Meny eller ICA. Skal sjekke.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:39   #10
Demithor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 37
Innlegg: 25
Demithor er på en erverdig vei

Sv: Må vite, bare må vite....

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Neida, men denne tråden ble starta i 2005

Jeg tenkte at den kanskje var gammel, men slik blir det når man bare sjekker datoen på det siste innlegget...

Demithor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:40   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Må vite, bare må vite....

Opprinnelig lagt inn av Demithor, her.

Jeg tenkte at den kanskje var gammel, men slik blir det når man bare sjekker datoen på det siste innlegget...



Jeg kjøper splenda på kiwi.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:48   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Må vite, bare må vite....

Jeg tror jeg har sett både splenda og natreen i alle dagligvarehandler jeg har vært i, ikke akkurat mangelvare

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 13:38   #13
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Må vite, bare må vite....

splenda på meny og smartclub

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:02   #14
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Må vite, bare må vite ...

Hvis dere ser på datoen var innlegget fra 2005

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy-Life Er det bare jeg som er skeptisk? Goggen Generell ernæringsdebatt 45 22-05-08 06:14
Bare et lite gledesutbrudd! Cilo Ketolysekuren 20 16-11-07 08:48
Jeg er bare så glad; takk til Torkil og Ketolyse! Villemo Ketolysekuren 22 23-08-07 06:54
Litt klaging og syting, bare! Lindabtn Ketolysekuren 15 22-08-07 18:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no